قهوه خانه, کافه

کافه های زنجان

کافه های زنجان

با سلام خدمت دوستان و همراهان عزیز. ممنونیم که  شیرازیاب را انتخاب کردید. ما امروز در این جا می‌خواهیم لیستی از  کافه های زنجان به همراه ادرس و شماره تماس آن‌ها به همراه اطلاعات مختصر درمورد هر کافه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پس با ما همراه باشید.

کافه های زنجان

کافه های زنجان

لیست بهترین کافه های زنجان

کافه های زنجان در خیابان سعدی

شربت خانه ترنج بانو

شربت خانه ترنج بانو زنجان یک کافه رستوران سنتی معروف و محلی دنج برای نوشیدن دمنوش های گیاهی است. در ورودی این شربت خانه دو قوچ سنگی نصب شده است و جالب است بدانید که قوچ های سنگی زنجان نمادی از پیکره تراشی دوره صفوی است. تنها 5 قوچ سنگی در منطقه غرب ایران وجود دارد و آن هم متعلق به روستای سعید آباد زنجان است و در محل موزه ذوالفقاری و رختشویخانه نگهداری می شوند. قوچ های سنگی نمادی از هنر سنگ تراشی و حجاری بسیار هنرمندانه از دوره صفوی است که نمونه های کتیبه دار آن را بر روی مزار قهرمانان و پهلوانان نصب می کردند. همچنین مسافران برای تهیه سوغات زنجان می توانند از بازاری که جنب شربت خانه راه اندازی شده است، خرید کنند. صاحب این مکان، خانمی بسیار موقر و متین است که در عین حال رفتاری صمیمی و گرم با مشتریان دارند. در این شربت خانه همانطور که از اسمش مشخص است می توانید از دمنوش ها، آبمیوه ها، میان وعده ها و غذاهای بی نظیرش نوش جان کنید و تا زمان آوردن سفارشتان از فضای زیبایی آن نهایت لذت را ببرید. قیمت منوی این شربتخانه به صرفه و اقتصادی است و پیشنهاد می شود که با دوستان و خانوادتان سری به شربتخانه بزنید تا لحظاتی به یادماندنی را ثبت کنید.

آدرس:

  •  زنجان خیابان سعدی- وسط کوچه رختشویخانه شماره

تلفن همراه :

  • 09194421099

کافه کوچه

کافه کوچه یک کافه دوست داشتنی و جذاب با غذاها و نوشیدنی هایی خوش طعم در شهر زنجان است که بسیاری از مردم بخاطر برخورد خوب و صمیمی کافه من ها پا به کافه می گذارند و با رضایت کامل هم کافه را ترک می کنند. اگر می خواهید در محیطی گرم و دوستانه نوشیدنی و غذایی لذیذ سفارش دهید و نوش جان کنید، کافه کوچه می توانید انتخاب خیلی مناسبی باشد. ساعت کاری کافه کوچه، بین 7 تا 23 است و آدرس کافه کوچه زنجان، خیابان سعدی- کوچه عباس منتخبی- ساختمان آزاد- طبقه همکف است.

آدرس:

  • زنجان خیابان سعدی- کوچه عباس منتخبی- ساختمان آزاد- طبقه همکف

شماره تلفن همراه :

  • 09358789235

کافه رومنس زنجان

آدرس:

زنجان زنجان، نبش چهار راه سعدی



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کافه های زجان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کافه های زنجان در میدان رسل

کافه کاناپه

یکی از معروفترین کافه های شهر زنجان، کافه کاناپه زنجان است که به خاطر فضای زیبا، غذاها و قهوه های خوش طعم و قیمت های مناسبش محبوبیت زیادی هم بین کافه بازان زنجانی دارد. در این کافه می توانید انواع نوشیدنی ها، پاستا، ساندویچ و همه نوع غذایی را که در کافه ها پیدا می شود را امتحان کنید و درکنار دوستانتان لحظات به یادماندنی را سپری کنید. اگر دلیل رفتنتان به کافه کاناپه، قهوه های آن است، خیالتان راحت باشد که هیچ وقت از انتخابتان پشیمان نمی شوید. بعضی افراد به خاطر گرفتن عکس در فضای کافه کاناپه و شنیدن موسیقی و بودن در کنار دوستانشان این کافه را انتخاب می کنند. ساعت کاری کافه کاناپه، 12:30 تا 22 است و برای رفتن، باید بدانید که آدرس کافه کاناپه، زنجان- میدان رسل- بلوار نوری- کوچه مشکی- خیابان 14 متری قائم- پلاک 20 است.

آدرس:

  • زنجان میدان رسل- بلوار نوری- کوچه مشکی- خیابان ۱۴ متری قائم- پلاک ۲۰

شماره تماس:

  • 02433474504

آدرس در نقشه

کافی شاپ های زنجان

کافه جنگل

آدرس: زنجان – خیابان امام خمینی

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۳۱۵۶۱

اگه به کافه گردی علاقه داری و دنبال یه جای جوون پسند هستی حتماً سری به کافه جنگل بزن. در این کافه، انواع شیرینی ها، کیک ها و شکلات ها سرو میشه که تازه و آماده است. این کافه محیط خیلی دنج و شیکی داره و پاتوق خیلی از دانشجویان است.

کافه کیوسک از بهترین کافی شاپ های زنجان

آدرس: زنجان – شهرک کارمندان – انتهای خیابان هشتم غربی

تلفن: ۰۲۴۱۴۲۶۳۳۷۱

کافه کیوسک از کافه های پرطرفدار و محبوب شهر زنجان است که قهوه های فوق العاده ای داره و حتما باید امتحانش کنی. این کافه مجهز به دستگاه اسپرسوساز چیمبالی است و باریستاها به طور حرفه ای و با برخوردی گرم و صمیمی قهوه رو آماده و سرو میکنن. هم چنین قیمت مناسب منوی این کافه و دکور و فضای خاص آن بر جذابیت های اون اضافه کرده است.

کافه سارو پاتوقی زیبا برای طرفداران قهوه های خوشمزه

آدرس: زنجان – حاجی بلوار – پایین تر از رستوران شهریار – جنب آموزشگاه آیدا

تلفن: ۰۹۱۲۷۴۰۷۶۹۴

کافه سارو یکی از کافه های محبوبیه که میتونی در اونجا انواع قهوه رو به همراه کیک های بسیار خوشمزه با طعم و تزیین عالی نوش جان کنی. در این کافی شاپ با دیدن منوی متنوعش، شک نکن که اشتهات چند برابر هم میشه!

کافه یاپراک

آدرس: زنجان – اتوبان ۲۲ بهمن – روبروی ستاد فرماندهی – ورودی پونک – جنب مجتمع تجاری مسکن شمال غرب

تلفن: ۰۹۱۲۸۴۱۹۳۵۸

کافه یاپراک رو همه به کیفیت و تنوع منوهاش میشناسن و کلی هم دوسش دارن، پس میتونی با خیال راحت این کافی شاپ زیبا رو انتخاب کنی و لحظات به یاد ماندنی رو با دوستانت در این کافه سپری کنی.

 کافه شکلاته

آدرس: زنجان – نبش گلستان ۱۴ – روبروی بانک کشاورزی – ۴۵ متری انصاریه

تلفن: ۰۲۴۳۳۷۴۰۷۷۲

از اسم این کافه هم مشخصه که مخصوص چشیدن طعم اصیلِ شکلات است! اگه از علاقمندان شکلات و نوتلا هستی میتونی به این کافه هم سری بزنی و طعم لذیذ انواع کیک و شکلات رو در اینجا بچشی.

کافه پارک

آدرس: زنجان – میدان آزادی – طبقه همکف – هتل پارک

تلفن: ۰۲۴۳۳۳۳۳۵۳۳

کافی شاپ پارک یک کافه خوب با کیک های روز خوشمزه و منویی هیجان انگیز است  که با دیدنش وسوسه ات میکنه حتما چندتا رو تست کنی! در این کافه دنج و شیک میتونی اوقات خوشی داشته باشی و یه روز عالی رو برای خودت و دوستانت رقم بزنی.

 کافه هیوا

آدرس: زنجان – اعتمادیه – خیابان معلم – خیابان ۱۱

تلفن: ۰۲۴۳۳۴۲۳۹۵۵

کافه هیوا یه محیط خیلی آروم و کلاسیک است که پرسنل مؤدب و خوش برخوردی داره. میشه گفت که این کافی شاپ یه کافه حرفه ای با کادر مجهز است که با یکبار امتحان کردن منوی متنوعش حتما مشتری دائمش میشی! در اینجا میتونی از میل کردن خوراکی های متفاوت لذت ببری. این کافه یکی از بهترین کافی شاپ های زنجان است.

کافه چکاد از کافه های خوشنام و معتبر در شهر زنجان

آدرس: زنجان – خیابان دکتر شریعتی – بالاتر از میدان پروین اعتصامی – دانشگاه آزاد – نبش بوستان ۱۲

تلفن: ۰۹۱۲۸۵۷۰۳۰۷

از پست های دیگر شیرازیاب دیدن بفرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *