آموزشی

کلاس بازرسی جوش شیراز

کلاس بازرسی جوش شیراز

کلاس بازرسی جوش شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به معرفی بازرس جوش میپردازیم . سپس به بیان کلاس بازرسی جوش شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

دوره بازرسی جوش شیراز

بازرس جوش یعنی چه؟

بازرسی جوش به صورت بازرسی و کنترل کیفیت و کمیت مراحل جوشکاری انجام شده بر روی محصولاتی مانند لوله ، مخزن و انواع ساز ها تعریف میشود. بسیاری از ویژگی های جوشکاری در حین بازرسی جوش ارزیابی می شوند که برخی به اندازه جوش و بعضی دیگر به وجود ناپیوستگی در جوش مرتبط هستند. از این جهت ، اندازه جوش بسیار مهم است زیرا مستقیما به قدرت و عملکرد جوش بستگی دارد. معمولا بازرسی جوش به چند دلیل انجام می شود که معمول ترین آنها مشخص کردن تناسب کیفیت جوش با کاربرد مورد نظر است.

به منظور ارزیابی کیفیت جوش ، ابتدا باید معیارهایی تعیین کرد که به واسطه آنها بتوانیم ویژگی های جوش را مقایسه کنیم. علاوه براین ، برای نشان دادن اینکه چه سطحی از ناپیوستگی جوش قابل پذیرش است ، از کدها و استانداردهای خاصی که برای کاربردهای جوشکاری توسعه یافته ، استفاده می شود.(دوره های بازرسی جوش در شیراز)

بازرس جوش چه وظایفی دارد؟

بازرس جوش فردی است که مسئول نظارت بر حسن اجرای اتصال ، مجموعه و سازه جوشی است. بنابراین بطور طبیعی او می بایست اطمینان حاصل کند که تمامی فعالیت های مربوطه به درستی در حال انجام هستند. بازرس جوش در انتهای کار و به عنوان آزمونگر اتصال ، مجموعه ، سازه یا تجهیز جوشی وارد نمی شود ، بلکه او از ابتدای کار و به هنگام تامین قطعات و مواد پایه و مصرفی مورد نیاز تا به هنگام تحویل دهی ساختار جوشکاری شده حضور دارد. از این استانداردهای مربوطه از جمله استاندارد ایزو ۳۸۳۴ (ISO 3834) فعالیت های مرتبط با بازرسی و آزمون که به نوعی بیانگر وظایف گروه بازرسی جوش است را به سه گروه کلی تقسیم می نمایند:

  • فعالیت های مربوط به بازرسی و آزمون پیش از جوشکاری
  • فعالیت های مربوط به بازرسی و آزمون حین از جوشکاری
  • فعالیت های مربوط به بازرسی و آزمون پس از جوشکاری


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلاس بازرسی جوش شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دوره های بازرسی جوش شیراز

مدیریت صنعتی

  • ارم.نبش کوچه2. پلاک 19
  • 32251000 داخلی 102

آشنایی با عیوب جوش و حد پذیرش عیوب مطابق استانداردهای ISO 5817 , ISO 6520 , ASME sec VIII و AWS D1.1

ناظران یکتا جنوب

دوره آموزشی تست های غیر مخرب بازرسی جوش چشمی (VT)

سطح 1و2

همراه با کارگاه آموزشی تئوری و عملی با ارائه گواهینامه معتبر بین المللی

شیراز ،خیابان صورتگر،ساختمان جام جم،طبقه سوم ،شرکت ناظران یکتا جنوب

شماره تماس:

09176493009

071-32301867

 

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید ، بهتر دیده شوید

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *