محصولات ارایشی

خرید ریمل پوکه رنگین کمانی اکلیلی

خرید ریمل پوکه رنگین کمانی اکلیلی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ریمل پوکه رنگین کمانی اکلیلی

با سلام و درود به همه شما همراهان عزیز و دوستان گرامی. به سیتی بین خوش امدید. اگر به فکر تهیه یک ریمل با کیفیت عالی می باشید و قصد خرید ریمل پوکه رنگین کمانی اکلیلی را دارید تا پایان این پست با ما همراه باشید. این ریمل با کیفیت ب قیمت مناسبی ک دارد توانسته در سید خرید بسیاری از افراد قرار بگیرد. همچنین این محصول کیفیت بالایی نیز دارد.

 

توضیحات

خرید ریمل پوکه رنگین کمانی اکلیلی

ریمل ها کاربردی ترین محصول آرایشی می باشد که نقش بسیار زیادی در زیبا کردن چشمان شما دارد به همین دلیل باید به درستی انتخاب شود.
ک ریمل با برس ژله ای فوق حرفه ای می باشد که با ان دیگر نیازی به فر مژه نخواهید داشت .
 اورجینال دارای رنگ کاملا مشکی می باشد که تمامی مژه های شما را به خوبی نمایان می کند.
این ریمل یک ریمل حجم دهنده طبیعی می باشد و همانند بن مژه ، مژه ها را به گونه ای حجم می دهد که گویی از ریشه حجیم است ، همچنین یک ریمل بلند کننده مژه نیز می باشد و مژه ها را به شکل باور نکردنی بلند می کند و در آخر به دلیل فرم برس ژله ای آن مژه ها کاملا حالت داده در حدی که نیاز به فر مژه نخواهید داشت.
این ریمل اکلیلی مژه ها را به هم نمی چسباند و با گذشت زمان از روی مژه ها نمی ریزد.
ریمل حرفه ای senana به دلیل داشتن قوس روی برس به راحتی بر روی مژه های پایین می خوابد و تمام مژه ها را در بر می گیرد.
این ریمل با طراحی اکلیلی که به ریمل رنگین کمانی نیز معروف است ضد آب نیز می باشد و هنگام شستن اطراف چشم را کثیف نمی کند و به صورت فیتیله ای جدا می گردد.

 این محصول با برس سیلیکونی جدید و ظریف خود موجب پوشش ‌دهی کامل مژه‌ ها شده و حجم مژه‌ ها را فوق العاده افزایش داده و از تجمع مواد ریمل بر روی تارهای مژه جلوگیری می‌کند . پس شما هیچگونه سنگینی بر روی پلک خود احساس نخواهید کرد . این ریمل ضد آب بوده و از ماندگاری بالایی برخوردار است . ریمل دوسه با فرچه سییلیکونی جدید خود مناسب افرادی است که مژه های کم پشتی دارند و می خواهند ریمل به صورت کامل به مژه های کوچک نیز بچسبد.

 

 

خط چشم ماژیکی پوکه اکلیلی مک با طراحی جذابی که دارد. و همچنین با رنگ مشکی و مات خود و ماندگاری بالایی که دارد به تازگی بسیار محبوب شده است. استفاده از این خط چشم بسیار راحت بوده و به‌ سرعت خشک می‌شود. و نگرانی در ارتباط با ریزش آن نخواهید داشت چرا که ضد آب است.
چشم یکی از اعضای مهم صورت محسوب می‌شود که آرایش آن چشم‌ های نافذ و گیرایی را نشان خواهد داد.

خط چشم مک که دارای بدنه اکلیلی و ضد آب است. خط چشم در بزرگ و کوچک جلوه‌ دادن چشم نقش دارد؛ پس باید همیشه حالت چشم را تشخیص داد و نحوه کشیدن آن را دانست تا چشم ‌های گیرایی را نشان داد و همین امر باعث افزایش اعتماد به‌ نفس و ارتباط افراد با دیگران خواهد شد.

استفاده از ویتامین E موجود در محصولات آرایشی مفید بوده چرا که خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، مرطوب کنندگی، محرک حرکات زیر پوستی، محافظت در برابر اشعه ماورای بنفش را دارد و وجود این ویتامین برای پوست مفید خواهد بود و از پیری زودرس جلوگیری خواهد کرد
خط چشم زیبا و خاص واسه همه خاص پسندا ماژیک چشم رنگین کمونی اکلیلی مک
کاملا مشکی زغال
بسیار با کیفیت
ماندگار
ضدآب
ماژیک_چشم مک M.A.C
کیفیت عالی
ضدآب
بدون ریزش
جنس اصلی

 

خرید ریمل پوکه رنگین کمانی اکلیلی

خصوصیات ریمل خوب

  1. ریمل خوب بایستی به راحتی از روی چشم‌های شما پاک شود. بدون کشیدگی و کندن مژه و تنها با استفاده از آرایش‌پاک‌کن‌های دو فاز به آرامی ریمل را قبل از خواب از روی چشم‌های‎تان پاک کنید.
  2. ریمل خوب معمولا ارزان نیست و به دلیل تماس مستقیمی که برس ریمل با چشم‌های‌تان دارد، در صورد استاندارد نبودن ممکن است چشم‌های‌تان را دچار عفونت جدی کند.
  3. خرید ریمل پوکه رنگین کمانی اکلیلی

افزایش ماندگاری ریمل با فوت کوزه‌گری خانومی!

هر چقدر هم که زمان و هزینه‌ی زیادی را صرف خرید بهترین ریمل آرایشی کرده باشید، باز هم به طور قطع نمی‌توان گفت که همه چیز مطابق با خواسته‌ی شما است. بحث ماندگاری طولانی مدت ریمل، همیشه داغ بوده و هست.

اگر می‌خواهید که مدام نگران خشک شدن ریمل‌تان نباشید، ابتدا هر چه روغن گیاهی و عصاره چای هست، کنار بگذارید. شاید این حرف متعجب‌کننده باشد، اما اصرار داریم که این کار را انجام بدهید. دلیل اصلی استفاده نکردن از روغن‌های گیاهی و عصاره چای برای افزایش ماندگاری ریمل این است که با افزودن آن‌ها، بافت غلیظ و چسبنده ریمل از بین می‌رود.

به طوری که شما احساس می‌کنید یک مایع سیاه رنگ را با فرچه بر روی مژه‌های نازک خود می‌کشید. کاش همه چیز همین جا تمام شود. ریزش مواد تشکیل دهنده ریمل بر روی پوست اطراف چشم باعث می‌شود که. حلقه‌های تیره تمامی پوست این ناحیه. را احاطه کنند و در نهایت مجبور باشید تا تمامی مواد ریخته شده را از روی پوست پاکسازی کنید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *