کارگزاری بورس

کارگزاری اگاه شیراز

کارگزاری اگاه شیراز

کارگزاری اگاه شیراز

شیرازیاب با پیشنهاد کارگزاری اگاه شیراز به شما در جهت دریافت کد بورسی،نرم افزارهای معاملاتی و آموزش بورس قصد کمک به شما رو داره.استان فارس و شهر شیراز را همه به شعرا و ادبای آن می شناسند ولی شاید ندانید این استان به واسطه فرهنگ سازی درست و علاقه مندی مردم این استان به فعالیت های سرمایه گذاری و اقتصادی یکی از فعال ترین استان های کشور در حوزه بورس و بازار سرمایه است. اگر شما اهل این استان هستید و قصد ورود به بورس را دارید، قطعاً نیازمند آموزش های بورسی عمومی و تخصصی هستید تا با بالا بردن دانش بورسی خود بتوانید معاملات مؤثر و مثبتی را رقم بزنید اما شاید از شعبه شیراز کارگزاری آگاه اطلاعات زیادی نداشته باشید که در ادامه به خدمات ارائه شده توسط همکارانمان در این شعبه خواهیم پرداخت. شعبه شیراز کارگزاری آگاه علاوه بر خدمات

دریافت کد بورسی، ثبت نام و احراز هویت رایگان سجام، دریافت سفارش ها معاملات اینترنتی، مشاوره در خصوص سرمایه گذاری آموزش های موردنیاز علاقه مندان به بورس را نیز ارائه می دهد که لیست چند دوره به عنوان نمونه در ذیل آورده شده است:

1- مبانی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار در شیراز )رایگان

2- تابلو خوانی در شیراز 

3- مدیریت سرمایه و روانشناسی بازار بورس در شیراز 

4- تحلیل بنیادی در شیراز )همراه با ارائه مدرک(

5- تحلیل تکنیکال مقدماتی در شیراز )همراه با ارائه مدرک)

6- تحلیل تکنیکال پیشرفته در شیراز )همراه با ارائه مدرک)

7- مبانی سرمایه گذاری در آتی سکه در شیراز

کارگزاری آگاه شیراز

کارگزاری آگاه شیراز

آدرس کارگزاری آگاه شیراز

کارگزاری آگاه در حال حاضر دارای 453 نفر پرسنل با میانگین سنی حدود 32 سال و میانگین سابقه حرفه‌ای اعضای هیئت مدیره بالغ بر 18 سال است. در بین کارگزاری‌ها، آگاه بیشترین سرمایه انسانی را در بخش پشتیبانی خدمات دارد. بسیاری از پرسنل نیز دارای مدارک حرفه ای بازار سرمایه هستند.

شعب کارگزاری آگاه در شیراز

شعبه ۱:
شیراز، میدان دانشجو، ابتدای بلوار شهید چمران، کوچه ۴، ساختمان بهار، طبقه اول، واحد۲
کد پستی: ۷۱۹۴۶۴۵۵۸۷

شعبه ۲:
شیراز ، معالی آباد، نبش کوچه ۳۱، ساختمان اوتانا ۲ ، طبقه سوم ، واحد ۳۰۴
کد پستی: ۷۱۸۷۶۳۳۱۴۳

تلفن کارگزاری آگاه شیراز

شعبه 1:

تلفن تماس:07136266327- 07136286201 – 07136266327 – 07136290076

شعبه 2: 07136361365 – 07136290076

شرکت کارگزاری (به انگلیسی: Broker Firm) یا به‌اختصار کارگزار، نوعی مؤسسه مالی در بازارهای بورس است، که در زمینه خرید و فروش انواع اوراق بهادار فعالیت می‌کند. کارگزاری‌ها اغلب در معاملات، به نمایندگی از خریدار یا فروشنده سهام، وظیفه خرید و فروش را انجام می‌دهند و در ازای آن نیز دستمزد، کمیسیون یا حق‌کارگزاری دریافت می‌کنند.

منبع: https://fa.wikipedia.org/

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *