کمپ ترک اعتیاد در شیراز

کمپ ترک اعتیاد در شیراز

 کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

 آدرس کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

امروزه مسأله‌ی اعتیاد، یکی از مشکلاتی است که بخواهیم یا نخواهیم گریبان خیلی از ما را گرفته است. اما به هر حال این مشکل هم مانند هر مشکل دیگری راه حل خودش را دارد و چه بسا افرادی که پس از سال‌ها اعتیاد به مواد مخدر توانسته‌اند با عزم راسخ و به کمک مشاورین و متخصصین این امر بر این مشکل غلبه کنند. تیم شیرازیاب امروز قصد دارد تا کمکی هرچند کوچک در راستای عزم این دوستان بردارد و آدرس کمپ های ترک اعتیاد در شیراز را در اختیار شما قرار دهد. ممنون که با ما همراه هستید.

کمپ ترک اعتیاد رایگان در شیراز

کمپ ترک اعتیاد شیراز

کمپ ترک اعتیاد شیراز

 شماره

 نام کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

آدرس کمپ های ترک اعتیاد در شیراز

1 کلینیک روزنو شیراز، قصردشت، سه راه عفیف آباد، ساختمان کیمیا
2 مرکز گام پاک شیراز، بلوار میرزای شیرازی، نرسیده به زیرگذر صنایع، جنب بیرون بر مهمانی
3 مرکز فرادی روشن شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان یاقوت، طبقه دوم
4 مرکز رویش جوانه های امید شیراز، سلطان آباد، بلوار اصلی، بلوار پرفسور خدادوست، کوچه شهید خسروی، انتهای کوچه سمت راست
5 کمپ مهرافرین شیراز، گویم، انتهای خیابان آبشار سرچشمه
6 مرکز زندگی نو شیراز، گلستان بین فلکه اول و دوم، رو به روی خیابان آهار
7 مرکز پی سی شیراز، بلوار هفت تنان، کوچه 27،جنب بهزیستی مرجانی
8 مرکز ترک اعتیاد شیراز- نیایش شیراز، بلوار آزادی، خیابان حر، نبش خیابان حدادی، رو به روی فروشگاه پارس لند
9 کلینیک ترک اعتیاد شیراز- پژواک شیراز، خیابان مشیر فاطمی، ساختمان شیراز پاساژ، طبقه دوم
10 کمپ قلات شیراز، قلات، کوچه 9
11 مرکز حافظ شیراز، جاده کوار، بعد از دهنو، خیابان صدا و سیما،جنب تالار پذیرایی یاس
12 مرکز آرمان شیراز، خیابان سیبویه، خیابان شیشه گری
13 مرکز فانوس شیراز، سه راه نمازی، به طرف طالقانی، طبقه بالای کفش ملی
14 مرکز دکتر کوشش شیراز، فلکه دانشجو، اول بلوار چمران،کوچه 4، ساختمان بهار، طبقه سوم
15 مرکز دکتر زایجانی شیراز، سعدیه جنوبی، بلوار بوستان، جنب داروخانه بوستان
16 مرکز پرتو (سر پایی) شیراز، خیابان اردیبهشت، جنب بیمارستان امامی، طبقه اول، واحد 18
17 مرکز جمعیت خیریه تولد دوباره شیراز، خیابان سمیه، کوچه 3
18 کمپ زندگی دوباره پارس شیراز، میدان گلسرخ

بهترین کمپ ترک اعتیاد در شیراز

اولین قدم برای ترک اعتیاد تصمیم خود فرد است. زمانی که شما به دنبال یک مرکز ترک اعتیاد هستید، پس تصمیم خود را گرفته اید. فردی که اعتیاد به مواد مخدر دارد از نظر جسمی و روانی وابسته می شود. برای درمان جسمی مراکز ترک اعتیاد و پزشک نقش بسیار موثری را بازی می کنند. کمپ های ترک اعتیاد شیراز به سم زدایی در افراد کمک می کند. سم زدایی موادر مخدر در اصطلاح عامیانه به معنی تعویض خون فرد معتاد و خروج مواد مخدر اعتیاد آور از بدن فرد معتاد می باشد. درمان وابستگی روانی در حین درمان و بعد از آن نقش اساسی دارد که با کمک راه کار های ارائه شده توسط روانشناس و روان پزشک می تواند رهایی و ترک صد در صد مواد مخدر دست یابید. درمان اعتیاد زمانی نتیجه بخش است که خماری و علائم ترک در فرد از بین برود و فرد بتواند با مصرف مواد مخدر مقابله کند. برای ترک اعتیاد به مواد مخدر مراجعه به مراکز ترک اعتیاد در شیراز و مراکز سم زدایی فوق سریع در شیراز و کمپ های ترک اعتیاد در شیراز مراجعه کنید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:کمپ ترک اعتیاد در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کمپ ترک اعتیاد شیشه در شیراز

علائم اعتیاد به شیشه

نشانه‌ها و علائم اعتیاد به شیشه در فردی که به مصرف آن وابسته است، بسیار مشهود است. علاوه بر این، تست اعتیاد به شیشه، نیز می‌تواند در تشخیص این اعتیاد به شما کمک کند. نشانه‌ها و علائم اعتیاد به شیشه همانند دیگر مواد محرک به دو صورت جسمی و رفتاری در فرد قابل شناسایی است. در ادامه  توضیحات بیشتری در مورد نشانه‌های جسمی و علائم رفتاری ارائه کرده‌ایم. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله مواد اعتیاد آور را مطالعه کنید.

علائم رفتاری اعتیاد به شیشه

معتادان به شیشه یا همان  متامفتامین، علائم رفتاری نظیر پرحرفی، احساس سرخوشی، پرخاشگری، سوءظن، خشم، بدبینی، ناتوانی در کنترل فکر، عدم تمرکز، سوءبرداشت از رفتار دیگران، حساسیت نسبت به بعضی از وسایل، بی‌قراری و… را از خود بروز می‌دهند. این تغییرات رفتاری، می‌تواند به قدری شدید باشد که اطرافیان به راحتی متوجه آن‌ها شوند. در میان نشانه‌های رفتاری سه نشانه بارز و پراهمیت وجود دارد:

۱-  فرد معتاد به شیشه از واقعیت فاصله می‌گیرد و درگیر توهمات مختلفی می‌شود. برای مثال چیزهایی را می‌بیند یا می‌شنود که دیگران قادر به احساس کردن آن‌ها نیستند. داشتن این تجربیات غیر واقعی و عمل کردن بر اساس آن‌ها می‌تواند خطرات بسیاری را برای فرد و اطرافیان او در پی داشته باشد.

۲- افراد وابسته به شیشه، تحت تأثیر مصرف این ماده به بدبینی یا پارانویید دچار می‌شوند. این بدبینی‌ها باورهای سرسختانه و غیر قابل تغییری هستند که در روان شناسی به آن‌ها هذیان گزند و آسیب گفته می‌شود. برای مثال بسیاری از آن‌ها فکر می‌کنند که تحت تعقیب هستند و اعمالشان  تحت نظر قرار دارد یا اینکه از طریق وسایل خانه حرف‌ها و حرکات آن‌ها مورد شنود و تجسس قرار می‌گیرد. به همین دلیل شکستن وسایل برقی مانند تلویزیون، تلفن، موبایل، پاره کردن وسایل خانه مانند رویه مبل از جمله رفتارهایی است که از آنان سر می‌زند.

۳ – در صورت تداوم مصرف شیشه توهمات و هذیان‌های فرد حالت شدیدتری به خود می‌گیرند و ممکن است حتی در صورت کنار گذاشتن مصرف نیز  این علائم تداوم پیدا کنند؛ در واقع مصرف شیشه افراد را به سمت دچار شدن به بیماری‌های روان پریشی نظیراسکیزوفرنی سوق می‌دهد و در صورت وجود این بیماری آن را به شدت تشدید می‌کند.

علائم و عوارض جسمی اعتیاد به شیشه

علاوه بر علائم رفتاری مصرف شیشه فرد را با علائم و عوارض جسمانی زیادی رو به رو می‌کند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • -فعالیت بیش از حد معمول و احساس انرژی زیاد
  • -افزایش ضربان قلب یا نامنظم شدن ریتم قلبی
  • -افزایش فشارخون
  • -افزایش دمای بدن
  • -خشکی دهان
  • -لرزش دست ها
  • -خراب شدن دندان ها
  • -بد بو شدن دهان
  • -گشاد شدن شدید مردمک چشم
  • -کاهش ساعت خواب، تا حدی که برخی از این افراد دائما بیدار هستند یا با کوچکترین حرکتی در اطرافشان بیدار می شوند. زیر چشم این افراد
  • معمولا گود رفته است
  • -کاهش اشتهای مفرط  تا جایی که می توان شاهد بود که برای چند روز غذا نمی خورند؛ در نتیجه کاهش شدید وزن در معتادان به شیشه دیده می شود.

 

پیامدهای سوء مصرف شیشه

از جمله مهم‌ترین پیامدهای مصرف شیشه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

– افرادی که اعتیاد به شیشه دارند، ریسک‌پذیری بالایی پیدا می‌کنند. این ریسک‌پذیری در کنار پرخاشگری در آن‌ها سبب بروز رفتارهای خطرناکی می‌شود که احتمال بروز حوادث ناگوار و حتی مرگ را چه برای خودشان و چه برای اطرافیانشان افزایش می‌دهد.

– با ادامه پیدا کردن مصرف شیشه آسیب‌های مغزی جبران ناپذیری برای فرد اتفاق می‌افتد که باعث می‌شوند او دائماً در توهمات و تصورات خیالی خود زندگی کند. این شرایط در بسیاری از مواقع به اختلالات روان پریشی می‌انجامد.

– مصرف شیشه در ابتدا تمرکز فرد را افزایش می‌دهد اما در دراز مدت مشکلات شناختی بسیاری نظیر عدم تمرکز و اختلالات حافظه رخ می‌دهند. در نتیجه عملکرد فرد در حوزه‌های مختلف زندگی از کار خواهد افتاد.

 

ترک اعتیاد به شیشه

تا زمانی که خود فرد و  اطرافیان وی نپذیرند که اعتیاد وجود دارد، درمان اعتیاد به شیشه امکان‌پذیر نیست. نقش خانواده، برای ترک شیشه بسیار مهم است. چرا که افرادی که اعتیاد به شیشه دارند، معمولاً از قبول این مسئله سر باز می‌زنند. در این راه خانواده با فراهم کردن حمایت و ایجاد انگیزه بیشترین کمک را به فرد مصرف کننده خواهد کرد. برای درمان شیشه سه روش ترک اعتیاد به روش ماتریکس، ترک شیشه به روش دی اس تی و ترک شیشه با متادون وجود دارد. روش ماتریکس یکی از اثرگذارترین روش‌ها در درمان و ترک اعتیاد به شیشه محسوب می‌شود.

ترک اعتیاد شامل دو بخش عمده درمان وابستگی جسمی (سم زدائی) و درمان وابستگی روانی است. درمان وابستگی روانی مهم‌ترین بخش ترک اعتیاد است چرا که امکان بازگشت مجدد به سمت مواد را از بین می‌برد. برای دریافت خدمات روان درمانی مراجعه به روانشناس ضروری است.

همچنین دیدن کنید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *