کارگزاری آگاه شعبه معالی آباد
سلام به شیراز یابی های عزیز در این پست تمام اطلاعات مربوط به کارگزاری آگاه شعبه معالی آباد برای شما توضیح داده شده است
از اینکه با سایت ما همراهید از شما بسیار ممنونیم.
کارگزاری آگاه شعبه معالی آباد شیراز
خدمات بورسی در شعبه کارگزاری آگاه در شیراز
- افتتاح حساب و دریافت کد بورسی در شیراز
- آموزش بورس در شیراز
- نشست های تحلیلی بورس
- خدمات مشاوره ای سرمایه گذاری (صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی)
افتتاح حساب در کارگزاری آگاه و دریافت کد بورسی اولین قدم برای سرمایهگذاری در بورس است.
شعبه ۱:
شیراز، میدان دانشجو، ابتدای بلوار شهید چمران، کوچه ۴، ساختمان بهار، طبقه اول، واحد۲
کد پستی: ۷۱۹۴۶۴۵۵۸۷
تلفن تماس: ۳۶۲۹۰۰۷۵ (۰۷۱) – ۳۶۲۹۰۰۷۶ (۰۷۱)
شعبه ۲:
شیراز ، معالی آباد، نبش کوچه ۳۱، ساختمان اوتانا ۲ ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۴
کد پستی: ۷۱۸۷۶۳۳۱۴۳
تلفن تماس: ۳۶۳۶۱۳۶۴ (۰۷۱) – ۳۶۳۶۱۳۶۵ (۰۷۱) – ۳۶۳۶۱۳۶۶ (۰۷۱)
اگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کارگزاری آگاه شعبه معالی آباد در گوگل و اینترنت دیده شود.
کارگزاری آگاه شعبه معالی آباد چیست ؟
معرفی
سازمان ها با هر هدفی که تشکیل شده باشند، ملزم به جلب رضایت مشتریان خود هستند.
این الزام از دستورات الهی در حفظ کرامت انسان ها، از قانون و انگیزه های اجتماعی،
همچنین از ضرورت های تامین منافع سازمانی برای کسب سود مناسب ناشی می شود.
شرکت کارگزاری آگاه به عنوان اولین شرکت گروه آگاه
در سال 1384 با شماره ثبت 6252 تاسیس گردیده و یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات کارگزاری بورس در ایران است
که توانسته با ارایه کلیه خدمات کارگزاری در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار
از اعتبار مناسبی برخوردار گردد، در این راستا کارگزاری آگاه
همواره در تلاش برای کسب رضایت مشتریان خود در عرصه مشتری مداری و ارضای نیازهای آنان بوده
و این مهم را بر خود و کارکنان خود واجب دانسته است.
کارگزاری آگاه خط مشی خود را به عنوان یکی از مهمترین مستندات پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت
بر مبنای استاندارد 2008 :ایزو 9001 مستقر نموده است
و در جهت جلب رضایتمندی مشتریان و ذینفعان به ارائه خدمات موثر به آنها پرداخته است
همچنین در راستای تضمین کیفیت فعالیت های شرکت خط مشی خود را به شرح زیر اعلام می دارد.
- شناسایی و اولویت بندی ارزش های بهبود و نوآوری با هدف ارتقاء خدمات
- توسعه، ارائه و نوآوری در خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات
- ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان با شناسایی و درک نیاز و انتظارات آنها و بالا بردن تعداد مشتریان با افزایش کیفیت و تنوع در ارائه خدمات و حفظ ارتباط مستمر با آنها
- توسعه ارزش پایدار برای ذینفعان با مدیریت بهینه منابع مالی و اعتباری به منظور افزایش سودآوری
- توسعه کیفی منابع انسانی و بهبود زندگی کاری کارکنان از طریق نگاه کاربردی به نیروی انسانی به عنوان سرمایه محوری و الزام به اصل شایسته سالاری
- تلاش برای بهبود مستمر فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت از طریق توسعه فرهنگ کیفیت و برقراری مشارکت کارکنان
- حفظ و ارتقای کیفیت خدمات ، مسئولیت مشترک کلیه همکاران در تمام سطوح سازمانی است و نماینده مدیریت بر تسریع در روند طراحی و استقرار نظام فوق الذکر و نظارت مستمر بر اجرا ، حفظ و بهسازی آن به صورت منظم و اثر بخش نظارت خواهد داشت
- مشتریان بطور کلی به دو دسته “مشتریان خرد” و “مشتریان بزرگ” تقسیم می شوند که هرکدام از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند بود.
- تدوین و کنترل استراتژی مارکتینگ سازمان با توجه به مقتضیات بازار هدف توسط کارشناسان خبره و متولیان اجرای برنامه های واحد استراتژی
واحدهای کارگزاری آگاه :
- معاملات اوراق بهادار
- معاملات آنلاین اوراق بهادار
- بورس کالا
- آتی سکه
- بورس انرژی
- صندوقهای سرمایهگذاری
- تامین سرمایه
- آموزش
شرکتهای همکار:
- ویستا سامانه آسا
- مشاور سرمایهگذاری آوای آگاه
افتخارات کارگزاری آگاه:
- کسب رتبه الف در میان 108 کارگزاری
- جزو سه کارگزار برتر کشور در سالهای اخیر
- بهرهمندی انحصاری از خدمات شرکت ویستا سامانه آسا در حوزه فناوریهای پیشرفته
- دریافت کلیه مجوزهای مربوط به حوزه
در صورت رضایتمندی از این مطالب دیدن فرمایید :
- تامین اجتماعی شیراز
- عطاری عدلو شیراز
- موسسه غیر انتفاعی زند شیراز
- مرکز تخصصی رنگ مو در شیراز
- دکوراسیون و طراحی داخلی در مشهد
واقعا متاسف هستم که پولم تو کارگزاری اگاه گذاشتم واقع وقتی یه تلفن نمیتونی جواب بدین چه کاری ازتون بر میاد تو این شرایط