محصولات ارایشی

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

سلامی دیگر خدمت همه شما خوبان و همراهان گرامی سیتی بین. خرید اسکراب برنج بیوآکوا بهترین ماسک لایه بردار در نوع خود بوده که با نفوذ به لایه ای زیرین پو ست سلول های مرده را از بین برده و پوستی شاداب و درخشان و لطیف برایتان به ارمغان می آورد امیدواریم که خرید آن را امتحان کنید. رد ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی بیشتر این محصول بی نظیر بپردازیم.

 

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

اسکراب و لایه ‌برداری چیست و چگونه می‌تواند به جوان‌ سازی پوست ما کمک کند؟

توجه نمایید که در صورت از بین نرفتن سلول ‌های مرده سطح پوست، ممکن است که شما با مشکلات عدیده‌ای مواجه شوید. هنگامی ‌که شما در صورت استفاده مداوم از لوازم آرایشی متوجه شوید که هر چقدر که تلاش می‌کنید مواد آرایشی روی پوست صورت شما نمی خوابند، می‌توانید متوجه شوید که سلول‌ های مرده سطح پوست هستند که اجازه نمی‌دهند مواد آرایشی به‌ خوبی روی پوست صورت شما بنشینند.

در این وضعیت شما می‌توانید با استفاده از انواع مختلف اسکراب و لایه بردار، بدون هیچ ‌گونه مشکل و دغدغه خاصی سطح پوست خودتان را از سلول ‌های مرده پاک کنید و به ‌راحتی آرایش خودتان را انجام دهید. توجه نمایید که در زمینه استفاده از پاک‌کننده ‌ها، این محصولات ممکن است که همیشه نتوانند تمام سلول‌ های مرده را از روی پوست شما بزدایند. به ‌همین دلیل بهتر است هر چند وقت یک ‌بار از انواع مختلف اسکراب ها استفاده کنید.

توجه نمایید که اسکراب و لایه بردار می‌تواند خطوط سطحی پوست شما را نیز از بین ببرند و باعث شادابی و جوان ‌سازی پوست شما شوند. پس شما می‌توانید با استفاده از این محصولات بدون هیچ ‌گونه مشکل و دغدغه‌ای از جوان‌ سازی پوست خود لذت ببرید.

آیا استفاده از اسکراب ها برای پوست ما فایده‌ای دارد؟

اسکراب ها در ترکیبات خودشان مواد و دانه‌ های بسیار کوچک و ریزی دارند که این مواد در صورت کشیده شدن روی سطح پوست می‌تواند سلول ‌های مرده را از روی پوست شما جدا کنند. توجه نمایید که شما نیاز ندارید که هر روز از اسکراب ها استفاده کنید، بلکه می‌توانید به ‌صورت دوره‌ای هر چند وقت یک ‌بار از این اسکراب ها استفاده کنید. به‌ هر حال استفاده ماهی یک ‌بار از اسکراب و لایه بردار ها می‌توانند صورت شما را جوان کند و به شما کمک کند تا بتوانید از شر سلول‌ های مرده راحت شوید. توجه نمایید که عملکرد انواع مختلف اسکراب و لایه بردار بسیار حیاتی و جدی می‌باشد و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی شادابی صورت شما داشته باشند.

اسکراب ها می‌توانند روند رشد سلول‌ های تازه و جوان روی پوست شما را بهبود ببخشند و به پوست شما حس لطافت و تازگی را می‌دهند. اگر شما معمولاً از لوازم آرایشی استفاده می‌کنید و مجبور هستید که هنگام بیرون رفتن آرایش کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما با استفاده از انواع مختلف این اسکراب ها پوست خودتان را تازه سازی کنید و آن را احیا کنید. توجه نمایید هنگام استفاده، شما باید به ‌صورت دایره‌ای اسکراب را روی صورت خودتان بمالید تا بتوانید تاثیر آن را چندین برابر کنید. هنگام انجام اسکراب و لایه بردار شما باید مراحل انجام اسکراب را جدی بگیرید تا بتوانید بدون هیچ ‌گونه دغدغه‌ای از لایه‌برداری پوست خودتان لذت ببرید و دارای پوستی تازه و شفاف شوید.

توضیحات

معرفی ژل اسکراب برنج بیوآکوا روشن کننده ( ماسک برنج بیوآکوا ) :

ژل اسکراب برنج بیوآکوا روشن کننده یک لایه‌بردار ملایم و حرفه‌ای پوست بوده که با از بین بردن سلول‌های مرده پوست موجب پاکسازی عمقی منافذ آن می‌شود.

ژل لایه‌بردار برنج بیوآکوا با دارا بودن عصاره آلوئه‌ورا موجب آبرسانی و حفظ رطوبت پوست شده و در افزایش نرمی و لطافت آن تاثیرگذار است.

اگر به دنبال محصولی هستید که پوست شما را بدون آسیب رساندن لایه برداری کند و در عین حال به روشن و شفاف‌تر شدنش کمک کند می‌توانید از ژل کرم روشن کننده و لایه بردار حاوی عصاره برنج بیوآکوا استفاده کنید و تاثیرات مثبت آن را روی پوست خود ببینید.

عصاره برنج موجود در ژل کرم بیوآکوا ضمن کمک به پاکسازی و کاهش چربی پوست در روشن‌تر شدن آن موثر بوده و سرشار از آنتی‌اکسیدان است.

ژل کرم روشن کننده بیوآکوا حاوی ویتامین‌های مغذی پوست است و با کمک به افزایش کلاژن‌سازی در آن به جوانسازی و کاهش چین و چروک پوست کمک می‌کند.

کرم سفید کننده برنج در صاف شدن و رفع زبری و خشکی پوست تاثیر مثبتی دارد و موجب افزایش درخشندگی آن می‌شود. خاصیت آنتی اکسیدانی این ژل کرم به خوبی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و مانع بروز پیری زودرس در آن می‌شود.

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

ویژگی‌های اصلی ماسک برنج :

  • برند:بیوآکوا(BIOAQUA)
  • حاوی عصاره برنج، پرتقال و آلوئه ورا
  • ضد التهابات پوستی
  • مرطوب‌کننده پوست
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • نرم کننده پوست
  • ترمیم کننده پوست
  • لایه بردار ملایم
  • سفید کننده پوست
  • ضد پیری پوست
  • بهترین مارک ژل روشن کننده ، مرطوب کننده ، لایه بردار و تنظیم چربی پوست صورت
  • دارای دانه ای اسکراب برنج طبیعی
  • مناسب استفاده خانم ها و آقایان
  • حجم 140 گرم
  • بدون حساسیت مناسب برای انواع پوست ها حتی پوست های حساس
  • تاریخ انقضا محصول:2023
  • دارای هولوگرام طلایی شرکت بیوآکوا

تاثیر استفاده از اسکراب بیوآکوا :

ژل کرم روشن کننده و لایه بردار حاوی عصاره برنج بیوآکوا با لایه برداری پوست به رفع چین و چروک کمک نموده و لطافت بی‌نظیری به پوست می‌بخشد. این محصول چربی اضافه پوست را رفع کرده و پوست شما را فوق‌العاده روشن و شفاف می‌سازد.

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

خرید اسکراب برنج بیوآکوا

طریقه استفاده از اسکراب برنج بیوآکوا

نکته: قبل از هر چیز باید بدانید باید نهایتا هفته ای یک مرتبه از اسکراب استفاده کنید.

مراحل استفاده از اسکراب برنج بیوآکوا به شکل زیر است:

  • قبل از هر چیز باید پوست خود را با شوینده مخصوص کاملا پاکسازی کنید
  • سپس بعد از تمیز کردن صورتتان با استفاده از آب صورت خود را نم دار کنید
  • بعد از آن پوست خود را به مقدار مناسبی از اسکراب آغشته کنید، برای پخش کردن اسکراب می توانید هم از دست استفاده کنید و هم از یک براش ماسک استفاده نمایید.
  • سپس حدود دو دقیقه پوست خود را به صورت دورانی ماساژ دهید.
  • در نهایت پوست خود را با آب ولرم شست و شو دهید و از پاکسازی کامل پوست خود اطمینان حاصل کنید.
  • در نهایت پوست خود را با حوله گرم خشک کنید.

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *