کافه

کافه چیمنی شیراز

کافه چیمنی شیراز

کافه چیمنی شیراز

با سپاس و درود فراوان از اینکه سایت “شیراز یاب ” را برای کسب اطلاعات ” کافه  چیمنی شیراز” انتخاب نمودید. در اینجا در نظر داریم کلیه اطلاعات در مورد لیست منو و آدرس و موارد ضروری دیگر را به شما رسانده و از اینکه مطالب ما را تا انتها دنبال میکنید ، کمال تشکر را داریم و قدر شناس نظرات سازنده شما ، برای ارتقا کیفیت خدمات رسانی ، هستیم.

کافه چیمنی شیراز

کافه چیمنی شیراز

کافه چیمنی شیراز

کافه چیمنی شیراز

چیمنی یک کیک سنتی مجارستانی است که خکیر و کیک آن به صورت داغ و تازه پیش روی مشتری پخته و با سلیقه شما طعم دار میشود این کیک طعم دار شده با بستنی و یا کافی مخصوص مجارستانی در شعب کافه چیمنی سرو میگردد .طعم متفاوت کیک و تلفیق بستنی و میوه و مغزیجات به همراه کیک چیمنی ترکیبی خاص و متفاوت را ایجاد میکند که تجربه ای جدید را برای مشتریان خود به ارمغان می اورد.

آدرس: شیراز – قدوسی غربی – نبش کوچه 13

مدیر: آقای دانشور

برای پیدا کردن نقشه کافه چیمی اینجا را کلیک نمائید.

کافه‌نشینی

مفهومی فراتر از رفتن به کافه، قهوه‌خانه، چایخانه، کافی‌شاپ و مانند آن‌ها دارد و معمولاً به کنشی اجتماعی اشاره دارد که ریشه‌های آن به سده‌های هجده و نوزده اروپایی و دوران انقلاب فرانسه و انقلاب‌های سیاسی این پهنه بر می‌گردد. کافه‌نشینی عمدتاً در اقامتگاه افراد نیکوکار و فرهنگی و دارا برگزار می‌شد که از هنرمندان و اندیشمندان نادار پشتیبانی می‌کردند. کلوب‌های انقلابی در انقلاب ۱۷۸۹ فرانسه را نیز می‌توان نوعاً آغاز کافه‌نشینی (شاید سیاسی) دانست، یعنی گرد هم آمدن در یک محیط بیرونی، برای سرگرمی و همزمانبحث و گفتگو. این کنش در سده بیستم تا دهه ۱۹۸۰ به شدت رشد کرد و هر بار که جنبش‌های اجتماعی پدیدار می‌شد، کافه‌نشینی هم فراگیرتر می‌شد. و از دهه ۱۹۶۰ همراه با مفهوم روشنفکری و دیگر شیوه‌ها به کشورهای دیگر جهان نیز سرایت کرد.

با این همه، از یکی دو دهه پیش، اندک اندک با شیوه‌های دیگری جایگزین شد که فضا و مکان را به صورت دیگری تعریف می‌کردند، ولی در آنها نیز مسئله بسیار بیشتر از گذران اوقات فراعت با آسایش و بدون اندیشه، ورود سیستم اندیشه و جدل فکری در اوقات فراعت در یک حوزه عمومی بود.

منبع : ویکی پدیا

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *