آدرس و شماره تماس, اماکن

ادرس کلاس چرتکه در شیراز

ادرس کلاس چرتکه در شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “ادرس کلاس چرتکه در شیراز” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

کلاس چرتکه چیه ؟

اولین سوالی که همیشه در ذهن والدین شکل می گیره ، این مسئله است که کلاس چرتکه چیه و دقیقا چه چیزی توی کلاس چرتکه یاد می گیریم . ما برای این که این دو سوال رو پاسخ بدیم و بتونیم خیلی دقیق به تمامی جوانب اون بپردازیم ، بهترین راه رو این دونستیم که یک مروری جداگانه به این دو سوال داشته باشیم و هر بخششو جداگانه بررسی کنیم.

اولین بخش این سوال ، همونطوری که در مقدمه گفتیم ، ذکر این نکته است که کلاس چرتکه چیه . کلاس چرتکه ، درست مثل هر کلاس دیگه ، درست مثل کلاسای مدرسه و مهد کودک ، فضاییه که یک شخص میتونه در اون به آموزش و یادگیری چرتکه بپردازه .

ویژگی کلاس چرتکه اینه که یک مربی در کلاس چرتکه وجود داره که میتونه تمامی تکنیک های مربوط به یادگیری چرتکه رو با شما و یا فرزندتون بررسی کنه .

پس خیلی مهمه که حتما شما نزد یک مربی به یادگیری چرتکه بپردازید . این مربی میتونه بر اساس استعدادهایی که هر شخص ، حالا میتونه فرزند شما باشه و یا حتی خودتون باشید ، به شما آموزش های مربوط به چرتکه رو بده .

کجا کلاس چرتکه بریم ؟

کلاس چرتکه دیگه مثل سابق دست نیافتنی نیست و تقریبا در هر شهری کلاس چرتکه وجود داره . اما چیززی که این وسط خیلی مهمه اینه که شما باید با توجه به نیازتون کلاس چرتکه رو انتخاب کنین .

کلاس چرتکه در تهران ، کلاس چرتکه در اصفهان ، کلاس چرتکه برای کودکان و کلاس چرتکه کودکان ، عمده واژه هایی است که این روزها توی اینترنت می بینیم و زیاد هم می بینیم .

ادرس کلاس چرتکه در شیراز

ادرس کلاس چرتکه در شیراز

اما چیزی که این وسط مهمه اینه که شما اول بدونید کلاس چرتکه چیست و بعد تصمیم به انتخاب یکی از این کلاس های چرتکه بگیرید .

ما تا اینجای کار همه نکات لازم رو به شما گفتیم و اگر احساس می کنید که برای انتخاب کلاس چرتکه ، دچار مشکل هستید ، میتونید خیلی راحت ، با مشاوران ما تماس بگیرید و بهترین کلاس چرتکه رو انتخاب کنید. مشاوران ما علاوه بر کلاس چرتکه کودکان ، به شما خدمات دیگری نیز چون انتخاب کلاس چرتکه با توجه به گروه سنی کودکتان و همچنین ارائه کتاب آموزش چرتکه برای بزرگسالان هم ارائه میدهند.

بهترین انتخاب برای کلاس چرتکه را به ما بسپارید. ما برای آینده ی شما برنامه های فوق العاده ای داریم.

 

موسسه علمی آموزشی پویا ذهن برتر

( دارای مجوز از اداره کل آموزش و پرورش ویژه کودکان 6 تا 13 سال )

 

مدیریت : دکتر محمد مجتبی کامل منش

شماره تلفن07133607162 – 07133607164

آدرس : شیراز – بلوار دکتر حسابی – نبش خیابان آدینه – مجتمع نیلوفر آبی – طبقه 4 – واحد 13 – موسسه علمی آموزشی پویا ذهن برتر

ساعت کار : همه روزه غیر از پنجشنبه ها 9 الی 15

آدرس اینترنتی : http://www.ucmas.ir/fars

زمینه فعالیت : محاسبات ذهنی و چرتکه ای – استفاده بیشتر از پتانسیل مغز – افزایش تمرکز و بهبود خلاقیت – افزایش سرعت و دقت در محاسبات ریاضی – استفاده بهینه و همزمان از نیمکره های راست و چپ مغز

 

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *