ارایشی و زیبایی و بهداشتی

کشیدن خط لب

کشیدن خط لب

کشیدن خط لب

با ارایش صحیح زیباتر شوید.روش آرایش صحیح را با ما یاد بگیرید شیرازیاب به شما کمک میکند تا کشیدن خط لب را آموزش ببینید.

کشیدن خط لب

انتخاب خط لبی که با رنگ لب ها هم خوانی داشته باشد بسیار مهم است

– انتخاب برطبق رنگ لب

انتخاب خط لبی که به رنگ لب های شما هم خوانی داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. اگر خط لبی انتخاب کنید که با رنگ و سایه لب ها هم خوانی نداشته باشد ، خوب به نظر نخواهد رسید.

– از لب بالایی شروع کنید

یک خط لب مشخص را به به طوری که تمام قسمت لب را در بر بگیرد بر لب بالایی بکشید. قبل از استفاده مداد را تراش کنید. همیشه از گوشه خارجی لب شروع کرده و سپس به مرکز برسید. اکثر زنان از وسط شروع می کنند ، که در این حالت پوشش کامل نخواهد داشت.

– لب پایین را بکشید

وقتی خط لب را به لب پایین می کشید بسیار مراقب باشید. به آرامی مداد را فشار دهید تا خط یک دست و خوبی کشیده شود. خط را به محدوده زیر لب پایینی نکشید. به گزارش پرشین وی برخی از زنان برای اینکه لب را بزرگتر جلوه دهند این کار را می کنند ولی اصلا به نظر خوب نخواهد رسید.

– از روش نقطه ای استفاده کنید

بر روی لبه لب های پایین و بالا نقطه های کوچکی بگزارید و بعد به سادگی نقاط را با خط به هم اتصال دهید و این کار نتیجه خوبی خواهد داشت. اگر فضای بیشتری برلب ها دیدید می توانید از خط لب برای پر کردن آن فضا ها استفاده کنید.

– استفاده از اسفنج در آرایش لب

بیشتر اوقات در هنگام کشیدن خط ممکن است لکه و رد خط لب را روی لب باقی بماند، از یک اسفنج یا دستمال نرم برای جلوگیری از این مشکل استفاده کنید. به سادگی با دست آزاد خود مقدار اضافه را از روی لب پاک کنید.

کشیدن خط برای لب باریک

لب های باریک چهره ی شما را مسن نشان می دهد و باعث می شود زیبایی صورت شما کمتر شود ، اما شما می توانید با کمک لوازم آرایشی لب های خود را پهن و حجیم کنید. در این مطلب علاوه بر توضیحاتآ آموزش تصویری آرایش لب های باریک تقدیم شما عزیزان می شود:

با کمک کرم پودر یا پوشاننده ها ی آرایشی کاملا لب های خود را بی رنگ کنید.

خط لب خود را بالاتر از خط های لب طبیعی خود بکشید .

رنگ رژ لب و خط لب خود را متضاد انتخاب کنید تا کاملا خط لب های شما مشخص باشد.

یک خط لب تیره برداشته و گوشه ی لب های خود را از روی خط لب قبلی با آن دوباره بکشید.

یک خط نازک به کمک آن خط لب تیره که استفاده کرده اید در وسط لب های بالا و پایین خود بکشید .

سعی کنید همیشه از رژ لب های حجم دهنده استفاده کنید.

با یک مداد همرنگ لب، کمی بالاتر از خط طبیعی لب خط لب بکشید تا دهان بیشتر جلوه کند.

یک قلم موی لب را به رژ لب مورد علاقه تان آغشته کنید و روی لبها تا مرز خطی که کشیده اید بمالید.

با یک مداد هایلایت لب کمی بالاتر از خط لب را هایلایت کنید اما اصلا رنگ به منطقه هایلایت شده نزنید.

اگر می خواهید خط لب خیلی واضح نباشد با یک اسفنج آرایشی خط دور لب را ملایم کنید

کشیدن خط لب دائمی

تاتو خط لب چیست؟

در گذشته در بین مردم لب هایی ظریف و کوچک و به اصطلاحی لب های مینیاتوری مد بود اما امروزه بعد از آنکه سلبریتی های ایرانی و خارجی برای تغییر در چهره های خود و زیبا شدن، لبان خود را با تاتو های متفاوت حجیم و برجسته کردند در بین مردم عادی نیز تاتوی لب بسیار متداول شد.

کاربرد تاتوی خط لب

این نوع از تاتو مناسب بانوانی است که علاقه مند به آرایش های دائم هستند. آرایش روزانه ماندگاری بسیار کمی دارد مخصوصا آرایش لب که زودتر از همه ی آرایش ها پاک می شود اما اگر از تاتو های لب استفاده کنید دیگر نیاز نیست هر دقیقه نگران پاک شدن رژ لب خود باشید یکی دیگر از کاربرد های تاتوی خط لب همچنین برای از کاهش سفیدی های لب موثر است.

تاتوی لب علاوه بر تاثیر آن بر زیبایی یک نوع روش درمانی نیز می باشد برای بیمارانی که مادرزادی از داشتن خط لب بی بهره هستند و و دارای بیماری لب شکری هستند آن ها بعد از درمان اولیه بیماری خود می توان خط لب تاتو کنند.

کشیدن خط لب بالاتر از لب

آیا می دانید چه چیزی بدتر از خط لب نکشیدن است؟ خط لب اشتباه کشیدن!  اگر چه خط لب می تواند زیبایی چهره شما را دو چندان کند اما اگر این کار را به درستی انجام ندهید، تمام زحمات تان را بر باد داده اید.

برخی از خانم ها برای این که لبان شان حجیم تر جلوه کند، خط لب را بالاتر از لبان شان می کشند. این کار چهره شما را از حالت طبیعی خارج کرده و بدتر توی ذوق می زند. بنابراین کاری که شما باید انجام دهید این است که ابتدا کانسیلری بردارید و به دور لبان تان بزنید. سپس با یک شت روی آن بکشید تا کاملا پخش شود. پس از آن خط لب را بردارید و به دور لبان تان بکشید. اگر می خواهید لبان تان حجیم تر به نظر آید، وسط لب های پایینی تان را با سایه ای هایلایت بزنید. در این شرایط دیگر نیازی به کشیدن خط لب بیرون از لبان تان نیست.

منبع:https://www.parsine.com

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *