آموزشی

بهترین موسسه ایلتس شیراز

بهترین موسسه ایلتس شیراز

بهترین موسسه ایلتس شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “بهترین موسسه ایلتس شیراز” و آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

کلاس آیلتس شیراز کجاست؟

افرادی که متقاضی تحصیل در دانشگاه‌های خارجی هستند اغلب برای مراحل پذیرش باید مدرک زبان معتبری را در رزومه خود داشته باشند. همیشه چند سوال اصلی ذهن این افراد را مشغول می‌کند، یکی از این سوالات که برای همه متقاضیان پیش‌ می‌آید، این است که کدام مدرک زبان انگلیسی معتبرتر است؟

بهترین موسسه ایلتس شیراز

بهترین موسسه ایلتس شیراز

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مؤسسه زبان گاما، برای پاسخ به این سوال باید کشور مقصد و دانشگاه مقصد را تعیین کنیم. با توجه به گستردگی کشورها و دانشگاه‌ها و تفاوت پیش‌نیاز هر کدام برای متقاضی منطقی است که مدرکی اخذ کند که دانشگاه‌های بیشتری آن را قبول کنند.

پس می‌توان گفت با توجه به مقبولیت بسیار بالای آیلتس، این مدرک زبان بهترین گزینه محسوب شده به‌گونه‌ای که حتی در کشورهای غیر انگلیسی (مانند ایتالیا، آلمان و…) و نیز سفارت‌ها با همین مدرک ویزا صادر می‌کنند.

بهترین موسسه آموزش آیلتس در شیراز

کلاس آزمون آیلتس در آموزشگاه‌های زیادی ارائه می‌شود و همه نیز خود را به‌گونه‌ای بهترین می‌دانند اما موفقیت در آزمون آیلتس فقط دانستن زبان انگلیسی و حتی تسلط به آن نیست.

یک جمله در زبان انگلیسی شاید به چندین صورت قابل بیان می‌باشد که از نظر قواعد کاملاً صحیح هستند اما در آزمون آیلتس فقط یک حالت قابل قبول است پس می‌توان گفت آیلتس آزمونی است تکنیکال و مهارتی که فوت و فن خود را دارد و مدرسان متخصص امر طبق متدی مشخص آموزش می‌دهند.

بهترین موسسه ایلتس شیراز

بهترین موسسه ایلتس شیراز

برای یادگیری آیلتس در شیراز مطمئناً آموزشگاه زبان گاما و کلاس آیلتس شیراز را می‌توان بافاصله از رقبا بهترین دانست؛ چرا که در چند سال گذشته کارنامه بسیار روشنی از خود به جای گذاشته است و تنها آموزشگاهی است که از یک شهر غیر از تهران شروع به کار کرده و در کل کشور طرفدارانی پیداکرده و حتی در تهران هم به سرعت گوی سبقت را از رقبا ربوده است.

آزمون اصلی را کجا شرکت کنیم؟

دو مرکز اصلی بریتیش کانسیل و idp استرالیا برگزارکننده آیلتس در ایران بوده‌اند که فعالیت بریتیش کانسیل کامل متوقف‌شده و فقط idp استرالیا آزمون‌ها را در ایران برگزار می‌کند. آزمون آیلتس شیراز در سایت رسمی IDP در ماه‌های مختلف معرفی‌شده است.

دوره شاغلان آیلتس چگونه است؟

این دوره که به ابتکار مؤسسه گاما در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود برای افرادی که در طول هفته نمی‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند، طراحی‌شده. دوره شاغلان از لحاظ زمان کمی طولانی‌تر از حالت معمول می‌باشد.

دوره فشرده آیلتس شیراز چند ماه طول می‌کشد؟

۴ ماه زمانی است که اگر مصاحبه‌کننده گاما تشخیص دهد شما قادر خواهید بود آیلتس بگیرید. توجه کنید این تشخیص بر اساس پایه زبان شما سنجیده می‌شود (۳ روز در هفته ۳ ساعته).

جهت گرفتن مشاوره و مصاحبه با یکی از اساتید آیلتس شیراز با شماره تلفن ۰۷۱۳۶۴۷۵۲۹۲ تماس بگیرید.

هزینه کلاس آیلتس در شیراز برای سال 1400

هزینه های آمادگی آزمون آیلتس در شهر شیراز در آموزشگاه های مختلف متفاوت است. اغلب آموزشگاه های عادی شیراز توان برگزاری دوره های آمادگی آیلتس را ندارند چرا که این آزمون بسیار تخصصی میباشد.برای ورود به کلاس تخصصی آیلتس شیراز در موسسه گاما ابتدا باید تعیین سطح دقیقی انجام شود ، سپس بر اساس نتیجه تعیین سطح و نمره مورد تقاضا به شما طول دوره و هزینه دقیق را اعلام خواهند نمود.شهریه کلاس های آیلتس شیراز بطور میانگین به این صورت میباشد

:هزینه دوره تکنیکال آیلتس شیراز : 2 میلیون تومان

هزینه دوره مقدماتی آیلتس شیراز : 1 میلیون تومان

هزینه آزمون آیلتس 2021 شیراز

هزینه آزمون آیلتس افزایش یافت و به 6 میلیون و صد و پنجاه هزارتومان رسیدبا توجه به افزایش هزینه آزمون  آیلتس نحوه صحیح آموزش بسیار اهمیت پیدا کرده است. جایی برای ریسک کردن وجود ندارد و باید مطمئن بود که در مسیر کاملا درست و بدون خطا اموزش ببینیم.

۱. برگزاری آزمون Mock Test

موسسه گاما دوره های تضمینی آیلتس را ارائه داده و با برگزاری چندین آزمون شبیه سازی ایلتس   جلوی هرگونه ریسک راخواهد گرفت. این آزمون های شبیه سازی در طول دوره اموزشی و همچنین پس از اتمام دوره برگزار میشود

۲. کارگاهای رفع اشکال برای زبان آموزان

نقاط ضعف شاگردان در ازمون شبیه سازی تشخیص داده شده و از طریق کارگاه های یک روزه تصحیح خواهد شدمراحل ثبت نام در کلاس تخصصی آیلتس شیراز۱-گرفتن وقت مصاحبه جهت تعیین سطح۲-تعیین ساعت کلاس۳-تکمیل فرم ثبت نام

 

بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *