دامپزشکی

کلینیک آریا وت شیراز

کلینیک آریا وت شیراز

کلینیک آریا وت شیراز

سلام به همراهان گرامی شیرازیاب، تیم شیرازیاب خرسند است ازاینکه با ارائه مطالب به روز درباره مشاغل شهر شیراز در خدمت شما همراهان همیشگی این وب سایت می باشد. در این مطلب به ارائه اطلاعاتی در رابطه با کلینیک آریا وت شیراز می پردازیم، کلینیک آریا وت از کلینیک های دامپزشکی در شيراز می باشد که خدمات متنوعی در زمینه دامپزشکی ارائه می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا به اطلاعاتی اعم از خدمات ارائه شده، اینستاگرام، تلگرام، آدرس، شماره تماس و موقعیت روی نقشه بپردازیم.

 

کلینیک آریا وت شیراز

زمانی که شما بیمار می شوید با توجه به نوع بیماری و اندامی از بدن که درگیر بیماری شده است، به پزشک متخصص در همان زمینه مراجعه می کنید.
در علم دامپزشکی و درمان بیماری حیوانات نیز دامپزشکان با تخصص های مختلف حضور دارند که شما باید با توجه به مشکل و بیماری به وجود آمده برای سگ، گربه، پرنده زینتی، خرگوش، همستر و … خود، بهترین کلینیک دامپزشکی و دکتر دامپزشک در آن زمینه را انتخاب نمایید. در اینجا به معرفی کلینیک تخصصی دامپزشکی آریا وت شیراز می پردازیم.

 

بیمارستان دامپزشکی آریا وت شیراز

مجموعه کلینیک های دامپزشکی آریا وت در سال 1387 ، با هدف کمک به حیوانات خانگی و ارتقا سطح بهداشتی و درمانی حیوانات درجزیره کیش آغاز به کار نمود.
این بیمارستان با مدیریت دکتر بهرام سبوکی در طی فعالیت 4 ساله خود علاوه بر خدمات درمانی حیوانات خانگی، همکاری مستمری در زمینه پیشگیری و درمان حیوانات حیات وحش، با اداره محیط زیست و باغ وحش جزیره کیش داشته است.

همچنین در سال 91 این مجموعه در راستای رشد خود، افتخار همکاری با جناب آقای دکتر مجتبی چهاربرادری متخصص بیماری های داخلی حیوانات خانگی از تهران را داشته و موفق به تأسیس یک بیمارستان کاملا تخصصی با کادری مجرب در شیراز گردیده است.
این مرکز کما اینکه یک مرکز کاملا خصوصی می باشد علاوه بر خدمات درمانی، اهتمام ویژه ای به مسئله فرهنگ سازی، آموزش و حمایت از حقوق حیوانات دارد.

از جمله دستاورد های علمی این بیمارستان می توان به تألیف سه جلد کتاب در زمینه بیماری دیابت ملیتوس در سگ و گربه، فیزیولوژی و بیماریهای دستگاه تناسلی خرگوش، اصول درمان و بیماری های خوکچه هندی و شرکت درهمایش های داخلی و خارجی متعدد اشاره کرد.

حضور کادری مجرب شامل: متخصص داخلی ، دامپزشکان باتجربه، پرستاران دلسوز و با توجه به امکانات تشخیصی موجود، این مرکز را به عنوان یکی از مراکز جامع تشخیصی و درمانی در جنوب کشور تبدیل کرده است و همه روزه موارد مبهم تشخیصی و اورژانس از شهرستان ها و کلینیک های مختلف به این بیمارستان ارجاع داده می شود.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلینیک آریا وت شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خدمات بیمارستان دامپزشکی آریا وت شیراز

این کلینیک دامپزشکی با حضور کادری مجرب به یکی از مراکز جامع تشخیصی و درمانی در جنوب کشور تبدیل شده است و مجهز به بخش های زیر می‌باشد :

  • فروش حیوانات خانگی ، اگزوتیک و پرندگان زینتی
  • جراحی . معاینه . آرایشگاه
  • دارای بخش های : داخلی ، جراحی ، رادیولوژی ، دندانپزشکی ، پانسیون حیوانات خانگی ، آمبولانس دامپزشکی ، داروخانه ، بخش مشاوره و تربیت حیوانات خانگی زیر نظر مربی بین المللی

مدیریت کلینیک دامپزشکی آریا وت شیراز

مدیریت : دکتر بهرام سبوکی – دکتر مجتبی چهاربرادری

 

اینستاگرام : ariya_vet_hospital

کانال تلگرام : ariyavetclinic

آدرس و شماره تماس کلینیک آریا وت شیراز

شماره تلفن: 07136241163 07136241876
آدرس:  شیراز، تاچارا، نرسیده به کوچه 8، جنب بنیاد فرزانگان

موقعیت کلینیک آریا وت شیراز روی نقشه

دامپزشکی

دامپزشکی دانشی تجربی است که در خصوص شناخت،پیشگیری،ریشه کنی و درمان بیماری‌های حیوانی اعم از بیماری‌های خاص حیوانی و یا بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان، شیوه‌های کنترل و بازرسی بهداشتی مواد غذایی و فراورده‌های با منشأ حیوانی، بهداشت خوراک و پرورش بهداشتی حیوانات به مطالعه می‌پردازد.
دامپزشکان در همهٔ کشورها مسئول بهداشت دام می‌باشند تا بدین وسیله بهداشت و رفاه دام اعم از جانوران خشکی زی، آبزی، انسان و اکوسیستم فراهم شود.

دامپزشکان در پیشرفت علوم پزشکی در رشته‌های مختلف نظیر آسیب شناسی، فارماکولوژی، انگل شناسی، ویروس شناسی، فیزیولوژی، اپیدمیولوژی، ایمونولوژی، میکروب‌شناسی و…نقش داشته‌اند و حتی موفق به کسب جایزه نوبل پزشکی شده‌اند.
از جمله دانشمندان بزرگ علوم پزشکی کشور که دامپزشک هستند می‌توان به پروفسور حسین میر شمسی (پدر واکسن ایران)، پروفسور حسن تاجبخش، پروفسور علی اسلامی، پروفسور عباس شفیعی، پروفسور محمد وجگانی و..اشاره کرد.

دامپزشکی دانشی کهن است و در ایران قدیم از دامپزشک به عنوان بیطار یاد می‌شده‌است. واژه انگلیسی دامپزشکی (veterinary) برای اولین بار توسط توماس براون در سال ۱۶۴۶ به کار گرفته شد.

منبع: ویکیپدیا

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *