دسته‌بندی نشده, دندانپزشک

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

سلام به دوستان خوب شیرازیاب! همراهان عزیز ما سوالات بسیاری در زمینه معرفی “بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان” مطرح کردن و تیم شیرازیاب برین شد که توضیحاتی در این مورد برای شما عزیزان آماده کنه.

ایمپلنت چیست؟

ایمپلنت دندان جایگزین ریشه های دندان می شود. ایمپلنت ها یک پایه قوی برای دندان دائمی (ثابت) یا قابل جابجایی ایجاد می کنند که با دندان های طبیعی شما سازگاری دارند.

جنس ایمپلنت از چیست؟

ایمپلنت دندان از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن انسان سازگاری دارد. شکل آن به صورت میله باریکی است که درون استخوان فک قرار داده می شود. گفته می شود که امروزه ایمپلنت دندان بهترین جایگزین برای دندانهای از دست رفته است. نکته قابل توجه در مورد آن این است که اگر پس از قرار گرفتن در فک به طور صحیح از آن نگهداری شود، ماندگاری بسیار بالایی خواهد داشت.

انواع ایمپلنت:

علیرغم پیشرفت در زمینه مراقبت از دندان، میلیون ها ایرانی از دندان درد رنج می برند، که عمدتا به علت پوسیدگی دندان، بیماری پریودنتال یا آسیب است. برای سال ها، تنها گزینه های درمان در دسترس افرادی که دندان هایشان را از دست داده بودند، استفاده از پل ها و پروتزهای دندان بود. اما امروزه، ایمپلنت دندان در دسترس هستند. در ادامه بهتر است بدانید انواع ایمپلنت دندان کدامند؟ و از آن چه استفاده هایی می شود؟در طول تاریخ دو نوع مختلف وجود داشته است:

  •  اندوستیال (endosteal)
  •  ساب‌پریوستیال (subperiosteal)

ایمپلنت اندوستیال به ایمپلنتی گفته می شود که درون استخوان قرار می گیرد، اما ساب‌پریوستیال ایمپلنتی است که روی استخوان آرواره و زیر بافت لثه قرار داده می شود. امروزه دیگر از ایمپلنت های ساب‌پریوستیال استفاده نمی شود زیرا در مقایسه با ایمپلنت های اندوستیال در بلند مدت نتایج ضعیف تری داشته اند و استحکام کمتری دارند.

در ادامه با ما همراه باشید با معرفی بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان!

 

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان

 

بهترین متخصص ایمپلنت در اصفهان

در این بخش لیست بهترین متخصص ایمپلنت اصفهان رو برای شما همراه با شماره تماس و آدرس آوردیم:

دکتر محمد عاطفت یکی از بهترین متخصص های دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی و اصلاح طراحی لبخند در اصفهان، ایمپلنتلوژیست و عضو هیئت علمی دانشگاه

آدرس: چهارراه پلیس ،توحید جنوبی، جنب کوچه کاویان، ساختمان ژیوار طبقه ۵ واحد ۵۰۴

شماره تماس: 35-31312834-031
دکتر پیمان ترکی ، متخصص ایمپلنت اصفهان در سال ۱۳۵۹ متولد شد و پس از فارغ التحصیلی از رشته دندانپزشکی، مستر دندانپزشکی زیبایی را از آکادمی انگلستان دریافت کرد. ایشان فارغ التحصیل پروتزهای دندانی دانشگاه شهید بهشتی تهران هستند که در ادامه راه موفق به اخذ فلوشیپ ایمپلنت های دندانی نیز شد و در این زمینه فعالیت خود را افزایش داد.
آدرس: اصفهان، خیابان وحید، مجتمع پزشکی وحید
شماره تماس: 09135692925

دکتر عباس حقیقت فلوشیپ تخصصی کاشت دندان (ایمپلنت) در اصفهان

آدرس: خیابان توحید – مجتمع البرز – طبقه 2 – واحد 6
شماره تماس: 031-36286530
امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *