آدرس و شماره تماس, زبان

لیست بهترین موسسه آموزش آیلتس در شیراز

لیست بهترین موسسه آموزش آیلتس در شیراز

لیست بهترین موسسه آموزش آیلتس در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست بهترین موسسه آموزش آیلتس در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

بهترین موسسه آموزش آیلتس در شیراز

آیلتس (به انگلیسیIELTS) که برگرفته از سرواژگان (International English Language Testing System) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی است، یکی از آزمون‌های مورد قبول و معتبر زبان انگلیسی است که در سراسر جهان برگزار می‌شود. آیلتس در واقع آزمونی بریتانیایی بوده و از این نظر در برابر آزمون آمریکایی تافل، قرار می‌گیرد. داوطلبان آزمون آیلتس در کنار تفاوت ساختاری آزمون آیلتس به تافل، باید هنگام انتخاب کشور مقصد در مهاجرت نیز بین این دو آزمون، اولویت بندی داشته باشند. این آزمون به دست دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و مرکز آیلتس استرالیا برگزار می‌شود.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست بهترین موسسه آموزش آیلتس در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بهترین آموزشگاه آیلتس در شیراز

تماس با پشتیبانی در روز های تعطیل 09172489026

تماس با پشتیبانی در روز های تعطیل 09120058646

تماس با کارشناس مربوطه 09120058646

بهترین دوره فشرده آیلتس شیراز در موسسه زبان گاما با مشخصات زیر برگزار می شود

چگونه آیلتس 7 بگیریم؟

در آیلتس برای افزایش هر یک نمره ، فرد تلاش بسیاری را باید انجام دهد و فاصله علمی یک نمره بسیار زیاد است. در ایران فقط و فقط موسسه گاما توان علمی ارایه دوره آیلتس برای  نمره های بالاتر از ۶ را دارد.

مدت زمان کل دوره : هشت الی نه ماه و نیم کاری

آیلتس نمره 7

چگونه آیلتس 6 بگیریم؟

 مدت زمان کل دوره : شش الی شش ماه و نیم کاری

آیلتس نمره 6

در صورتی که سطح متقاضی از PI1 پایین تر باشد باید از دوره  kikstart  شروع کند.این دوره به صورت سه جلسه دو ساعته در هفته در 12 جلسه برگزار می شود .

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *