پوست, جراحی پلاستیک و زیبایی

کلینیک کیانا در شیراز

کلینیک زیبایی کیانا در شیراز

کلینیک زیبایی کیانا در شیراز

کلینیک زیبایی کیانا در شیراز

امروزه کلینیک‌های زیادی در زمینه‌ی زیبایی پوست و لیزر موهای زائد فعالیت دارند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها در شهر شیراز،‌ کلینیک زیبایی لیانا می‌باشد. لذا تیم شیرازیاب امروز قصد دارد اطلاعات لازم ( شامل آدرس وتلفن) این کلینیک و هم چنین کلینیک زیبایی لیانا در شیراز در اختیار شما قرار دهد. ممنون که همراه ما هستید.

کلینیک زیبایی کیانا در شیراز

  • آدرس: شیراز – خلدبرین، روبروی پارک خلدبرین، بین کوچه ۱۶-۱۸، طبقه فوقانی بیرون بر پاتیل، طبقه اول
  • تلفن: 07136475024
  • تلفن همراه: 09170239710

کلینیک زیبایی لیانا شیراز

تغییر مسیر به: کلینیک زیبایی لیانا تهران

شما برای دریافت رایگان مشاوره از کلینیک زیبایی لیانا می‌توانید با شماره‌های فوق تماس حاصل نمایید.

کلینیک پوست و لیزر کیانا در شیراز

رفع موهای زائد با لیزر دایود آمریکایی مدل 2019 در کلینیک پوست و لیزر کیانا 

انجام لیزر دایود توسط اپراتور ماما

 

ویژگی های مهم لیزر دایود آمریکایی 2019

•    قدرت 810 نانومتر
•    سیستم خنک کننده ی قوی
•    درمان سریع و ایمن
•    میزان جذب بالایی از ملانین
•    کاربردی راحت و آسان
موارد مصرف : 

•    حذف موی زائد
•    سفت کردن پوست
•    درمان آکنه

هر آنچه که باید از عمل لیزر موهای زائد بدانید

لیزر مو به فرآیند برداشتن موی ناخواسته در نواحی مختلفی از بدن مانند صورت، پشت لب، پیشانی، گوش ها، گردن، شکم و ناحیه تناسلی، پوست صورت، چانه و گونه ها رشد می کند به وسیله ی مواجهه با پالس های نور لیزر است که فولیکول مو را تخریب می کند . این عمل به صورت آزمایشی به مدت بیست سال انجام می شود و اثر بخشی آن در پژوهش های پوست شناسی منتشر شده است . کلینیک بهترین کلینیک لیزر موهای زائد با دارا بودن بهترین متخصص پوست و زیبایی، کاشت مو و جراحی و تناسب اندام شما را به طور کامل با لیزر موهای زائد، عوارض و تعداد جلسات آن آشنا می کند .

بشر تاکنون روش های زیادی برای رفع موهای زائد ابداع کرده است، برخی روش ها موقتی و قدیمی هستند عبارتند از : اپیلاسیون، کرم ها و پودرهای موبر، بند انداختن و همچنین استفاده از موچین و تیغ اصلاح، محلول های شیمیایی و موکن های خانگی . اما استفاده از روش های مذکور باعث رشد مجدد موهای زائد شده و هر کدام از این روش ها می تواند با عوارض و حساسیت هایی را ایجاد کند .

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: کلینیک کیانا در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



مکانیسم عمل لیزر موهای زائد

اصل کلی لیزر مو، گرماکافت نوری انتخابی (SPTL) است که تطبیق طول‌ موج معینی از نور و طول ‌مدت پالس به منظور حصول اثر بهینه بر روی بافت هدف با حداقل اثر روی بافت مجاور است. لیزرها ممکن است منجر به آسیب محلی به وسیله حرارت‌ دهی انتخابی ماده هدف انتخابی (ملانین) در قسمتی شوند که منجر به رشد مو می‌شود (فولیکل) و در همین حال بقیه‌ ی پوست را حرارت نمی‌دهند. نور به وسیله اجسام تاریک جذب می‌شود از این رو انرژی لیزر ممکن است به وسیله‌ی ماده‌ ی تیره‌ی موجود در پوست جذب شود که با سرعت و شدت خیلی بیشتری می‌باشد. این ماده هدف تیره یا کروموفور ممکن است به صورت طبیعی وجود داشته باشد یا اینکه به صورت مصنوعی ایجاد شود.

ملانین به عنوان کروموفور اصلی برای لیزرهای مو موجود در بازار در نظر گرفته می‌شود. ملانین به صورت طبیعی در پوست وجود دارد و رنگ پوست و مو را بوجود می‌آورد.لیزر، تنها موی سیاه یا قهوه‌ای را می‌توان از بین برد. لیزر با موی خشن تیره بهترین عملکرد را دارد. پوست روشن و موی تیره یک ترکیب ایده‌آل و موثر می‌باشند و بهترین نتایج را تولید می‌کنند.

بسیاری از بیماران رشد مجدد کامل مو را در قسمت‌های لیزر شده خود سال‌ها پس از درمان تجربه می‌کنند. این امر بدین معناست که با وجود اینکه لیزر مو با این دستگاه‌ها به طور دائمی مجموع تعداد موهای بدن را کاهش می‌دهد با این حال آنها منجر به از بین بردن دائمی تمام موها نمی‌شوند.

لیزر مو به خاطر سرعت و اثربخشی خود محبوب شده است هرچند که میزانی اثربخشی وابسته به مهارت و تخصص اپراتور لیزر و انتخاب و موجودیت تکنولوژی‌های مختلف لیزر بکار رفته برای این عمل می‌باشد.

مقایسه لیزر موهای زائد با دیگر تکنیک‌های حذف مو

از بین بردن موهای زائد با الکترولیز :

یکی از روش های از بین بردن موهای زائد است . بر خلاف لیزر، الکترولیز می تواند بیش از 100 درصد موها را از بین برده و هیچ مشکلی با انواع مختلف رنگ پوستی ندارد . در صورت استفاده از این روش و همچنین در صورت افزایش هورمون و یا تغییر میزان هورمون، موهای بیشتری در برخی مناطق مانند چانه و گردن خانم ها رشد خواهد کرد .

از بین بردن موهای زائد با نور پالس‌ دار شدید :

کاهش مو پس از 6 ماه برای لیزرهای الکساندریت برابر با 68.75%، برای لیزرهای دیود برابر با 71.71% و برای IPL 66.96% گزارش شده بود. عوارض لیزر موهای زائد صورت و بدن(بیکینی، زیر بغل) برای لیزرهای الکساندریت، دیود و IPL به ترتیب برابر با 9.5%، 28.9% و 15.3% گزارش شده بودند. تمام عوارض جانبی لیزر موهای زائد به صورت موقت بودند و حتی تغییرات رنگدانه در عرض 6 ماه به حالت نرمال بازگشتند. IPL با وجود اینکه از لحاظ فنی شامل هیچگونه لیزری نیست با این حال برخی اوقات به اشتباه تحت عنوان «لیزر مو» قلمداد می‌شود. قیمت و هزینه لیزر موهای زائد بر اساس تعداد جلسات لیزر موهای زائد تا حذف کامل مو تعیین می شود.

از بین بردن موهای زائد با تیغ : 

اصلاح موهای زائد با تیغ روشی است که در آن شخص موهای زائد را از سطح بدن با یک تیغ کوتاه می کند . اصلاح موهای زائد با تیغ تنها روشی است که برای مدت بسیار کوتاهی باقی می ماند .

از بین بردن موهای زائد با موم و وکس : 

موم می تواند وسیله ای دیگر برای از بین بردن موهای بدن باشد . موهای زائد بدن در این روش به صورت نیمه دائمی از بین می رود . مصریان اولین کسانی بودند که از این روش استفاده می کردند . آنها روغن و عسل را مخلوط کرده و بر روی پوست خود می مالیدند .

به مطالب دیگر سایت ما هم سر بزنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *