دسته‌بندی نشده

کتاب فروشی ونک

کتاب فروشی ونک

کتاب فروشی ونک

روز بخیر، اگر به دنبال یک کتاب فروشی ونک هستید ما در زیر اسامی، آدرس و شماره تماس بعضی از اونها رو برای شما آوردیم. ممنون از همراهی شما با شیرازیاب.

  1. تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک ۲۱

تلفن: 02188797274
02188797275

کتاب فروشی ونک

ساعات کاری:شنبه تا پنجشنبه ، ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب

2.آدرس:تهران – خیابان ولیعصر عج – ایستگاه پل همت – ابتدای کوچه نیلو – کتابفروشی اسم

تلفن: 02188195738

شنبه تا پنجشنبه ، ۹:۰۰ صبح تا ۹:۰۰ شب

شاید برای شما جالب باشد

کتاب فروشی

کتاب‌فروشی، محلی است که در آن کتاب فروخته می‌شود و مردم می‌توانند در آن کتاب خریداری کنند.

کتاب‌فروشی‌ها انواع مختلفی دارند. برخی کتاب فروشی‌ها تخصصی هستند یعنی در یک زمینه خاص مانند هنر، ادبیات، روانشناسی، حقوق، فنی مهندسی و … فعالیت می‌کنند.همچنین کتابفروشی‌هایی وجود دارند که در بسیاری زمینه‌ها مانند دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان و… دارای کتاب هستند. گاهی ممکن است کتاب‌فروشی به خرید و فروش کتاب‌های دستِ دوم نیز بپردازد.

در سالهای اخیر و با توجه به گسترش روزافزون اینترنت، کتاب فروشی‌های آنلاین هم به بازار کتاب وارد شده‌اند. از قدیمی‌ترین و بزرگترین کتابفروشی‌های اینترنتی در ایران می‌توان به فروشگاه کتاب ادب سرا،کتاب استور آدینه بووک و فردا بوک اشاره کرد.

در سالهای اخیر باپیگیری‌هایی که از سالهای قبل توسط اتحادیه ناشران و کتاب فروشان تهران می‌شد و همکاری دولت کتاب فروشی‌ها (و تمام مشاغل مرتبط با تولید کتاب) از معافیت مالیاتی برخوردار شده‌اند.البته با توجه به روند افت علاقه به کتاب ، اکثر کتاب فروشی ها رو به برشکستگی هستند.

کتاب قروشی مستقل

یک کتابفروشی مستقل یک کتابفروشی خرده‌فروشی است که به طور مستقل اداره می‌شود. معمولاً، فروشگاه‌های مستقل تنها از یک فروشگاه واقعی تشکیل شده‌اند (اگر چه برخی از آن‌ها چند فروشگاه وجود دارند). فروشگاه‌های مستقل را می‌توان در برابر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، که بسیاری از نقاط و توسط شرکت‌های بزرگ که اغلب بخش‌های دیگری علاوه بر کتابفروشی دارند دانست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *