محصولات ارایشی

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

سلام و درود خدمت همه شما زیباجویان و همراهان سایت سیتی بین. ا همان طور که می دانید چین و چروک اطراف چشم ها و سایر قسمت های صورت یکی از معضلاتی است، که می تواند سن را بالا تر نشان دهد و از جذابیت و جوانی فرد بکاهد. بنابراین قطعا هر کدام از شما به دنبال چنین محصولی از برند نوپا و محبوب بیوآکوا هستید که به صورت یک جا تمامی قسمت های صورت از جمله زیر چشم و … را شاداب ساخته و پوستتان را جوان تر نشان دهد. این محصول چیزی نیست جز خرید سرم ویتامین سی بیواکوا.

با قابلیت آبرسان که پوست شما را سفت تر کرده، تیرگی ها را از بین برده و با کوچکتر کردن منافذ پوست، کلاژن سازی و ترمیم بافت ها. این محصول علاوه بر حفظ رطوبت، خاصیت ارتجاعی به پوست شما می دهد و در استفاده طولانی مدت نقش یک مرطوب کننده بی نظیر، تغذیه کننده و روشن کننده عالی جهت افزایش شفافیت، جلوگیری از خشکی پوست و در نهایت جوان سازی را ایفا می کند.

 

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

توضیحات

معرفی سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل :

سرم ویتامین سی بیوآکوا 100 میل حاوی ترکیبات ویتامین سی است و رطوبت پوست را جبران می‌کند و خشکی پوست را بهبود می‌بخشد . ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند و چین و چروک‌ها را صاف می‌کند ، پوست را سفید می‌کند و با استفاده منظم 2 بار در روز ، رنگدانه‌ها و کک و مک را از بین می‌برد.

سرم ویتامین سی بیواکوا به دلیل محتوای اسید هیالورونیک ، تولید کلاژن را تسریع می‌کند و خاصیت ارتجاعی لایه اپیدرمی‌را افزایش می‌دهد.

ویتامین سی یکی از مواد مغذی است که به میزان زیادی خاصیت آنتی اکسیدان دارد. ویتامین سی ترکیب کلیدی برای داشتن پوستی سالم و زیبا است چون هم در سفید کردن پوست و هم در تقویت بافت پوست و افزایش سلامتی تاثیر گذار است که ویتامین سی ماده اصلی سازنده ماسک ورقه ای ویتامین سی است و تمام این خواص مفید را می توانید در این محصول پیدا کنید.

با سرم پوست بیواکوا مدل ویتامین سی پوستی مرطوب و فوق العاده سفید خواهید داشت.

سرم ویتامین C بیوآکوا موجب افزایش کلاژن سازی پوست شده و از ایجاد لکه‌های تیره جلوگیری می‌نماید. این سرم برای افرادی که دارای کک و مک هستند بسیار مناسب است و به دلیل دارا بودن ویتامین C از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. استفاده مداوم از این سرم موجب رطوبت رسانی به پوست می‌شود. عصاره های گیاهی و آنتی اکسیدان های موجود در این محصول با خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد و رطوبت رسانی موثر برای پوست ظاهری سالم، شاداب و جوان به ارمغان می آورد. ویتامین C در ترکیب خود، با خستگی، استرس و پیری پوست مقابله نموده، رطوبت، شادابی و شفافیت را به پوست‌های کدر بر می گرداند.

چرا استفاده از سرم ویتامین سی مفید است؟

این سرم آبرسان ویتامین سی را کمپانی بیوآکوا زمانی تولید نمود که به این نتیجه رسید که از زمان های قدیم مردمانی که به چهره و زیبایی خود توجه می کردند، پوست پرتقال را به عنوان تغذیه کننده انتخاب می کردند و آن را به آرامی بر روی پوست صورت خود می کشیدند. اما دلیل این کار چه بود؟ قبل از هر چیز لازم بگوییم که پرتقال سرشار از ویتامین C است و با اکسیدان های قدرت خود رادیکال های آزاد را خنثی می کند در نتیجه به یک دست شدن پوست و از بین رفتن چین و چروک کمک می کند.

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

چرا لیست عوارض سرم ویتامین سی بیوآکوا خالی است؟

تیتر بالا را درست خواندید، در صورتی که نسبت به محصولات مراقبتی پوست حساسیت نداشته باشید، عوارضی برای این محصول ثبت نشده است، زیرا با هر نوع پوستی سازگار است، البته سرم ویتامین سی می تواند عوارضی همانند خارش و سوزش داشته باشد، اما این در اولین بار استفاده است و رفته رفته این مشکل نیز حل خواهد شد. بنابراین شما با هر نوع پوستی و با هر سن و سالی می توانید از این محصول استفاده کرده و مانع از کدر شدن بافت پوست، خشک شدن آن و کاهش سرعت فرآیند پیری صورتتان شوید.

سرم صورت ویتامین سی اصل و تقلبی

تشخیص اصل یا تقلبی بودن این محصول آسان است، کافی است بارکد روی آن را جستجو کرده و از اصالت آن طمئن شوید، اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که در واقع سرم ویتامین سی بیوآکوا کره ای نیست و به اشتباه بسیاری از افراد به استناد به وبسایت های دیگر این محصول را کره ای می دانند، در حالی که بارکد همان محصول به قول کره ای را نیز جستجو کنید، اطلاعات شرکت سازنده در چین را برای شما نمایش می دهد، بنابراین سرم ویتامین سی بیوآکوا اصل و تقلبی را فقط از طریق بارکد آن مشخص کرده و مبالغ بالاتر از حد معقول برای محصولاتی که بی جهت آن را کره ای یا ژاپنی می نامند پرداخت نکنید.

ویژگی های سرم ویتامین C بیوآکوا :

  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • کاهش لک های پوستی
  • تقویت کننده بافت پوست
  • کمک به ساخت کلاژن
  • کوچک کننده منافذ باز پوست
  • کلاژن ساز
  • آبرسان
  •  سفت کننده پوست
  •  حاوی ویتامین سی
  • ضد باکتری
  • پوست را با ویتامین‌ها تغذیه می‌کند
  • سرعت پیری پوست را کاهش می‌دهد
خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

خرید سرم ویتامین سی بیواکوا

تاثیر استفاده از سرم ویتامین C بیوآکوا :

استفاده از این محصول به بهبود بافت پوست شما کمک می‌کند.

اثربخشی پس از اولین استفاده قابل توجه است ، پوست سفت می‌شود ، همان رنگ را می‌یابد ، خاصیت ارتجاعی آن افزایش می‌یابد ، منافذ پوست تنگ می‌شوند ، پوست بسیار جوان تر به نظر می‌رسد.

 

روش مصرف  :

  • پوست خود را با فیس واش یا مواد شوینده تمیز کنید و با حوله تمیز خشک کنید .
  • 2-3 قطره از سرم به پوست تمیز صورت ، گردن یا دکلته مالیده شده و با استفاده از حرکات ماساژ مالیده می شود.
  • پیشنهاد می شود هر روز قبل از خواب انجام دهید .
  • از جهت به سمت خارج ماساژ دهید تا ذرات کاملاً جذب شود .

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *