بیمارستان, پزشکی

آدرس و شماره تماس دکتر فرید شهریور

آدرس و شماره تماس دکتر فرید شهریور

آدرس و شماره تماس دکتر فرید شهریور

سلام و درود ما در این سایت تلاش کردیم تمام مطالب مربوط به آدرس و شماره تماس دکتر فرید شهریور

را گردآوری کنیم امیدواریم مطالب این سایت مورد قبول شما واقع شود.

از تمامی کاربران محترم سایت بزرگ شیراز یاب کمال تشکر را داریم.

دكتر فريد شهريور، سال ١٣٦٠ در شهرستان نورآباد ممسني استان فارس بدنيا آمد. در سال ١٣٧٩ در مقطع دكتراي عمومي وارد دانشگاه علوم پزشكي ارتش جمهوري اسلامي ايران ( آجا) شد. بعد از گذراندن دوره عمومي در سال ١٣٨٧، در بيمارستان اميرالمومنين پايگاه هوايي ششم شكاري بوشهر مشغول به فعاليت شدند در سال ١٣٩٠ تحصيلات تخصصي را در رشته جراحي استخوان و مفاصل ( ارتوپدي) دانشگاه  علوم پزشكي جندي شاپور اهواز آغاز نمودند.

بعد از فارغ التحصيلي در سال ١٣٩٤ ، در بيمارستان شهيد دوران پايگاه هوايي شيراز مشغول به كار شدند و همزمان در بيمارستان شهيد رجايي شيراز ( مركز تروما) بصورت هيات علمي درماني همكاري خود را شروع كردند كه در كنار جراحي در بالاترين سطح تروما ، از تجارب ارزنده اساتيد ارتوپدي شيراز  بهره بردند. علاوه بر بيمارستان شهيد دوران و رجايي، با بيمارستان هاي مسلمين شيراز ،٥٧٦ نيروي زميني شيراز ، مركزي شيراز (MRI) ، ميرحسيني و بعثت نيز همكاري مي نمايند.

 

 

آرتروسکوپی شانه

آیا در قسمت شانه درد شدید دارید ؟ آیا درمان های مختلف تاثیری برای بهبود درد شما نداشته ؟ آیا به دنبال بهترین جراحان برای انجام جراحی آرتروسکوپی شانه هستید ؟ نظر دکتر فرید شهریور در زمینه انواع درد های ناحیه شانه و آرتروسکوپی شانه را در ادامه مطلب مطالعه نماید .

آرتروسکوپی شانه چیست ؟

آرتروسکوپی روشی مناسب برای کاهش درد درون مفصلی می باشد . آرتروسکوپی شانه هم مانند آرتروسکوپی زانو است . در صورتی که شما دچار مشکلات در قسمت شانه  های خود می باشید و روش های غیر جراحی از جمله فیزیوتراپی ، استفاده از استخر ، استراحت کردن ، مصرف داروهای تجویز شده و …. را امتحان نموده و نتیجه ای دریافت نکرده اید با معاینه متخصص ارتوپدی و تشخیص پزشک می توانید اقدام به جراحی آرتروسکوپی شانه نمایید .

آرتروسکوپی شانه

نکات مهم قبل از انجام جراحی آرتروسکوپی شانه

در ادامه برخی نکات مهم در جراحی آرتروسکوپی شانه می پردازیم :

در صورت مصرف دارو با جراح خود مشورت کنید .

مصرف برخی داروها مانند مسکن ها ، رقیق کننده های خون و … ممنوع می باشد زیرا باعث ایجاد خونریزی می شود .

بیمار از ۲۴ ساعت قبل از جراحی باید استراحت کافی داشته باشد .

حداقل ۲ هفته  قبل از انجام جراحی از کشیدن سیگار بپرهیزید .

و …



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: آدرس و شماره تماس دکتر فرید شهریور در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



علت انجام جراحی آرتروسکوپی شانه

ضربه خوردن به شانه ، استفاده بیش از اندازه از شانه ، انجام فعالیت های ورزشی سنگین و … می تواند باعث ایجاد مشکل در قسمت شانه ها شود . در ادامه به چند مورد از دلایل انجام می پردازیم .

به وجود آمدن پارکی در تاندون

ایجاد التهاب در دو سر کتف ها

وجود دررفتگی و یا جا به جایی شانه ها

شب قبل از جراحی چیزی میل نکنید

و …

انجام جراحی آرتروسکوپی شانه در صورتی که توسط متخصص و جراح ماهر ارتوپدی انجام نشود ممکن است بسیار خطرناک باشد بنابراین در انتخاب متخصص ارتوپد خوب دقت کنید .

دکتر فرید شهریوریکی ازبهترین متخصص ارتوپدی در شیراز می باشد جهت مشاوره با دستیاران دکتر شهریوربا شماره۰۹۳۶۸۹۵۴۴۹۵ تماس حاصل نمایید .

قسمت های مختلف جراحی آرتروسکوپی شانه

در جراحی آرتروسکوپی شانه قسمت مختلف درمان می شود . این قسمت ها شامل روتاتور کاف ، جراحی خارهای پشتی ، ترمیم لابروم ، ترمیم رباط و … می شود .

روند عمل جراحی آرتروسکوپی شانه

به منظور باد کردن قسمت مورد جراحی ، مایعی تزریق می شود .

به منظور مشاهده قسمت های شانه باید سوراخی کوچک ایجاد شود از طریق این سوراخ دستگاه آتروسکوپ وارد بدن می شود .

با استفاده از دستگاه آرتروسکوپ تمام قسمت ها به روی مانیتور نمایش داده می شود به این شکل جراح ارتوپدی می تواند داخل بدن را ملاحظه کند و قسمت های آسیب دیده را تعویض کند .

در هنگام جراحی آرتروسکوپی شانه دو وضعیت برای بیمار وجود دارد . در یک صورت بیمار به حالت نیمه نشسته روی صندلی قرار می گیرد و یا در کنار عمل جراحی قرار می گیرد وشانه خود را روی تخت قرار می دهد .

دوره نقاهت جراحی آرتروسکوپی شانه

تا دو ساعت بعد از انجام جراحی آرتروسکوپی شانه بیمار در اتاق ریکاوری می ماند . در شب اول باید فردی برای مراقبت ار شما وجود داشته باشد .

عوارض ناشی از جراحی آرتروسکوپی شانه

ممکن است بعد از جراحی دچار درد ، خونریزی و کبودی در آن قسمت شویم . تخصص و مهارت جراح ارتوپد به میزان زیادی این مشکلات را کاهش می دهد .

 

 

 

 

 

دکتر فرید شهریور – متخصص ارتوپدی

شماره تماس:
071325201709
آدرس:
شیراز، خیابان زند، روبروی بیمارستان سعدی، ساختمان پزشکان فارس، طبقه سوم

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *