پزشکی, دامپزشکی

کلینیک دامپزشکی سبلان

کلینیک دامپزشکی سبلان

کلینیک دامپزشکی سبلان

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “کلینیک دامپزشکی سبلان” گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

 

اطلاعات کلینیک دامپزشکی سبلان

با مدیریت دکتر علیرضا شهاب
محدوده زیر پوشش: بلوار فردوس میدان توحید میدان ولیعصر عباس آباد چهار راه لشگر و…

خدمات کلینیک دامپزشکی سبلان

بخش معاینه

تخصصی ترین درمان حیوانات خانگی و پرندگان زینتی خود را از کلینیک دامپزشکی سبلان بخواهید
محیطی صمیمی و دقت تخصصی و حوصله در معاینه و درمان حیوانات شما عزیزان یک اصل اساسی در منشور خدمات درمانی ما است
معاینه یکی از ارکان مهم درمان است که باید به صورت دقیق و آکادمیک مورد بررسی قرار گیرد.

بخش اورژانس واحیا

بخش اورژانس کلینیک دامپزشکی سبلان با کادری مجرب و تجهیزات مدرن و سریع الاستفاده تا کنون احیای حیوانات خانگی حتی پرندگان زیادی را برعهده داشته است
عملیات احیا ترکیبی از فشار بر قفسه سینه و تنفس مصنوعی است . این عملیات معمولا زمانیکه صدا و ضربان قلب حیوان را نمیشنویم و یا احساس نمیکنیم ، انجام می‌پذیرد، زیرا در زمان قطع تنفس، قلب دچار ایست و توقف ضربان خواهد شد.

صدور شناسنامه و کاشت میکروچیپ در حیوانات

شناسنامه حیوانات خانگی نشان دهنده هویت حیوان و صاحب آن است که ، در بر گیرنده تمامی مشخصات هویتی حیوان می شود و حیوان دارای شناسنامه میتواند از ارائه خدمات بهتر، بهره مند گردد

بخش واکسیناسیون

واکسیناسیون و درمان ضد انگلی یکی از متداول ترین علل مراجعه به دامپزشک محسوب می شود و انجام به موقع و منظم آن برای حفظ سلامت حیوان خانگی و افراد در تماس با آنها اهمیت بسزایی دارد.

بخش دندانپزشکی و جرم‌گیری

سلامت دهان و دندان نقشی مهم در سلامت عمومی بدن دارد و دندان برای حیوانات نیز مثل انسان‌ها عضوی مهم و حیاتی در پروسه‌ی تغذیه و رشد محسوب می‌شود. با پیشرفت علم دامپزشکی و گستردگی خدمات درمانی و تشخیصی، امروزه دندانپزشکی حیوانات به یک  حرفه و بخش مستقل در دنیا تبدیل شده است.

بخش جراحی و بیهوشی

خدمات جراحی و بیهوشی در کلینیک دامپزشکی سبلان با تجهیزات مدرن و کادری مجرب ، توسط اساتید حاذق و مقید به پروتکل های ابلاغی سازمان دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران وهمچنین وفادار به توصیه های سازمان بهداشت جهانی انجام میگیرد تا احتمال مشکلات حین و بعد جراحی را به حد اقل ممکن و در حد صفر برساند.

سالن آرایش و شستشو

اصلاح و آرایش منظم حیوان چندان کارسخت و طاقت فرسائی نیست. اگر این کار به شکل درست و با تکنیک های صحیح انجام شود علاوه بر تمیزی و بخشیدن ظاهری مرتب به حیوان باعث ایجاد واکنش های مثبت رفتاری، پوستی و عضلانی وی میشود. در ادامه به تاثیر اصلاح موی حیوانات بر رفتار آنها و روشهای  برای جلوگیری از ریزش موی سگ و گربه خواهیم پرداخت .

بخش ریکاوری

پس از اعمال جراحی حیوان باید تا چند روز جهت تقویت و تسریع درمان و همچنین پیشگیری از بروز عفونت، دارو دریافت کند که اینها می توانند تزریقی و یا خوراکی باشند که توسط دامپزشک معالج تجویز میگردند

درباره کلینیک دامپزشکی سبلان

معاینه درمان نمونه گیری صدور شناسنامه بهداشتی صدور گواهی سلامت واکسیناسیون مشاوره جراحی جرم گیری اصلاح و شستشو پت شاپ پانسیون

آدرس: تهران, نظام آباد،سبلان شمالی،خیابان شهید حسنی(گلسرخ سابق)،پلاک 64،کلینیک دامپزشکی سبلان

ساعات کاری

11:00 – 21:30
شنبه تا پنج شنبه
با تعیین وقت قبلی
جمعه

 

 

بیشتر بخوانید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *