اطلاعات عمومی

کار در امارات

کار در امارات

امارات به تعداد زیادی از کارکنان خارجی اجازه ورود موقت به این کشور را می دهد و مهاجران به طور کلی نمی توانند بخشی از جمعیت دائمی کشور باشند. به طور کلی با کارگران خارجی به خوبی و عادلانه رفتار می شود و دستمزد کافی به آنان نیز تعلق می گیرد.شیرازیاب اطلاعاتی در زمینه کار در امارات به شما میدهد.

کار در امارات برای ایرانیان

در این شرایط طبیعی خواهد بود اگر به کار در کشور دیگری بیاندیشید. شاید بخشی از ذهن شما هم درگیر کار در دبی و گرفتن ویزای کاری دبی، شده باشد.

اگر به فکر گرفتن ویزای کاری در دبی هستید صفحه ویزای کاری دبی – مراحل اخذ ویزای کاری دبی – هزینه ویزای کاری دبی می تواند اطلاعات کامل تری به شما بدهد.

کار در دبی برای ایرانیان به چند علت یکی از گزینه هایی است که باید به آن به طور جدی فکر کرد و پس از سبک و سنگین کردن، به تصمیم گیری در مورد آن پرداخت.

اگر بتوانید ویزای کاری دبی را اخذ کنید و به کار در دبی مشغول شوید، به احتمال زیاد، درآمد و حقوق قابل قبول یا شاید هم بتوان گفت زیادی قابل قبولی خواهید داشت.

احتمالا الان در حال محاسبه حقوق کار خودتان در دبی هستید و از تفاوت حقوق خودتان در اینجا شگفت زده شده اید. البته باید این را هم در نظر بگیرید که خرج زندگی در دبی بیشتر از اینجاست، اما این اختلاف، خیلی بیشتر از این حرفهاست و کار در دبی برای ایرانیان را، بسیار ارزشمند می کند.

حال اگر به کار در دبی علاقه مند شده اید، می توانید ادامه این مطلب را که به روش های کاریابی در دبی اختصاص یافته، مطالعه کنید.

چگونه برای کار در دبی اقدام کنیم؟

متقاضیان کار در امارات می‌توانند از چند طریق به کاریابی بپردازند. یکی از ویزاهایی که افراد متقاضی کار می‌تواند دریافت نمایند ویزای جاب آفر یا پیشنهاد شغلی می باشد. در این صورت فرد متقاضی با مراجعه حضوری به کارفرما و ارائه شرایط خود و رزومه کاری خود می تواند ارتباط برقرار نماید و در صورت صلاحدید آن کارفرما می تواند متقاضی کار در امارات را استخدام نماید. یکی دیگر از راه های کاریابی در این کشور مراجعه به سایت ها و یا موسسات بین المللی و قانونی کاریابی در این کشور است و معمولاً این موسسات سایت هایی دارند که افراد می‌توانند از کشور مبدا خود در آن سایت ها ثبت نام نمایند و رزومه خود را به دست کارفرماها برساند.

کار در امارات ملک پور

فارغ التحصیلان و افرادی که در بخش های تخصصی فعالیت می کنند بسیار مورد توجه و نیاز جهت کار در امارات می باشند ، همچنین رشته هایی مانند بانکداری و حسابداری و صنایع دارویی از اهمیت بالایی برای کار در امارات برخوردارند.

ضمنا چنانچه پس از مطالعه مقاله باز هم سوال در خصوص شرایط کار در امارات داشتید می توانید آن سوال را با کلید واژه « ملک پورم » یا « MIE » در گوگل جستجو بفرمائید .

برای مثال : شرایط لازم برای کار « ملک پور» ، به این و این مقالات دست اول و رایگان در راستای تکمیل همین مقاله خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد .

پروسه کار در امارات

برای افزایش شانس کار در امارات و موفقیت شغلی نیاز به تحقیق در بازار کار می باشد، بسیاری از مهاجران شغل خود را از طریق شرکت های بین المللی در کشور خود پیدا می کنند تا کار مورد نظر را  تضمین نمایند. معمولا از طریق درخواست توسط شخص در شرکت اماراتی به صورت مستقیم از شانس بالاتری برخوردار می باشد.

مهاجرت امارات و جستجوی شغل از طریق آژانس های استخدام و سایت های کاریابی صورت میگیرد که از طریق فرم درخواست (cv) و یا به صورت آنلاین انجام می شود که ممکن است به عکس نیاز باشد.

قبل از ارائه شغل مصاحبه صورت میگیرد و همچنین معاینه پزشکی نیز از الزامات می باشد.

شرایط دریافت ویزای کار در امارات

به صورت کلی ویزای صادر شده در امارات به مدت 30 روز اعتبار دارد که در صورت نیاز 3 روز قبل از اتمام 30 روز می توان ویزا را تمدید نمود. اعتبار پاسپورت جهت ورود به امارات باید شش ماه باشد.

جهت باید از یک کارفرما که پیشنهاد شغلی دریافت نموده اید . پذیرفته شده است ، ان کارفرما برای در خواست ویزا اقامت در امارات از طرف شخص متقاضی اقدام می کند و از این طریق به ویزای کار از وزارت کار امارات مجوز صادر می شود، بدون این مجوز غیر قانونی می باشد.

*ویزا و اقامت در امارات تحت معاینه پزشکی قرار میگیرد و کسانی که hiv  مثبت و هپاتیت مثبت دارند اخراج می شوند.

* قبل از اینکه به طور دائم از امارات متحده عربی خارج شوید ، باید ویزای کاری را لغو کنید.

الزامات زبان جهت کار در امارات

زبان رسمی و اصلی عربی می باشد ولی به دلیل نیروی کار از خارج کشور مخصوصا جنوب آسیا و اروپای غربی زبان انگلیسی زبان مشترک است و بیشتر مردم و زبان کسب و کار انگلیسی می باشد، همچنین چند روزنامه در امارات به زبان انگلیسی منتشر شده است.

بهترین شرکت های بزرگ برای کار در دبی

برخی از این شرکت های بزرگ که باعث جذب مهاجر ین برای شده اند عبارت اند از:

  • AstraZeneca خلیج( داروسازی)
  • شرکت های پوشاک( خرده فروشی)
  • DHL( تدارکات)
  • IT) EMC)
  • فدرال اکسپرس
  • هیلتون( هتل های زنجیره ای در جهان)
  • ماریوت( هتل های زنجیره ای)
  • مایکروسافت خلیج
  • چلب چلوب
  • وبر شاندویک( ارتباطات)
  • Omnicom ( رسانه گروه )

موسسات و سایت های کاریابی در امارات

اگر به دنبال فرصت های شغلی در امارات هستید می تواتید به موسسات و سایت های زیر مراجعه بفرمایید:

  1. Akhtaboot
  2. BAC خاورمیانه
  3. Dubizzle
  4. com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *