خدمات

کارت دعوت شیراز

کارت دعوت شیراز

با سلام و درود فراوان بر شیراز یاب های عزیز، یکی از شیرین ترین قسمتای برگزاری جشن عروسی، خرید کارت دعوت مراسمه که انتخابش باید خیلی با وسواس انجام بشه، چون به نوعی نشون دهنده سلیقه عروس و داماده. همچنین کارت عروسی اولین چیزی یه که مهموناتون از مراسم شما میبینن و به خاطر میسپارن، بنابراین لازمه که تو انتخابش سلیقه به خرج بدید تا بعدا پشیمون نشید. ما در این پست قصد داریم شما را کارت دعوت های در شیراز آشنا کنیم با همراه باشید…

کارت دعوت عروسی شیراز

کارت دعوت دعوتنامه‌ای است که برای میهمانان احتمالی یک میهمانی رسمی (مانند مجلس نامزدی، جشن عقد، عروسی یا عزاداری) ارسال می‌شود و از آنان رسما برای حضور در آن مراسم دعوت می‌گردد.

از کجا کارت دعوت بخریم؟

تقریبا تمام فروشگاه های کارت دعوت عروسی در شیراز، حد فاصل چهار راه مشیر تا سه راه انوری هستند، که میشه گفت بورس کارت دعوت در شیراز، همین جاست. شما عروس و دامادهای عزیز میتونید با رفتن به اونجا خیلی راحت به چندین فروشگاه سر بزنید و جدیدترین مدل های موجود در بازار رو ببینید تا دستتون برای انتخاب کاملا باز باشه.

کی بخریم؟

برای خرید کارت عروسی سه تا نکته مهم رو باید در نظر بگیرید و با توجه به اونا برنامه ریزی کنید. اول این موضوع رو در نظر بگیرید که باید حدود 10 روز قبل از برگزاری مراسم، کارت عروسیتون رو به مهموناتون برسونید تا برای حضور در مراسم شما برنامه ریزی کنند. دوم در نظر داشته باشید، همون مدلی که شما می خوایید ممکنه الان در فروشگاه موجود نباشه و برای آماده شدنش حدود یه هفته زمان نیاز باشه، سوم ممکنه برای انتخاب طرح و متن کارت نیاز به زمان داشته باشید تا کارت عروسی طبق سلیقه هر دو نفر عروس و داماد انتخاب بشه.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کارت دعوت شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



چه مدل کارتی سفارش بدیم؟

انتخاب مدل کارت عروسی، به طور کامل به مراسم، تم جشن و شخصیت خودتون بستگی داره. مثلا اگه عروس و دامادی سنتی و پایبند رسوم باشید بهتره از طرح هایی با تم سنتی و سنگین استفاده کنید، و اگه مدرن و امروزی هستید و می خوایید به بخش های مختلف جشنتون کمی هم چاشنی شیطنت و خلاقیت اضافه کنید، بهتره برید سراغ مدل های فانتزی. این نکته رو در نظر داشته باشید که هر چقدر ظاهر و متن روی کارت به حال و هوای مراسمتون نزدیک تر باشه، نتیجه کار راضی کننده تر خواهد بود.

کارت دعوت در ویکی پدیا

از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *