بیمارستان ها

بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

با سلام به شیرازبین خوش امدید. در این پست درباره ی بیمارستان امیرالمومنین ع صحبت می کنیم. اگر درباره ی این بیمارستان کنجکاوید تا اخر این پست همراه ما باشید.

بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز:

بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع)، یک مرکز آموزشی درمانی پیشرفته در حوزه سوانح سوختگی است که با زیربنایی به مساحت ۲۴,۰۰۰ متر مربع و با کل مساحت بیش از ۶۹,۰۰۰ متر مربع، در سال ۱۳۹۵ هجری شمسی تأسیس شد. این بیمارستان با تلاش بانو نزاکت امتیاز خیر بخش سلامت استان فارس به وجود آمده و به عنوان یکی از برترین مراکز درمانی این حوزه معرفی شده است.

این مرکز درمانی نوین، همچنین به عنوان بیمارستان سوختگی پیشرفته‌ترین و بزرگ‌ترین در جنوب کشور شناخته می‌شود. با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های پزشکی و با تطابق با استانداردهای بیمارستان‌سازی، این بیمارستان در قلب منطقه شیراز واقع شده و به لحاظ هوایی در یکی از زیباترین نقاط شهر و در مجاورت ایستگاه راه آهن و مرکز دیالیز ابن‌سینا قرار دارد.

بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) با امکانات ویژه نظیر پذیرش اورژانس هوایی، تلاش مضاعف برای بهبود کیفیت درمان و خدمات به بیماران را داراست. این مرکز به عنوان نمادی از پیشرفت و پیشگامی در حوزه درمان و ترمیم سوختگی شناخته می‌شود و به ارائه خدمات بهداشتی با استانداردهای بین‌المللی متعهد است.

ادرس و تلفن:بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

آدرس: شهر صدرا، شیراز، استان فارس

تلفن:

  • 07136146100
  • 07136146101

درباره ی این بیمارستان:

بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیر المومنین(ع) در شیراز، با 47 تخت و بخش‌های متنوع، به عنوان یک مرکز متخصص درمان سوختگی در این منطقه فعالیت می‌نماید. این بیمارستان با ارائه خدمات در بخش‌های مختلف، به ترتیبی کامل و گسترده به افراد مبتلا به سوختگی و نیازمندان به درمان ترمیمی خدمات ارائه می‌دهد.

بخش‌های بستری:بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

  1. سوختگی زنان
  2. سوختگی مردان
  3. سوختگی اطفال
  4. ICU سوختگی
  5. جراحی عمومی

ستاره‌دار:

  1. اتفاقات
  2. اتاق عمل

 کلینیکی:

  1. درمانگاه سوختگی
  2. فیزیوتراپی
  3. کاردرمانی

 پاراکلینیک:

  1. درمانگاه سوختگی
  2. فیزیوتراپی
  3. کاردرمانی

تمامی این بخش‌ها با تیم پزشکی مجرب و تجهیزات پیشرفته، جهت ارائه خدمات با کیفیت به بیماران محترم فعالیت می‌نمایند. این بیمارستان با تکیه بر تخصص و تعهد به ارتقاء سطح بهداشت و درمان، به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه درمان سوختگی در شیراز شناخته می‌شود.

بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

بیمارستان سوختگی امیرالمومنین ع شیراز

یافتن بهترین پزشک:

برای یافتن بهترین پزشکان در شیراز، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  1. مراجعه به سازمان‌های پزشکی محلی: اطلاعات از سازمان‌ها و اتحادیه‌های پزشکی محلی ممکن است حاوی لیست پزشکان مجرب و تخصصی باشد.
  2. سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پزشکی: بسیاری از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آنلاین به شما امکان می‌دهند تا نظرات بیماران، تخصص‌ها، و سوابق پزشکان را بررسی کنید.
  3. پیشنهادات افراد آشنا: سوال از دوستان، خانواده یا افراد آشنا در شیراز برای یافتن توصیه‌ها و تجربیات خود در مورد پزشکان معتبر.
  4. مشاوره با پزشکان تخصصی: مشاوره با پزشکان دیگر یا متخصصان در زمینه خاص به شما کمک کند تا به پزشکان معتبرتری برسید.
  5. انجمن‌ها و گروه‌های بهداشت: در انجمن‌ها و گروه‌های بهداشتی محلی ممکن است نظرات و تجربیات افراد در مورد پزشکان محلی به اشتراک گذاشته شود.

قبل از انتخاب پزشک، به تحصیلات، تجربه کاری، و تخصص او توجه داشته باشید. همچنین، ممکن است نیاز باشد با دفاتر پزشکی محلی تماس بگیرید تا اطلاعات به‌روز و قابل اعتمادی دریافت کنید.

شیراز از نظر پزشکی:

شیراز، به عنوان یکی از شهرهای بزرگ ایران، در زمینه پزشکی دارای تجربه و تخصص بسیاری است. این شهر دارای بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، و پزشکان متخصص در اکثر تخصص‌های پزشکی است. در زیر به برخی از جوانب پزشکی شیراز اشاره می‌شود:

  1. بیمارستان‌ها و مراکز درمانی: شیراز دارای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی معتبری است که خدمات تخصصی و کیفیتی را ارائه می‌دهند. این بیمارستان‌ها از تجهیزات پیشرفته و تیم‌های پزشکی متخصص بهره‌مندند.
  2. پزشکان متخصص: شیراز به عنوان مرکز آموزش پزشکی نیز شناخته می‌شود و از آنجایی که دانشگاه علوم پزشکی شیراز یکی از معتبرترین دانشگاه‌های پزشکی ایران است، شما می‌توانید پزشکان متخصص و ماهر در اکثر رشته‌های پزشکی در این شهر بیابید.
  3. تخصص‌های پزشکی: افراد می‌توانند در شیراز به تخصص‌های مختلف پزشکی از جمله جراحی، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، دندانپزشکی و … دسترسی داشته باشند.
  4. تجهیزات پزشکی: بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در شیراز از تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته برخوردار هستند که این موضوع باعث ارائه خدمات بهتر و دقیق‌تر به بیماران می‌شود.
  5. تحقیقات پزشکی: وجود دانشگاه علوم پزشکی شیراز باعث انجام تحقیقات پزشکی و ارتقاء سطح دانش پزشکی در این منطقه شده است.

همچنین، شیراز به عنوان یک شهر گردشگری هم شناخته می‌شود و این موضوع ممکن است در تسهیل دسترسی به خدمات پزشکی برای گردشگران نقش داشته باشد.

از همراهی شما متشکریم.

درمانگاه دندانپزشکی بیمارستان قلب الزهرا

روانشناس در بیمارستان

کار روانشناس در بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *