کارگزاری بورس

کارگزاری امین سهم

کارگزاری امین سهم

کارگزاری امین سهم

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. امروز میخواهیم اطلاعات مفیدی در خصوص کارگزاری امین سهم را در اختیار شما قرار دهیم.

از اینکه تا اخر با شیرازیاب هستید سپاسگذاریم.

شركت كارگزاري امين سهم ( سهامي خاص ) به شماره ثبت 233468 در تاریخ 1383/08/12 به مديريت مرحوم آقاي اكبر زرگاني نژاد تاسيس گرديد. ايشان از سال 1357 در مسئوليتهاي مختلف ، بعنوان كارشناس در سازمان كارگزاران بورس اوراق بهادار تهران شروع به فعاليت نموده و از سال 1368 فعاليت خود را بعنوان كارگزار شخص حقيقي و نيز بعنوان كارگزار شخص حقوقي در شركتهاي كارگزاري امين ، امين نوين و امين سهم بعنوان مدير عامل در زمان حیات ادامه داده است .

کارگزاری امین سهم

کارگزاری امین سهم

شركت كارگزاري امين سهم ، بمنظور توسعه كيفي و كمي زمينه هاي ارائه خدمات به سرمايه گذاران ايراني داخل و خارج از كشور اقدام به طراحي سايت اينترنتي نموده و امكان دسترسي علاقمندان بصورت online و در تمامي ساعات شبانه روز به صورتحساب خود، بمنظور آگاهي از وضعيت ، قيمت و تعداد سهام خريداري شده و فروش رفته و وضعيت نقدي حساب ، امكان نگهداري پرتفوليو و نيز ارسال الكترونيكي سفارشات خريدو فروش اوراق بهادار ، بمنظور انجام معاملات اوراق بهادار بنام آنان و همچنين ارسال اطلاعات به مشتريان از طريق sms و E-mail را فراهم نموده است . ملاحظه ليست قيمتهاي روزانه اوراق بهادار معامله شده در بورس ، آگاهي از خبرهاي مرتبط و موثر بر بازار سرمايه و نيز بهره گيري از تحليل هاي كارگزاري در زمينه هاي مختلف مرتبط با بازار سرمايه ، از جمله ساير خدماتي است كه در اين سايت در اختيار علاقمندان قرار خواهد گرفت .

اسامي اعضاء هيات مديره شركت كارگزاري :

رديف

اعضاي هيئت مديره

سمت

تخصص

1

آقاي فرهاد فياض

رئيس هيات مديره

كارشناس مالي

2

آقاي هوتن نصيري

نائب رئیس هيات مديره

كارشناس اقتصادي

3

آقای مسعود خواص صفت

عضو هیات مدیره

كارشناس اقتصادي

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *