دسته‌بندی نشده

احیای رنگ خودرو

احیای رنگ خودرو

احیای رنگ خودرو

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت شیراز یاب قصد داریم اطلاعاتی درباره “احیای رنگ خودرو” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید.

احیای رنگ خودرو چیست

احیای رنگ خودرو

احیای رنگ خودرو

احیای رنگ به عملی گفته می شود که در تمام دنیا توسط دیتیلرهای حرفه ای و افراد علاقمند به ماشین جهت نوسازی و بازیابی رنگ خودرو صورت می پذیرد. هدف این کار از بین بردن ناملایمات شامل خش های گرد سطحی، اثرات فضله پرنده، اثرات باران اسیدی، هولوگرام و آثار پد و بعضی از خطوط عمیق می شود.

اصلاح رنگ واقعی به این معنا نیست که این ناملایمات توسط پولیش های پر کننده (فیلردار) از دید پنهان شوند، بلکه اصل ماجرا برداشته شدن مقدار کمی از سطح کیلر توسط پولیش های ساینده می باشد که با دستگاه پولیش برای یکدست کردن سطح مورد استفاده قرار می گیرد.
قبل از انجام احیای رنگ یک شستشوی با دقت و تخصصی باید انجام پذیرد.ماشین شسته می شود تا آلودگی و ذرات باقی مانده از روی سطح برداشته شود سپس از یک خمیر کلی با کیفیت جهت از بین بردن بقایای ذرات مثل قیر و ذرات شیمیایی و صنعتی استفاده می شود. بسیار مهم است که این ذرات قبل از پروسه احیای رنگ از روی سطح برداشته شوند چون ممکن است این ذرات به داخل پد نفوذ کند و باعث صدمه زدن به سطح شود.همچنین برداشتن ذرات قبل از احیای رنگ کمک می کند که دستگاه پولیش به راحتی و آزادانه جابجا شود و نچسبد.در آخر این کار سبب می شود که در حین انجام عمل احیای رنگ بتوانید به خوبی سطح رنگ را رصد کنید.

احیای رنگ خودرو شیراز

مرکز دیتیلینگ ، سرامیک بدنه و احیای رنگ خودرو

09384047274 – 09171529504
اینستاگرام:
آدرس:
شیراز، معالی آباد، گلدشت 1، کارواش بزرگ معالی آباد، مجموعه 458

 

مقالات:

منبع: گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *