محصولات ارایشی

خرید پالت سایه ۱۶ رنگ دوسه doucce


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید پالت سایه ۱۶ رنگ دوسه doucce

با سلام و درود به همه شما همراهان و دوستان عزیز و گرامی. به سیتی بین خوش امدید.اگر قصد خرید پالت سایه ۱۶ رنگ دوسه doucce را دارید برای اشنایی بیشتر با این محصول تا پایان این پست با ما همراه باشید تا با هم به بررسی بیشتر و دقیق ان بپردازیم. این سایه چشم با پیگمنت بالایی که دارد و هم چنین از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و میتواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.

 

پالت سایه چشم 16 رنگ دودوگرل اصلی

خرید پالت سایه ۱۶ رنگ دوسه doucce

برخی از ویژگی های این محصول:

 

پیگمنت بالا
ترکیب رنگی عالی
دارای سایه های شاین و مات
مناسب برای مسافرت
محصولی با کیفیت بدون ایجاد حساسیت

پوشش دهی عالی با پیگمنت بالا

بافت نرم و سبک بدون ایجاد سنگینی روی چشم

دارای رنگهای مات و شاین دار برای انواع آرایش

ماندگاری بالا

محصول اصل برند دودو گرل

 

 

پالت سایه چشم ۱۶ رنگ دودو گرل

پالت سایه دودوگرل از نوع ۱۶ رنگ آن به شما این امکان را می دهد که پکیجی از چند رنگ سایه چشم را به طور همزمان یکجا داشته باشید و با توجه به سبک و نوع آرایش چشم  خود از آن استفاده کنید.

سایه چشم باعث می شود جذابیت آرایش چشم شما دو چندان شود. پالت سایه دودوگرل جزو یکی از بهترین مارک پالت سایه چشم محسوب می شود چرا که هم پیگمنت رنگی بالایی دارد و تنوع در رنگ مات و مخملی و براق و شاین دست شما را در نوع آرایش چشم باز گذاشته است.

خرید پالت سایه ۱۶ رنگ دوسه doucce

این پالت سایه مقرون به صرفه و پرطرفدار دودوگرل دارای ۱۶ رنگ مات و شاین دار می باشد. که هر فردی با هر سبک و سلیقه ای را تحت تاثیر قرار می دهد. سایه چشم دودوگرل برای همه نوع پوست مناسب است.

این پالت دارای پیگمنت و ماندگاری بسیار بالایی می باشد که البته باعث احساس سنگینی روی پوست نمی شود. با وجود ترکیبات مرغوب و با کیفیتی که در این محصول به کار رفته است خیالتان از بابت عدم حساسیت به آن کاملا راحت باشد.

 

پالت سایه چشم دودو گرل در سه نوع  پالت ۱۶ رنگی مختلف وجود دارد که هر یک از این ها نیز ترکیب رنگی متنوعی دارند. پالت سایه چشم دودو گرل دارای ترکیب رنگی مات و مخملی و همینطور شاین و براق است و مناسب مهمانی و مجالس می باشد.

پیگمنت بالا و ماندگاری بالای این محصول و همچنین قیمت مناسب آن باعث تمایز آن و جذب طرفداران بسیاری شده است. بافت نرم و مخملی شکل این سایه به راحتی و یکدست بر روی پلک می نشیند و جذابیت خاصی به چشمان شما میبخشد.

خرید پالت سایه ۱۶ رنگ دوسه doucce

 

  • توضیحات:

 

  • پالت سایه چشم دودوگرل با 16 رنگ زیبا و خاص و تنوع رنگی بالا این امکان را برای شما فراهم می‌کند که آرایشی خاص و ماندگار داشته باشید. کیفیت و پیگمنت بالای پالت سایه چشم 16 رنگ دودوگرل به گونه ایست که پوششی یکدست و کامل را روی پلک شما ایجاد می‌کند.

 

  • دیگر ویژگی‌های پالت سایه چشم دودوگرل مدل Ultimate به شرح زیر است: در 3 ترکیب رنگ مختلف ابعاد کلی سایه چشم 9 در 9.5 سانتی‌متر 16 رنگ شاین و مات پیگمنت و ماندگاری بالا قیمت مناسب و مقرون به صرفه

درباره محصول

چشم ها نقش بسزایی در زیبایی چهره دارند. یکی از لوازم آرایشی که می‌تواند در زیبایی چهره شما تاثیر زیادی داشته باشد سایه چشم است.سایه چشم در نمایش دادن …

ویژگی ها و نکاتی که در هنگام خرید سایه چشم باید در نظر بگیرید

حال که با انواع سایه چشم آشنا شده اید، می توانیم ویژگی های یک سایه چشم خوب را به طور کلی برای شما شرح دهیم . سایه چشم خوب سایه چشمی است که در هر کدام از دسته های سایه چشم که قرار می گیرد دارای پیگمنت های مناسب باشد.

زیرا سایه چشمی که پیگمنت های کمی داشته باشد در هنگام استفاده دارای رنگ دلخواهمان نبوده و همچنین به راحتی از پشت پلک ما پاک می شود.سایه چشم ممکن است که برای استفاده روزانه مناسب باشند اما به طور کلی نمی توانند نیاز ما را از یک سایه چشم برآورده کنند، یکی دیگر از نکاتی که از ویژگی های سایه چشم خوب میباشد، داشتن ماندگاری بالا می باشد .

 

بنابراین سایه چشم خوب سایه چشمی است که دارای ماندگاری بالا باشند. اگر شما قصد خرید سایه چشم مدادی را دارید یکی از ویژگی هایی که این نوع سایه چشم باید داشته باشد، حالت کرمی و نرم آن می باشد.

اگر قصد خرید سایه چشم اکلیلی را دارید ،یکی از ویژگی های این نوع سایه چشم داشتن اکلیل های ریز می باشد زیرا در صورتی که اکلیل های این سایه چشم درست باشند، مناسبه استفاده بر روی چشم شما نبوده و امکان آسیب به چشم شما را خواهند داشت.

 

نکات مهم سایه زدن

 

  • قبل از همه آرایش ها ابتدا آرایش چشم و سایه خود را انجام دهید ، زیرا اکثرا از سایه های پودری استفاده می شود و ممکن است به نواحی دیگر صورت بپاچد.
  • در انتخاب رنگ سایه دقت کنید . با توجه به نوع آرایش باید رنگ سایه انتخاب شود و اگر این کار به درستی انجام نشود ، آرایش کل صورت شما بد به نظر می رسد. رنگ سایه باید با کرم پودر شما تناسب داشته باشد
  • برای چشم های پف دار از سایه های مات و تیره استفاده کنید و برای چشم های ریز از سایه های رنگ روشن استفاده کنید.

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *