دسته‌بندی نشده

کارگزاری مفید یزد

کارگزاری مفید یزد

کارگزاری مفید یزد

سلام و عرض ادب خدمت همه همراهان شیرازیاب. کارگزاری مفید فارغ از آنکه چقدر موثر بوده است و تا چه میزان توانسته خدمات مناسب ارائه نماید یکی از کارگزاری های پرطرفدار محسوب می‌شود.

امروز قصد داریم تا آدرس و شماره تماس کارگزاری مفید یزد را به شما هموطنان ارائه بدهیم. ممنون از همراهی شما.

امیدواریم همه شما با فعالیت در بورس پرسود باشید.

کارگزاری مفید یزد

کارگزاری مفید یزدآدرس:

بلوار منتظر قائم نرسیده به چهارراه فاطمیه ساختمان ۴ طبقه ۲

شماره تماس:

۰۳۵-۳۶۲۸۹۷۲۰

۰۳۵-۳۶۲۸۹۷۲۱

بورس چیست؟

به روایتی واژه بورس از نام خانوادگی شخصی به نام «واندر بورس» اخذ شده که در اوایل قرن پانزدهم میلادی در شهر بروژ، بلژیک می‌زیسته و صرافان شهر در مقابل خانه او گرد هم می‌آمدند و به دادوستد کالا، پول و اوراق بهادار می‌پرداختند. این نام بعدها به کلیه اماکنی اطلاق شد که محل دادوستد پول، کالا و اسناد مالی و تجاری بوده‌است.

سال ۱۴۶۰ میلادی اولین مرکز بورس اوراق بهادار جهان، در شهر «انورس» بلژیک تأسیس شد. اما رسمیت بورس اوراق بهادار با انتشار سهام کمپانی هند شرقی هلند در سال ۱۶۰۲ میلادی در بورس آمستردام شکل گرفت. البته کمپانی هند شرقی هلند اولین شرکت سهامی به‌شمار نمی‌آید، بلکه اولین شرکت سهامی در سال ۱۵۵۳ میلادی با نام «مسکووی» در روسیه ایجاد شد.

کارگزاری چیست؟

شرکت کارگزاری (به انگلیسی: Broker Firm) یا به‌اختصار کارگزار، نوعی مؤسسه مالی در بازارهای بورس است، که در زمینه خرید و فروش انواع اوراق بهادار فعالیت می‌کند. کارگزاری‌ها اغلب در معاملات، به نمایندگی از خریدار یا فروشنده سهام، وظیفه خرید و فروش را انجام می‌دهند و در ازای آن نیز دستمزد، کمیسیون یا حق‌کارگزاری دریافت می‌کنند.

خرید و فروش در بازارهای بورس اوراق بهادار تحت ضوابط خاصی صورت می‌گیرد. تأسیس شرکت کارگزاری یا اشتغال در آن‌ها مستلزم پذیرفته شدن در آزمون‌های کارگزاری است. کارگزاری‌ها علاوه بر خرید و فروش اوراق بهادار، به نمایندگی از سهام‌داران می‌توانند وظایف دیگری مانند آموزش، ارائه خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری یا بازارگردانی را نیز برعهده بگیرند

 

 

2 فکر در مورد “ کارگزاری مفید یزد

  1. محمدرضا گفت:

    سلام احراز هویت شدم و کارگذار مفید را انتخاب کردم برای خرید سهام برای شارژ حساب نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارم .
    کد ملی4459319098 هر دو را فراموش کردم

    1. admin گفت:

      سلام درصورت فراموشی رمز وارد کارگزاری مفید (ایزی تریدر) شوید و در کادر اول کدملی را وارد کرده و روی *رمز عبور خود را فراموش کرده ام* کلیک کنید.
      در ادامه اطلاعاتی که برای بازیابی رمز عبور خود نیاز دارید مجدد کدملی و شماره تلفن همراه است.
      اگر همچنان نتوانستید رمز عبور خود را بازیابی کنید با پشتیبانی کارگزاری مفید تماس بگیرید.
      021-91008700

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *