پزشکی

متخصص زنان غرب تهران

متخصص زنان غرب تهران

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “متخصص زنان غرب تهران” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

بهترین متخصص زنان کیست ؟

در واقع پزشکی که بهترین مشاوره را برای بیماران ارائه دهد و همچنین از بهترین روش درمان برای بهبود شرایط بیار استفاده نماید ، بهترین متخصص زنان به حساب می آید. بیماری های زنان یکی از بیماری های حساس می باشد بنابر این تبحر و ماهر بودن پزشک بسیار حائز اهمیت می باشد.

انواع جراحی های زنان مانند جراحی زیبایی واژن

  • آزمایش های قبل بارداری
  • مراقبت های بارداری
  • انجام لاپاراسکوپی
  • درمان نازایی
  • تعیین جنسیت
  • غربالگری
  • و …

متخصص زنان خوب باید به بهترین نحو با بیمار خود ارتباط برقرار نماید ، زیرا تنها پزشک می تواند استرس و موارد نگران کننده بیمار کاهش دهد. بخصوص استرسی که زنان هنگامی بارداری دارند. همچنین باید تمام شرایط را برای زنان باردار توضیح دهد تا مادر از شرایط خود اطلاع داشته باشد.

 

متخصص زنان غرب تهران

متخصص زنان غرب تهران

 

باید توجه داشت که متخصص زنان خوب باید در ساعت های غیر کاری هنگام قرار گرفتن بیمار در شرایط اضطراری مانند مشکلات برای بانوان باردار باید در دسترس باشد.

ازعلل شایعی که می توان برای درمان آن ها به متخصص زنان و زایمان مراجعه نمود شامل :

  • درمان نازایی
  • زایمان طبیعی
  • زایمان سزارین
  • کم کاری تخمدان
  • سندروم تخمدان
  • جراحی زیبایی واژن
  • درمان بیماری های زنان مختلف مانند تنبلی تخمدان، عفونت های اچ پی وی، تبخال تناسلی و … .

متخصص زنان و زایمان غرب تهران

ام دکتر زنان شماره تماس محدوده ادرس
دکتر ازاده رضایی 02144034013 صادقیه
دکتر علوی 02144477523 پونک
دکتر ویدا یوسفیان 02122074065 شهرک غرب
دکتر مریم شهبازی 02144964607 صادقیه

دکتر لینا جاودان

آدرس و تلفن دکتر لینا جاودان

021-88367440 _ 021-88367231-4

تهران

شهرک غرب – بلوار فرحزادی تقاطع شهید دادمان – جنب اورژانس بیمارستان آتیه – ساختمان پزشکان آتیه – طبقه اول

ساعت کاری روزهای فرد صبح ها از ساعت 10 تا 12

بعدازظهرها ساعت 15 تا 19

جهت تماس از طریق تلگرام واتس اپ 09122454219

واینستاگرام       dr_lina_javdan

دکتر فاطمه فخارمقدم 

آدرس و تلفن دکتر فاطمه فخارمقدم:

تهران

شهرک غرب – بلوار دادمان – خیابان فخارمقدم – پلاک 49 – طبقه دوم – واحد 5

شنبه وچهارشنبه 16.30تا19

 

بهترین متخصص زنان در غرب تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟

متخصص زنان خوب در ستارخان یا بهترین متخصص زنان در غرب تهران کلیه خدمات مربوط به درمان بیماری های زنان، جراحی های زیبایی زنان، درمان نابروری، مشاوره بارداری، جراحی زایمان طبیعی و سزارین و … برا ارائه می دهد. برخی از خدمات بهترین متخصص زنان در غرب تهران به شرح زیر می باشند:

زایمان سزارین:

زایمان سزارین جراحی است که با شکاف بر روی پوست، صورت می گیرد و منجر به دنیا آمدن جنین می شود. امروزه زایمان سزارین نسبت به زایمان طبیعی بسیار در میان بانوان رواج پیدا کرده است شاید یکی از دلایل بسیار مهم بانوان برای انجام زایمان سزارین به دلیل درد زایمان می باشد و ترس از زایمان طبیعی به همین دلیل باعث می شود به زایمان سزارین روی بیاورند و مشتاق تر باشند، بیشتر زایمان های سزارین به دلیل نحوه قرار گرفتن جنین صورت می گیرد .

زایمان طبیعی:

زایمان طبیعی یکی از روش های سنتی می باشد، انجام این روش زایمان در مواردی که مادر شرایط لازم را داشته باشد بسیار توصیه می شود، در واقع این روش زایمان جزو بی عارضه ترین روش ها شناخته شده است و فواید بسیار زیادی برای جنین و مادر دارد . برخی از افرادی که خواهان انجام زایمان طبیعی نیستند از درد زایمان طبیعی واهمه دارند اما با مراقبت های دوران بارداری و راهنمایی های متخصص زنان و زایمان می توان این درد را تا حدود تسکین داد و یک زایمان راحت و طبیعی داشت .

درمان زگیل تناسلی:

عارضه زگیل تناسلی از طریق مقاربت جنسی انتقال می یابد؛ تماس های جنسی شامل انواع ارتباط های دهانی، واژنی و معقدی هستند. اما اگر گمان می کنید این عارضه همواره با چشم انسان قابل رویت است، در اشتباه هستید و این درست همان چیزی است که باید افراد را نسبت به آن آگاه کرد. به بیان بهتر مساله تشخیص زگیل تناسلی در میان افراد ، مساله ای بسیار پراهمیت است؛زگیل ها ممکن است بسیار ریز و به گونه ای استتار شده در رنگ پوست یا تیره تر از آن باشند.

درمان عفونت واژن:

درمان عفونت همانطور که انواع مختلفی دارد بستگی به عامل ایجاد کنده و شرایط جسمی بیمار و میزان پیشروی بیماری دارد. به طوری که می تواند قرص مترونیدازول، انواع کرم ها یا ژل تجویز شود. عفونت هایی که با مواد شوینده ایجاد می شوند را می توان با مواد شستشوی دیگری جایگزین نمود . درمان باید توسط بهترین متخصص زنان انجام پذیرد تا بعد از معاینه دقیق به تشخیص درست برسد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *