محصولات ارایشی

صابون تریاک طلا


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

صابون تریاک طلا

با سلام و درود به همه شما همراهان همیشگی سیتی بین. صابون تریاک طلا عنوان محصولی است که امروزه بسیاری از شما عزیزان با ان اشنایی داشته و یا تاکنون تجربه استفاده از ان را داشته اید. این صابون نیز مانند سایر محصولات شوینده پوست شما را از انواع الودگی ها پاک کرده و وجه تمایز ان خواص فوق العاده ای است که دارا می باشد و در ادامه به بیان و بررسی ان ها خواهیم پرداخت.

 

خواص صابون تریاک:

  • • پاک کننده پوست
    • روشن کننده پوست تا 2 درجه
    • نرم کننده قوی بعد از هر بار استفاده روزانه از این صابون
    • تنها صابون دارای مجوز از شرکت معتبر TBI
    • دارای قابلیت رفع چین و چروک و جلوگیری از چین و چروک در تمام سنین
    • از پیری زودرس جلوگیری می کند و رنگ پوست را شفاف نگه می دارد
    • کک و مک و لکه های آفتاب سوختگی را به مرور از بین می برد
    • لکه های دائمی ناشی از جوش را از بین می برد
    •اسکارهای باقی مانده روی پوست را از بین می برد
    • لکه های سیاه ناشی از ماه گرفتگی نوزادی یا اپیدرمی را کم رنگ خواهد کرد

 

آنچه باید درباره صابون تریاک کلاژن طلا بدانید

اگر می خواهید مشکلات پوستی تان را درمان کنید و به دنبال راه چاره ای برای رفع جوش و لک های ‏صورتتان هستید، پیشنهاد ما به شما صابون تریاک کلاژن طلا است. صابون تریاک کلاژن طلا نگین بلوچستان تاثیر فوق ‏العاده ای روی از بین بردن جوش های صورت و جوانسازی پوست دارد. با صابون تریاک کلاژن طلا، پوستی ‏صاف و درخشان و جوان خواهید داشت.

این صابون معجزه آسا می تواند پوست را مرطوب کند، محافظت و ‏بیماری پوستی را درمان کند. چه پوست تان پوسته پوسته ‏شده، ترک خورده، خشک یا ملتهب شده باشد، ‏استفاده از این محصول می‌ تواند التهاب را تسکین ‏داده و پوستی جوان و عاری از لکه های ‏پوستی را به شما هدیه دهد.‏ در این صفحه، شما را با تاثیر شگفت انگیز این صابون آشنا می کنیم.

با خواندن ‏این مطلب، بدون شک ترغیب به خرید صابون تریاک کلاژن طلا خواهید شد، چون تاثیرات شگفت انگیزی روی ‏پوست دارد و بارها مورد تایید بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته است.‏

صابون تریاک کلاژن طلا دارای خواص روشن کنندگی، رفع جوش، رفع لک پوستی و درمان اگزما و… است. با صابون تریاک کلاژن طلا، پوستی جوان و زیبا خواهید داشت

توضیحات صابون تریاک نگین اصل بلوچستان اصل :

تاکنون نام صابون های مختلف مربوط به روشن کننده یا شفاف کننده پوست را شنیده اید. صابون تریاک نگین بلوچستان یک محصول بسیار قدیمی و فوق العاده موثر برای از بین بردن جای جوش و لک های صورت است. این محصول خواص زیادی برای پوست دارد. همان طور که شنیده اید صابون تریاک نگین بلوچستان ملایم، ترمیم کننده و پاک کننده عمیق هستند و جوش های سرسیاه و لکه های کوچک را از بین می برند.


این صابون پوست را شاداب می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. امروزه مردم برای روشن و شفاف کردن پوست خود پول زیادی را خرج می کنند تا به نتیجه مطلوب خود برسند. اما غالبا 70 تا 90 درصد آن هزینه بی اثر است. صابون های تریاک بهترین گزینه برای افراد میان سال است. و خانم های جواناست . حال می پرسید چرا؟  زیرا به شدت از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و در میان سالی تنها محصولی است که واقعا چین و چروک را برطرف می کند.


سازنده این محصول اعتراف کرده است که پس از مصرف 1 ماهه این محصول، هرگز شاهد جوش، آکنه و دانه های سر سیاه روی پوست خود نخواهید بود.

کاربرد صابون تریاک اوجینال و اصل

با توجه به اینکه صابون تریاک اصل قیمت بسیار پایینی دارد ولی منافذ پوست را باز می کند و لکه های روی پوست را می پوشاند. تریاک پوست را ضد عفونی می کند. این صابون نه تنها از ایجاد چین و چروک در جوانان جلوگیری می کند، بلکه چین و چروک در میانسالی را نیز برطرف می کند. صابون تریاک اصل اسکار باقی مانده روی پوست را از بین می برد و توانایی از بین بردن چین و چروک های تقلیدی و جلوگیری از ایجاد چین و چروک را در خود دارد. همچنین در رفع لک، کک و مک و آفتاب سوختگی بسیار موثر و تاثیر گذار است. این محصول دارای مجوز شرکت TBI می باشد و با خیال راحت می توانید از آن مصرف کنید.

نحوه استفاده از صابون تریاک

برای استفاده ازصابون تریاک اصل، صورت یا دست ها را با آب ولرم کمی مرطوب کنید و با استفاده از صابون تریاک اصل، کف ملایمی روی پوست ایجاد کنید، سپس کف را به مدت 5 دقیقه روی پوست بگذارید بماند و به آهستگی و به صورت مدور شروع به ماساژ پوست کنید و سپس با آب ولرم کاملاً بشویید. می توانید با خیال راحت یک بار در روز از این صابون استفاده کنید.

بهتر است از این صابون در شب و قبل از خواب استفاده شود. از آنجایی که این محصول یک صابون لایه بردار قوی است، استفاده روزانه از ضد آفتاب را فراموش نکنید و حتما به هنگام بیرون رفتن از منزل از کرم های ضد آفتاب معتبر استفاده نمایید.


برای به دست آوردن بهترین نتیجه از این محصول، استفاده از آن باید به آرامی انجام شود. فراموش نکنید که مهمترین لحظه در درمان بیماری های پوست و مو، درمان کوتاه مدت و صعب العلاج است و توصیه می شود در موارد درمان، مصرف آن قطع شود.

لازم به ذکر است که می توانید در کنار استفاده از این صابون، از هر صابون و شامپوی دیگری استفاده کنید.
صابون تریاک اصل محصولی است که ارزش استفاده مجدد را دارد و می توانید به عنوان یک محصول معمولی از آن استفاده کنید.
حتما از این محصول عصرها قبل از خواب استفاده کنید.
مزیت استفاده از این محصول در شب ها قبل از خواب این است که منافذ پوست به دلیل عدم استفاده از لوازم آرایشی توسط خانم ها، راحت تر تنفس می کنند.

توجه:

روش استفاده از این محصول بسته به نوع پوست متفاوت است و باید بر اساس آن عمل کنید.
نگه‌داشتن و ماندن این صابون روی پوست برای پوست‌های رنگ‌پریده و روشن باید کمتر (حدود ۲ دقیقه) و برای پوست‌های چرب، گندمی و تیره این زمان ( ۲ تا ۴ دقیقه) افزایش یابد. با توجه به خاصیت لایه برداری قوی صابون تریاک اصل، تحریک پوست در هنگام استفاده از این محصول طبیعی خواهد بود.

بنابراین در صورت تحریک شدید پوستی مانند سوزش، خارش و یا قرمز شدن پوست پس از استفاده، مدت زمان. باقی ماندن صابون روی پوست را کاهش دهید تا به راحتی بتوانید این تحریکات پوستی خود را برطرف نمایید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *