پزشکی, چشم

چشم پزشکی شیراز

چشم پزشکی شیراز

چشم پزشکی شیراز

با سلام خدمت بازديدکنندگان سايت شيرازياب هاي عزيز، در اين پست قصد داريم به بررسي چشم پزشکی شیراز به همراه آدرس و شماره تماس ادامه مطلب در اختيار شما کاربران عزيز قرار دهيم از همراهي شما سپاسگزاريم.

چشم‌پزشکی

چشم‌پزشکی

چشم‌پزشکی

چشم‌پزشکی یا افتالمولوژی (به انگلیسی: Ophthalmology) شاخه‌ای از پزشکی است که با آناتومی، فیزیولوژی و بیماریهای چشم، پلک و مجرای اشکی سر و کار دارد. یک متخصص چشم در تشخیص و درمان بیماریهای طبی و جراحی چشم انسان مهارت دارد. چشم انسان می‌تواند دچار حوادث و بیماریهای مختلف گردد مانند عفونت میکروبی چشم، آب سیاه، آب مروارید، گل مژه، دکولمان شبکیه و … از آنجا که چشم‌پزشکان بر روی چشم جراحی هم انجام می‌دهند این تخصص تخصصی جراحی و طبی است.

منبع: ویکی پدیا

چشم پزشک شیراز دکتر خدادوست

دکتر علی‌اصغر خدادوست بیمارستان خدادوست شیراز را با استعانت از خدای متعال و به‌منظور ارائه خدمات بیمارستانی با تخصص چشم‌پزشکی از سال ۱۳۸۲، رسماً بنانهاده، تجهیز و راه‌اندازی کردند. این مرکز فوق تخصصی چشم با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و متعهدترین پزشکان و جراحان چشم در کشور باهدف ارائه بالاترین سطح خدمات جراحی و درمانی، همچنان در حال فعالیت است. در همین راستا و به‌منظور ارتقا کیفیت و بهبود مستمر خدمات درمانی و پرستاری خود، اقدام به بهره‌گیری الزامات استاندارد نموده، سیاست و رویکردهای اصلی خود را جهت اطلاع تمام طرف‌های ISO 9001 ،2008 اعتباربخشی، ایمنی و استاندار بین‌المللی ذینفع (کارکنان، مراجعین و …) تعیین نموده و اقدامات رسیدن به اهداف کیفی و ایمنی مرتبط با آن‌ها را توسط کلیه  پزشکان، مدیران و کارکنان بیمارستان را متعهد می‌شود.

آدرس وب‌سایت بیمارستان: https://khodadoust.info

تلفن: ۰۷۱۳۶۲۷۷۰۷۰

 آدرس: فارس، شیراز، بلوار مطهری، نبش تقاطع ستارخان

چشم پزشکی شیراز پوستچی

درمانگاه و بیمارستان فوق تخصصی چشم پوستچی واقع در استان فارس، شهرستان شیراز درمانگاه و بیمارستانی است آموزشی و درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در سال ۱۳۳۷ شمسی تأسیس گردید.

آدرس: شیراز،بولوار زند،روبروی دانشکده پزشکی،ابتدای خیابان اسدآبادی

تلفن: ۳۲۳۳۰۰۷۳- ۰۷۱

فکس:  داخلی ۱۱۱ و ۱۰۵

پست الکترونیک: poostchi@sums.ac.ir



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: چشم پزشکی شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



چشم پزشکی شیراز دکتر فروردین

متخصص چشم پزشکی-فلوشیپ فوق تخصصی ویتره و رتین ، شبکیه

زمینه فعالیت :

  • نشانی مطب 1 :شیراز – خیابان ملاصدرا، حد فاصل ملاصدرا و فلسطین، کلینک فوق تخصصی چشم پزشکی فروردین

 

اميدوارم مطالب براي شما سودمند واقع شده باشد از همراهي شما با شيرازياب سپاس گزاريم.

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *