دسته‌بندی نشده

بیمارستان خدادوست شیراز

بیمارستان خدادوست شیراز

بیمارستان خدادوست شیراز

امروز در شیرازیاب قصد داریم تا بیمارستان خدادوست شیراز رو به شما عزیزان معرفی کنیم. در ادامه اطلاعاتی از قبیل آدرس، شماره تماس این مرکز درمانی  چشم پزشکی رو به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

بیمارستان خدادوست شیراز

بیمارستان خدادوست شیراز

 

مشخصات منطقه‌اي و بومي بيمارستان دكتر خدادوست

 

بيمارستان دكتر خدادوست در منطقه 1 شيراز  كه بخش عمده‌اي از شمال ، مركز و شمال غرب را پوشش می دهد. اين منطقه از جنوب با منطقه 4 ،از شرق با مناطق 8،2،3  و از شمال غرب با منطقه 6 شيراز همجوار مي‌باشد. مرزهاي منطقه از جنوب به خيابان هنگ و بلوار پاسداران ، چهارراه گاز و همت جنوبي ، از غرب به مرزهاي جبل دراك تا فلكه احسان و محورمعالي‌آباد ، از شرق به خيابان حر ، خيابان سعدي و بخشي از خيابان زند و خيابان انقلاب  تا باسكول نادر و از شمال به محدوده‌اي خدماتي طرح تفصيلي 74 محدود مي‌گردد .

مساحت كنوني منطقه 4235 هكتار با جمعيت 212491 نفر كه شامل 105926 مرد  و106565 زن مي‌باشد. تعداد خانوار منطقه 58058  مي‌باشد.

از ساير مشخصات منطقه مي توان موارد زير اشاره نمود.

1-دارا بودن كمترين ميزان بعد خانوار نسبت به ساير مناطق شهري

2-دارا بودن كمترين نرخ بيكاري و بيشترين درصد شاغلين در بين شاغلين شهري شيراز

3-بالابودن شاخصهاي اقتصادي – اجتماعي نسبت به ساير نقاط شهري

چشم پزشکی

چشم‌پزشکی یا افتالمولوژی (به انگلیسیOphthalmology) شاخه‌ای از پزشکی است که با آناتومی، فیزیولوژی و بیماریهای چشم، پلک و مجرای اشکی سر و کار دارد. یک متخصص چشم در تشخیص و درمان بیماریهای طبی و جراحی چشم انسان مهارت دارد. چشم انسان می‌تواند دچار حوادث و بیماریهای مختلف گردد مانند عفونت میکروبی چشم، آب سیاه، آب مروارید، گل مژه، دکولمان شبکیه و … از آنجا که چشم‌پزشکان بر روی چشم جراحی هم انجام می‌دهند این تخصص تخصصی جراحی و طبی است.

بیمارستان خدادوست شیراز تلفن

تلفن:07136277070

بیمارستان خدادوست شیراز نوبت دهی

تلفن نوبت دهی:07136280443-07136280444

بیمارستان خدادوست شیراز آدرس

آدرس:شيراز بلوار مطهري نبش تقاطع ستارخان

بیمارستان خدادوست شیراز دکتر شریفی

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *