بانک, دسته‌بندی نشده

باشگاه مشتریان اقتصاد بیدار

باشگاه مشتریان اقتصاد بیدار

باشگاه مشتریان اقتصاد بیدار

با سلام خدمت دوستان عزیز ، به سایت شیرازیاب خوش آمدید. آیا به دنبال یک کارگزاری مناسب میگردید. در اینجا ما شما را با باشگاه مشتریان اقتصاد بیدار آشنا خواهیم کرد. در این کارگزاری شما با نحوی ی گرفتن کد بورسی و چگونه سرمایه گذاری خواهید آموخت . ممنون که ما را حمایت و با نظراتتان در بهتر شدن ما کمک میکنید.

ما منشور خلق ارزش خود را در راستای تامین نیازهای متنوع فعالان بازار و افزایش رضایت‌مندی ایشان بنا نهاده‌ایم.

به منظور ثروت‌آفرینی برای مخاطبان خود، سازوکاری را طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم که در بستری منسجم و ساختاریافته، ویژگی‌های انحصاری زیر را دربر دارد:

*اعطای امتیاز بیشتر در ازای هر یک میلیون تومان معامله در هر سطح نسبت به سطح پایین‌تر؛

*برخورداری از پاداش‌هایی نظیر واریزوجه نقد به حساب معاملاتی، اعتباربدون‌هزینه، خدمات تحلیل و پشتیبانی لحظه‌ای، تحلیل اختصاصی سهام، کلاس‌های آموزشی و … ؛

*محاسبه امتیاز معاملاتی مشتریان کارگزاری اقتصاد بیدار از ابتدای عضویت در کارگزاری تا به امروز(با اولین ورود به باشگاه مشتریان)

*اختصاص سطح در باشگاه مشتریان کارگزاری اقتصاد بیدار به کاربران سایر باشگاهها با امکانات و مزایای بیشتر

*برگزاری مسابقات متنوع و هیجان‌انگیز؛

*طراحی مسابقه توسط یک عضو و به چالش کشیدن سایر اعضاء؛

*پشتیبانی آنلاین معاملاتی؛

*کسب امتیاز با معرفی کردن دوستان؛

· اعلام معرف خود به باشگاه و برخورداری از مزایای سطح معرف در باشگاه‌مشتریان؛

· اعطای امتیاز و شرایط ویژه برای مشتریان بورس کالا در کارگزاری اقتصاد بیدار؛

شرکت کارگزاری بورس اقتصاد بیدار | - بانک مشاغل برتر شیراز

سایت باشگاه مشتریان کارگزاری اقتصاد بیدار

باشگاه مشتریان کارگزاری اقتصاد بیدار

درجهت تامین نیازها و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان، کارگزاری اقتصادبیدار اقدام به ایجاد باشگاه مشتریان برای مشتریان خود نموده است. مشتریان با عضویت در باشگاه مشتریان، از خدمات ویژه برخوردار می گردند. لازم به ذکر است که در بازار سرمایه تعداد اندکی از کارگزاری ها باشگاه مشتریان فعال دارند و یکی از مزایای اقتصاد بیدار نسبت به سایر کارگزاری ها، ارائه خدمات در بستر باشگاه مشتریان می باشد.

از مطالب زیر دیدن نمایید:

خدمات باشگاه مشتریان کارگزاری اقتصادبیدار :

1- ارائه تخفیف کارمزد

2- ثبت نام در کلاس های آموزشی با تخفیف و اساتید مجرب

3- دریافت وام یا اعتبار معاملاتی

4- دسترسی به تحلیلگران بازارسرمایه

سایت باشگاه مشتریان کارگزاری اقتصاد بیدار

کارگزاری اقتصاد بیدار از کارگزاران حاضر در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه بود. کارگزاری اقتصاد بیدار کارگزار اوراق بهادار، فرا بورس، کالا و انرژی است.

این کارگزاری هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه بورس برنامه‌های متنوعی به بازدیدکنندگان ارائه کرد؛ رونمایی از باشگاه مشتریان و نرم‌افزار جدید آنلاین کارگزاری اقتصاد بیدار، ارائه تحلیل‌های کارگزاری و برگزاری کلاس‌های مرتبط از مجموعه خدمات عرضه‌شده توسط این کارگزاری در نمایشگاه مورداشاره بود.

کارگزاری اقتصاد بیدار با فعالیت واحد بین‌الملل خود در جذب سرمایه‌گذاری خارجی فعال بوده و همچنین با خیریه بهنام دهش پور نیز همکاری دارد. نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از 20 تا 23 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

شرکت کارگزاری (به انگلیسی: Broker Firm) یا به‌اختصار کارگزار، نوعی مؤسسه مالی در بازارهای بورس است، که در زمینه خرید و فروش انواع اوراق بهادار فعالیت می‌کند. کارگزاری‌ها اغلب در معاملات، به نمایندگی از خریدار یا فروشنده سهام، وظیفه خرید و فروش را انجام می‌دهند و در ازای آن نیز دستمزد، کمیسیون یا حق‌کارگزاری دریافت می‌کنند.[۱]

منبع : ویکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *