آدرس و شماره تماس, آموزشی

لیست گلستان شیراز کجاست

لیست گلستان شیراز کجاست

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست گلستان شیراز کجاست را در اختیار شما قرار دهیم.

گلستان شیراز کجاست

شهرک گلستان در شمال غربی شهر شیراز و در مجاورت بزرگراه سپیدان-شیراز، زیرگذر شهرک گلستان و شهر شهرصدرا و شهرک‌های همچون بهشتی، حافظ، استقلال و بزین و کوه دراک است و همچنین گلستان در ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست گلستان شیراز کجاست در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

شهرک گلستان شیراز کجاست

این شهرک جز شهرک های خوب شیراز با مزیت هوای بسیار پاک با توجه به نزدیک بودن به کوه دراک است. از جمله خوبی های این شهر نزدیک بودن به[۱] نمایشگاه بین‌المللی شیراز[۲] و دانشگاه پیام نور شیراز نیز در شمال این شهرک می‌باشد. همچنین مجتمع خلیج فارس، بیمارستان اعصاب و روان پرتو و ایستگاه راه آهن شیراز در مجاورت این شهرک قرار دارند.

بر طبق سرشماری رسمی سال ۱۳۹۵ این منطقه دارای جمعیتی بالغ بر ۷۵٬۰۰۰ نفر بوده‌است.

بلوار گلستان شیراز کجاست

 

این شهرک جز شهرک های خوب شیراز با مزیت هوای بسیار پاک با توجه به نزدیک بودن به کوه دراک است.
معمولا در زمستان سرد همراه با بارش برف و در تابستان ها خنک می باشد.
در مجموع اگر ساکن شیراز هستند .
امای گرمای شیراز در فصل تابستان اذیت کننده است، شهرک گلستان گزینه مناسبی برای زندگیست.

در مجموع شهرک گلستان چه از نظر قیمتی و چه از لحاظ آب‌و‌هوایی مناطق خوبی برای زندگی هست و تنها عیب آن شاید فاصله آن‌ تا شیراز باشد.

سینما پردیس گلستان شیراز کجاست

به گفته مهندس آرش فرج زاده پارک  هکتاری آبشار شهرک گلستان امسال به بهره برداری کامل خواهد رسید و باید در انتظار نشست و دید که این طرح با چه کیفیتی ساخته شده با این توضیح که درختکاری مناسبی در این بوستان انجام گرفته است.

امید واریم پارک بسیار زیبایی باشد.

سینما گلستان شیراز کجاست

شهرک (به انگلیسیTown) به شهرهای کوچک اطلاق می‌شود، اما با توجه به گسترش شهرها به محله‌هایی که به شکلی از محله‌های دیگر متمایز هستند (از نظر شهرسازی، جمعیت ساکن در آن‌ها و…)، گاه از پیشوند «شهرک» برای نام گذاری آن‌ها استفاده می‌شود.

رشد سریع جمعیت و مهاجرت روستاییان به شهرها طی سالیانی دراز علت اصلی توسعه بی‌رویه و به دنبال آن تراکم بیش از حد ممکن در شهرهای بزرگ گردید. بدین لحاظ با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری بر روی اینگونه شهرها (طی بررسی‌های به عمل آمده) از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی‌باشد و از طرفی مواجه با مشکلات عدیده می‌گردد و نیز ایجاد زیر ساختها با تکنولوژی و سیستمهای مدرن امروزی غیرممکن به نظر می‌رسد ضرورت ایجاد شهرهای جدید در جوار شهرهای بزرگ با در نظر گرفتن زمینه‌های اقتصادی فرهنگی، اجتماعی و امکانات رفاهی و خدماتی به منظور به وجود آوردن شرایط زیستی مطلوب تر مورد توجه قرار گرفت و در اسفند ماه سال ۱۳۶۴ به تصویب هیئت وزیران وقت ایران رسید.

پردیس سینمایی گلستان شیراز کجاست

سازمان ملل متحد، در سال ۱۳۶۷ خورشیدی، شهر را چنین، تعریف می‌کند:

شهر، مکانی با تراکم بالای جمعیت و مرکزیت سیاسی، اداری و تاریخی است که در آن، فعالیت اصلی مردم، غیر کشاورزی است و دارای مختصات شهری بوده که از طریق دولتی محلی، اداره می‌شود.

سینمای پردیس گلستان شیراز کجاست

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *