گل, گل فروشی

گل فروشی اهواز کیانپارس

گل فروشی اهواز کیانپارس

سلامی به زیبایی و طراوت گل به سایت شیراز یاب خوش آمدید در این پست قصد داریم گل فروشی اهواز کیانپارس را به صورت آدرس و شماره تماس معرفی کنیم امیدواریم از این پست لذت برده و به اطلاعات مورد نظر خود برسید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد می توانید آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. با تشکر و سپاس فراوان از همراهی شما دوستان

گل فروشی های کیانپارس اهواز

1:سوپر گل کیانپارس

( گل فروشی های اهواز)

خوزستان
آدرس سوپر گل کیانپارس : اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 15 غربی

تلفن : 061-33382167

 

2:گل دام

( گل فروشی های اهواز)

خوزستان
آدرس گل دام : اهواز، کیانپارس، خیابان شهید چمران، بین خیابان الهام و مطهری

تلفن : 061-33387979

 

 

3:گلسرای آراگل

( گل فروشی های اهواز)

خوزستان
آدرس گلسرای آراگل : اهواز، کیانپارس، نبش خیابان 16 غربی

تلفن : 061-33386851

 

4:گلفروش محمدی

( گل فروشی های اهواز)

خوزستان
آدرس گلفروش محمدی : اهواز، کیانپارس، بین خیابان 10 و 11 غربی

تلفن : 061-33383059

 

5:گلفروشی سفیر سبز کیانپارس

نام تجاری: گلفروشی سفیر سبز کیانپارس

نام مدیر: سیاح

سال تاسیس: 1390

زمینه فعالیت: گل و نهال

تلفن: 06133916534

موبایل: 09128455525

 آدرس: خوزستان – اهواز – کیانپارس – بین خ 8 و 9 غربی

 

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: گل فروشی اهواز کیانپارس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



گُل یا شکوفه ساختار زایشی در گیاهان گل‌دار یا نهان‌دانه است. کارکرد زیست‌شناختی گل به هم رسانیدن یاختهٔ زایشی نر (اسپرم) و یاخته زایشی ماده (تخم) است. این فرایند با گرده‌افشانی توسط حشرات آغاز و پس از لقاح به تشکیل دانه می‌انجامد. گل‌ها برای روحیه انسان بسیار مؤثر هستند.

گل را می‌توان جوانه‌ای تصور کرد که برای تولیدمثل گیاه مادر تغییر شکل یافته‌است. در جریان تبدیل برگ به گل، برگ از نظر شکل و رنگ دستخوش تغییرات فراوانی می‌شود. این برگ‌های تغییرشکل‌یافته را قسمت‌های گل می‌نامند.[۱]

گل‌ها می‌توانند پیوند دو نژاد را آسان کنند (تلفیق اسپرم و تخم گل‌های مختلف در یک گونه) یا درون گونه خود افزایش یابند (تلفیق اسپرم و تخم در همان گونه). بعضی از گل‌ها بدون لقاح، دیاسپور تولید می‌کنند (parthenocarpy). گل‌ها دارای اسپورانژیا هستند، جاییکه محتوی گامتوفیت می‌باشد. گل‌ها منجر به تولید میوه و دانه می‌شوند. بعضی از گل‌ها در دوره تکامل خود برای حیوانات جذاب هستند و این دلیلی است که حیوانات را عامل گرده افشانی آن‌ها می‌کند. علاوه بر تسهیل تولید مثل گیاهان گلدار، گل‌ها مدت طولانی است؛ که توسط انسان‌ها تحسین شده و برای زیباسازی محیط، نشانه‌ای از عشق، آیین، مذهب، پزشکی و به عنوان منبع غذایی استفاده می‌شوند.

منبع:ویکیپدیا

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *