باشگاه

کلاس فوتبال حافظ شیراز

کلاس فوتبال حافظ شیراز

کلاس فوتبال حافظ شیراز

در این مقاله از سایت شیرازیاب به بررسی و معرفی کلاس فوتبال حافظ شیراز خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

 

مدرسه فوتبال حافظ

مدرسه فوتبال حافظ شیراز یکی از بزرگترین مدرسه های فوتبال کشور و باشگاه برتر بازیکن ساز تیم ملی نوجوانان ونونهالان به شمار می رود.

هاشم کشاورز مدیر عامل این باشگاه اظهار داشت: در حال حاضر بیش از یک هزار فوتبال آموز در این مدرسه فوتبال فعال هستند و به عنوان بزرگترین مدرسه فوتبال جنوب کشور در ۳ زمین مجزا تمرینات را دنبال می‌کنند.

وی افزود: تمرینات زیر نظر آقایان علی قربانى و حسن صالح پور به عنوان مدیر فنی و مربى استعداد یاب برتر کشور آقاى مسعود مقیم به عنوان مشاوره باشگاه در مدرسه فوتبال صورت می گیرد.

مدیر عامل باشگاه حافظ بیان کرد: مربیان این مدرسه از برترین و با اخلاق ترین ها مربیان شهر شیراز به شمار می روند به طوری که ۹۰ درصد دارای مدرک عالی تحصیلی و مربیگری بوده و ۱۰ درصد ما بقی علاوه بر داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی در رشته تربیت بدنی به دلیل زیر۲۳ سال بودن هنوز به مراحل اخذ مدرک مربی گری مجاز نیستند و به عنوان کمک مربی فوتبال آموزان را همراهی می کنند.

کشاورز با اینکه باشگاه حافظ در مدیریت و برنامه ریزی پایه موفق بوده و در کشور مقام دار است، خاطرنشان کرد: در همین راستا در زمستان سال گذشته ، طبق اردوی فرهنگی ورزشی در اصفهان مسئولان مدارس فوتبال ذوب آهن و سپاهان ازمدیران مدرسه حافظ جهت تعامل بیشتر و پیشبرد اهداف پیشرو دعوت به عمل اوردند .

وی افزود: همچنین مدرسه فوتبال حافظ به منظور تعاملات و ارائه شناسایی باشگاه حافظ از باشگاه های بزرگ کشور دعوت به بازدید کرده است.

آدرس مدرسه فوتبال حافظ شیراز

آدرس: شیراز، خیابان زرهی، زمین چمن پادگان زره

شماره :

09904466530

09177060559



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلاس فوتبال حافظ شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مدرسه فوتبال حافظ اینستاگرام

اینستگرام : fchafez@

مدیر مدرسه فوتبال حافظ شیراز به افتخارات این باشگاه اشاره کرد و گفت: شش بازیکن در رده سنی نوجوانان و نو نهالان از این مدرسه فوتبال به اردوی تیم ملی دعوت شدند که شامل آقایان علی مکرم، نیما باباخانی، علیرضا سعدی پور در رده نوجوانان ، دانیال شریفی، پوریا رفیعی و رضا میر احمدی در رده نونهالان هستند.

کشاورز با بیان اینکه امسال نونهالان حافظ در لیگ برتر کشور شرکت خواهند کرد، افزود: این مدرسه فوتبال تاکنون در طی سال های گذشته مقام های زیادی هم در مسابقات کشوری و هم استانی دست یافته که مهمترین آن در سال ۹۵ کسب مقام سوم نوجوانان و کسب مقام سوم نونهالال کشور است.

مدیر مدرسه فوتبال حافظ شیراز همچنین از مسئولان هیئت فوتبال استان فارس از جمله آقایان هنر پیشه، امامی فر، عباسی، آصف و همچنین اقای عباس زارع و تمام افرادی که با حمایت های روحی و پیگیری ها تیم حافظ را همراهی می کنند قدردانی کرد.

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *