اماکن, کتابخانه و کتابفروشی

کتابخانه مفاخر شیراز

کتابخانه مفاخر شیراز

کتابخانه مفاخر شیراز

کتابخانه مفاخر شیراز:سلام خدمت دوستان عزیزم.ممنون که سایت شیرازیاب را انتخاب کردید.دراین پست می خواهم اطلاعاتی اعم از آدرس, شماره تلفن و ساعت کار کتابخانه مفاخر را در اختیارتان بگذارم امیدوارم مطالب مفید واقع شود.

ممنون که تا آخر پست با ما هستید.

 

 کتاب خانه مفاخر در ضلع شمالی آرامگاه شاه شجاع ،در بلوار هفت تنان، جنب  پارک کوهپایه شهرستان شیراز واقع شده است.ساختمان اصلی این کتابخانه که تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری فارس می باشد، در سال 1353 خورشیدی، دقیقاً 3 سال بعد از احداث آرامگاه شاه شجاع ساخته شده است. مساحت کل زمین محوطه این آرامگاه 1200متر و ساختمان آن در حدود 300 متر می باشد که حدود 100 متر آن در اختیار کتابخانه قرار گرفته است.

 کتابخانه عمومی مفاخر در سال 1377 خورشیدی افتتاح گردیده است،چون قبل از این در اختیار انجمن مفاخر فرهنگی فارس بوده است به این نام خوانده می شود.

کتابخانه عمومی مفاخر شیراز

این کتابخانه درون بوستان رضوی واقع شده است.

شماره تلفن:  0713743764007137131993

آدرس:بلوار نصر، حد فاصل چهارراه سرداران و میدان نصر، داخل پارک رضوی

[mappress mapid=”48″]

ساعت کار و آدرس کتابخانه مفاخر شیراز

این کتابخانه از ساعت 7:30 تا 17:00

آدرس:بلوار هفت تنان، جنب پارک کوهپایه

[mappress mapid=”49″]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کتابخانه مفاخر شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



شماره تلفن کتاب خانه مفاخر شیراز

شماره تلفن:07132276848

 

کتابخانه

کتاب‌خانه به مجموعه‌ای از اطلاعات و منابع و خدمات اطلاعاتی گفته می‌شود که توسط یک نهاد عمومی، خصوصی یا یک شخص نگهداری و اداره می‌شود. از نگاه سنتی، کتابخانه به‌طور معمول به مجموعه‌ای از کتاب‌ها گفته می‌شود. کتاب مجموعه ای از اطلاعات در مورد یک فرد یا یک جسم یا … است که در صفحاتی کاغذی نوشته یا چاپ می‌شود.

منبع:ویکی پدیا

 

ممنون از این که با شیرازیاب همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *