پزشکی

ام آر آی کوثر

ام آر آی کوثر

ام آر آی کوثر

سلام و درود به دوستان عزیز شیراز یاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با “ام آر آی کوثر” و آدرس و شماره تماس  آن ها گردآوری شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: ام ار ای کوثر در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

ام آر آی کوثر شهریار

ام آر آی کوثر

ام آر آی کوثر

مركز تصویربرداری پزشکی کوثر شهریار با بهره بردن از جدیدترین سیستم های تصویربرداری پزشكی در منطقه شهریار از سال ۱۳۸۱ ارائه خدمات به هموطنان گرامی را آغاز نموده است. بخشهای مختلف این مركز تصویربرداری عیارتند از: رادیولوژی دیجیتال و پانوركس، سونوگرافی، ماموگرافی، ام آر آی، سی تی اسكن، سنجش تراكم استخوان. بیشتر خدمات در مركز تحت پوشش بیمه ها قرار داشته و كلیه تصاویر بیماران جهت آرشیو و مشاوره قابل ارائه بر روی سی دی و ارسال از طریق اینترنت می باشد. این مرکز از جمله با سابقه ترین مراکز تصویربرداری پزشکی در جنوب غرب استان تهران می باشد که با بهره گیری از پیشرفته ترین و جدیدترین تجهیزات روز دنیا و تکیه بر دانش متخصصین با تجربه و پرسنل کار آزموده همواره در جهت حفظ کیفیت خدمات و تمایز خود نسبت به دیگر همکاران کوشیده است. این مرکز با توجه به رده بندی KLAS دارای جدیدترین تجهیزات تصویر برداری پزشکی می باشد.
تلفن: ۶۵۲۷۱۵۰۰

ام ار ای کوثر یاسوج

آدرس و تلفن مراکز ام آر آی (MRI) در شهر یاسوج

 

ام ار اي كوثر پاسداران

اطلاعات تماس

 

آدرس :

تهران – خیابان پاسداران – نبش گلستان چهارم

 

تلفن تماس :

02122551644, 02122551645

درباره مرکز

مرکز تصویر برداری کوثر واقع در تهران – خیابان پاسداران – نبش گلستان چهارم ، با شماره گیری تلفن های 02122551644,02122551645 میتوانید با این مرکز ارتباط برقرار نمائید.

ام آر آی کوروش

 

آدرس : تهران، خيابان مطهری نبش خيابان سنائی پلاك ۱۷۱
تلفن : ۸۸۳۱۷۲۵۲

توضیحات مرکز تصویربرداری کوروش

رادیولوژی، سونوگرافی، سنجش تراکم استخوان و ام آر آی

 

پیشنهادات:

منبع: گوگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *