قهوه خانه, کافه

کافه های ارومیه

کافه های ارومیه

سلام خدمت همراهان عزیز سایت شیرازیاب . ما امروز قصد داریم اطلاعاتی در مورد کافه های ارومیه در اختیار شما قرار دهیم. ممنون که همراه ما هستید!

"<yoastmark

بهترین کافه های ارومیه

ما در این لیست با تفکیک محله های معروف ارومیه، نام و اطلاعات بهترین کافه های ارومیه را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا لحظه‌های خوبی را در کنار دوستان، خانواده و اقوام خود داشته باشید.

کافه های ارومیه برای صبحانه تولد

کافه های ارومیه در خیام

کافی شاپ راندوو

انواع نوشیدنهای سرد و گرم صرف صبحانه هر روز از ساعت8:30

  • آدرس: ایران آذربایجان غربی ارومیه خیام جنوبی، ما بین چهار راه دانش و فلکه خیام، ساختمان اطلس، طبقه پایین
  •  شماره تلفن همراه :
  • کد پستی :5713698841
  • ایمیل :randoo.96@yahoo.com

کافه های ارومیه در استادان

کافه استادان

“کافه استادان” در شهر ارومیه جزو کافه های معروف و سطح بالاست. اینجا سالن پذیرایی مجزا با کارمندهای خانوم برای مهمانی های خصوصی زنونه هم دارن و برای برگزاری جشن های تولد و سالگرد ازدواج هم این کافه گزینه مناسبی است.

کافه برج

یه کافه ی خیلی خوب که به خاطر سرویس صبحانه ای که داره خیلی طرفدار پیدا کرده. فضای دنج و آرومی داره. برای نوشیدن انواع دمنوش ها به این کافه سر بزنین.

کافه پازل

بعد از خرید و گشت و گذار توی مرکز خرید میلاد میتونین با یه استراحت خوب با نوشیدنی های خوشمزه یا کیک ها و اسنک های عالی خودتونو توی این کافه سورپرایز کنین.

  • آدرس: ایران آذربایجان غربی ارومیه خیابان استادان، مرکز خرید میلاد نور

کافه باران

این مرکز تجاری 7 طبقه که فقط سه طبقه اولش تجاریه، یه جای خوب برای خرید کردنه. در « مجتمع تجاری عازمی ارومیه» تمام چیزهایی که احتیاج دارین از جمله پوشاک، کیف و کفش، عینک، برندهای معروف و حتی خوراکی های خوشمزه مثل پاستیل و ترشک رو می تونین همه رو باهم داشته باشین. در ضمن طبقه آخرشم یه کافی شاپ با فضای VIP داره که اسمش «کافی شاپ شاران» هست و می تونین هم خستگی در کنین هم از خوراکی های منوی ایتالیایی و ترکش لذت ببرین.

  • آدرس: ایران آذربایجان غربی ارومیه خیابان دانشکده, خیابان استادان

کافه های ارومیه خیابان دانشکده

کافه شکلات

نور کافه خیلی خوب و مناسبه نه خیلی خسته و کسل میشین نه چشاتونو اذیت میکنه، قهوه های خوبی داره و توی محدوده تقریبا بهترینه.

  • آدرس: ایران آذربایجان غربی ارومیه چهارراه دانشکده

کافه چارلی

  • آدرس: ایران آذربایجان غربی ارومیه خیابان امین



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کافه های ارومیه در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کافی شاپ های ارومیه

کافه (به فرانسویCafé) محلی است عمومی که در آن نوشیدنی غیرالکلی و گاه غذاهای سبک عرضه می‌شود. کافه در برخی از کشورها جایی برای معاشرت و گفتگوی مردم است.

کافه را نباید با کافی‌شاپ اشتباه کرد. کافی‌شاپ محل عمومی آمریکایی است که در آن معمولاً فقط قهوه عرضه می‌شود.

از سال ۱۳۶۰ کافی‌شاپ‌ها جای چایخانه‌ها را تنگ کرد. در چایخانه‌های ایران به‌جای سرو قهوه بیش‌تر چای و انواع غذاهای سنتی ایرانی با موزیک زندهٔ ایرانی ارائه می‌شود.

از پست های دیگر شیرازیاب دیدن بفرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *