دندانپزشک

کلینیک دندانپزشکی پرتو شیراز

کلینیک دندانپزشکی پرتو شیراز

سلام و تشکر از همراهي شيرازيابي هاي عزيز، در اين پست قصد داريم به بررسي کلینیک دندانپزشکی پرتو شیراز به همراه آدرس و شماره تماس ادامه مطلب در اختيار شما کاربران عزيز قرار دهيم از همراهي شما سپاسگزاريم.

رعایت 10 نکته قبل از مراجعه به دندانپزشک، الزامیست!

یا کسی را مشناسید که به دندانپزشک مراجعه نکرده باشد؟ یا حداقل برای مشاوره پیش یک دندانپزشک نرفته باشد؟ برای سلامت دندان و یا درمان مشکلات دندان هایمان حتماً به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنیم. اگر تصمیم دارید به دندانپزشک مراجعه کنید این مطلب می تواند به شما کمک کند تا تجربه خوشایندی از دریافت خدمات دندانپزشکی داشته باشید. جان کلام اینکه رفتن به یک کلینیک دندانپزشکی برای خود پیش شرط هایی دارد که رعایت دقیق آن ها می تواند تجربه خوشایندی از دریافت خدمات دندانپزشکی برای شما رقم بزند.

جان کلام اینکه رفتن به یک کلینیک دندانپزشکی برای خود پیش شرط هایی دارد که رعایت دقیق آن ها می تواند تجربه خوشایندی از دریافت خدمات دندانپزشکی برای شما رقم بزند.

1. انتخاب دندانپزشک

بدون شک کیفیت ارایه خدمات دندانپزشکی در کلینیک های دندانپزشکی مختلف با هم یکسان نیست. حتی در یک کلینیک دندانپزشکی نیز ممکن است دندانپزشکی خوب، با مهارت، با اخلاق و کیفیت کار متفاوت وجود داشته باشد.

قبل از اینکه نیاز فوری به دندانپزشک خوب پیدا کنید، بدنبال دندانپزشک بگردید! پیدا کردن دندانپزشک خوب به افرادی که دچار ترس و فوبیا از دندانپزشکی هستند توصیه می‌شود، چراکه مراجعه به یک محیط و چهره آشنا می تواند در کنترل اضطراب آن ها نقش عمده ای بازی کند.

2. آرامش شما از همه چیز مهم تر است

توصیه می شود قبل از مراجعه به دندانپزشکی آرامش داشته باشید و حتی در صورت امکان کمی بخوابید. خستگی و استرس می تواند روی روند درمان شما اثر منفی بگذارد. خستگی می تواند آستانه تحمل شما به درد را کاهش دهد یا روند بی حس شدن دندان ها را با مشکل مواجه کند.

3. مسواک بزنید

دندانپزشکان جمله معروفی دارند: دهان شما نشانه شخصیت شماست!

در واقع شرایط دهان و دندان های شما و میزان توجه به بهداشت دهان، شمایی کلی از شخصیت فردی و اجتماعی شما را نشان می دهد. متاسفانه برخی افراد نه تنها توجهی به بهداشت دهان خود ندارند و کوچک ترین اهمیتی به دندانپزشکی که بناست دهان آن ها را معاینه و بیماریشان را درمان کند، نمی دهند.

پیشنهاد می کنیم از نخ دندان هم استفاده کنید زیرا، اگر نخ دندان بکشید برای سلامت دندان های شما بسیار مفید است.

4. دفترچه بیمه را فراموش نکنید

با اینکه معمولا خدمات دندانپزشکی زیر پوشش اکثر بیمه های درمانی نیست و جز در موارد خاص شما مجبورید هزینه درمانتان را به شکل آزاد بپردازید، اما همراه داشتن دفترچه بیمه لازم است.

5. دارو‌ها و سابقه پزشکیتان را همراه داشته باشید

دندانپزشک هنگام تصمیم گیری برای درمان شما باید از سابقه پزشکی شما آگاه باشد. باید بداند شما چه بیماری ای دارید و چه داروهایی مصرف می کنید.

چرا که انجام درمان های دندانپزشکی برای برخی بیماران محدودیت هایی دارد و باید تدابیر خاصی پیش از آغاز درمان دندانپزشکی برای آن ها پیش بینی شود یا اینکه داروهای دندان پزشکی ممکن است با داروهایی که شما برای بیماری دیگران مصرف می کنید تداخل داشته باشد.

6. فقط در صورت تشخیص پزشک، دارو مصرف کنید!

برخی افراد به دلیل مشکلات و بیماری هایی که به آن ها مبتلا هستند، باید یک ساعت پیش از مراجعه به دندانپزشک آنتی بیوتیک مصرف کنند. چون احتمال انتقال عفونت و باکتری در خون وجود دارد، و برخی از درمان های دندانپزشکی مانند ، کشیدن دندان و جراحی لثه با خون ریزی همراه اند.

7. عکس های قبلی و پرونده دندانپزشکی خود را همراه ببرید

اگر برای درمان دندا‌‌ن هایتان به دندانپزشک جدیدی مراجعه می کنید که سابقه ای از درمان های گذشته شما ندارد، بهتر است رونوشتی از پرونده دندانپزشکی خود تهیه کرده و به او ارایه دهید. همچنین اگر عکس های تشخیصی قدیمی شما در دسترستان هستند آن ها را هنگام مراجعه به دندانپزشکی همراه ببرید.

8. تشنه و گرسنه نباشید

اگر برای درمان دندان هاتان وقت ملاقات دارید، با شکم خالی به دندانپزشکی نروید. تشنگی و گرسنگی می تواند استانه تحمل درد شما را کاهش دهد و بر اضطرابتان بیافزاید. اگر قند خون شما پایین باشد ممکن است در میانه درمان دچار افت قند خون شوید و از حال بروید یا حالتان دگرگون شود.

با این وجود یادآوری دوباره این نکته بد نیست که قبل از مراجعه به دندانپزشکی، مسواک بزنید.

9. پیش از رسیدن وقت درمان در مطب حاضر شوید

حضور به موقع در محل درمان علاوه بر اینکه نمودار شخصیت شما و احترامتان به دندانپزشک است، می تواند از بروز استرس های بی مورد نظیر تلاش برای یافتن جای پارک اتومبیل و دویدن روی راه پله ها یا بحث با منشی به خاطر تاخیر و انتظار تا خالی شدن دست دندانپزشک پیش گیری کند.

10. در صورت لزوم همراه داشته باشید

اگر برای دریافت خدمات دندانپزشکی اضطراب دارید، یا می خواهید درمان مشکل و پیچیده ای نظیر جراحی لثه یا ایمپلنت دندان برای شما انجام شود، بد نیست از یکی از دوستان یا اعضای خانواده بخواهید در مراجعه به دندانپزشک شما را همراهی کند. داشتن یک همراه می تواند اضطراب شما را کم کند و باعث آرامش شما شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلینیک دندانپزشکی پرتو شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



درمانگاه دندانپزشکی پرتو شیراز

کلینیک دندانپزشکی پرتو شیراز (درمانگاه پرتو شیراز)

  • دندانپزشکی اطفال
  • دندانپزشکی زیبایی
  • دندانپزشکی بیماران خاص با بیهوشی
  • ارتودنسی
  • عصب کشی
  • پرکردن
  • جرمگیری
  • جراحی
  • پروتز ثابت و متحرک
  • ایمپلنت
  • دارای پارکینگ اختصاصی
  • شبانه روزی
  • اورژانس 24 ساعته

آدرس: شیراز – میدان دانشجو، جنب خوابگاه قدس، درمانگاه پرتو، طبقه اول

 شماره تلفن: 07136289838 – 07136289757

 تلفن همراه: 09380203363

 اینستاگرام: partoo_dental

 

از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *