محصولات ارایشی

خرید صابون لیفت ابرو + براش

خرید صابون لیفت ابرو + براش

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید صابون لیفت ابرو + براش

سلام به همه همراهان خوب و همیشگی سیتی بین. امروزه افراد تمایل بیشتری به داشتن ابروهای پهن و پر دارند و یکی از ملاک های زیبایی آرایش به شمار می رود. لوازم و ابزار گوناگونی برای آرایش و فرم دهی ابرو وجود دارد مانند ژل ابرو، ریمل ابرو، سایه ابرو و صابون ابرو. صابون ابرو که می توان آن را به صورت کامل تر صابون لیفت ابرو نامید، یکی از جدیدترین آن ها خرید صابون لیفت ابرو + براش است که با توجه به کاربرد آسان، قیمت ارزان و اثربخشی بالای آن طرفداران زیادی پیدا کرده است.

 

خرید صابون لیفت ابرو + براش

خرید صابون لیفت ابرو + براش

صابون لیفت ابرو هدی بیوتی چیست ؟ | برند HUDABEAUTY

صابون لیفت ابرو هدی بیوتی چیست ؟ این همان کیفیتی میباشد که میتواند زیبایی و فرم دهی مناسبی برای ابروهای شما باشد در این مرحله اطلاعات مناسبی در جهت انتخاب و بررسی محصول مورد نظر بیان کرده ایم که مطالعه  آن خالی از لطف نخواهد بود.

دسترسی به ابروهایی زیبا و با ظاهری طبیعی کمی تکنیک لازم دارد و البته محصول آرایشی مناسب . پر کردن ابروها یک مرحله اساسی برای دستیابی به این ظاهر است ، اما استفاده از محصولی عالی برای هدایت موهای ابرو امری مهم خواهد بود.

روشی آسان و ارزانی نیز برای بلند کردن و قفل کردن موهای ابرو در محل وجود دارد: صابون شفاف و جذاب ابروی هدی بیوتی . ابتدا به دنبال صابونی باشید که حاوی گلیسیرین باشد ، زیرا این همان چیزی است که واقعاً موهای ابرو را پوشانده و در جای خود حالت دار نگه میدارد .

در مرحله بعد ، باید مطمئن شوید که صابون شما شفاف است و وقتی روی موها و ابروهایتان زده می شود ، کاملاً شفاف باشد در غیر این صورت ، شما ابروهایی با روکش سفید خواهید داشت .

صابون لیفت ابرو هدی بیوتی

همیشه بهتر است به دنبال محصولی بگردید که تا حد ممکن طبیعی باشد و همراه با مواد دوستدار پوست تا احتمال تحریک را به حداقل برساند . همینطور به یاد داشته باشید که بهتر است قبل از استفاده از محصول آن را روی پوست مچ دست خود تست کنید تا مطمئن شوید که آلرژی یا واکنشی به آن ندارید.

تمام تلاشمان ارائه با کیفیت ترین محصولات از برند های معتبر دنیا میباشد اللخصوص برند محبوب و معروفی مانند برند هدی بیوتی که میتوانید با اطمینان خاطر خریدتان را انجام دهید.

صابون لیفت ابرو هدی بیوتی بهترین جایگزین برای پماد ، کرمهای قدیمی و ژل ابرو می باشد . این صابونها دارای چربی معروف گلیسیرین هستند که سطح موها را می پوشاند تا در جای خود بماند.

اگر چه این محصول مانند کاشت مو تمام سطح ابروی شما را نمی پوشاند ولی برای شکل دادن به مو و زیباتر شدن ابروها در طول روز و داشتن هزینه خیلی کمتر بسیار جذاب است.

چرا مردم صابون لیفت ابرو هدی بیوتی را به ابروهای خود میزنند ؟

صابون ابروی هدی بیوتی بهترین جایگزین برای پماد ، کرمهای قدیمی و ژل ابرو می باشد . این صابونها دارای چربی معروف گلیسیرین هستند که سطح موها را می پوشاند تا در جای خود بماند .

اگر چه این محصول مانند کاشت مو تمام سطح ابروی شما را نمی پوشاند ولی برای شکل دادن به مو و زیباتر شدن ابروها در طول روز و داشتن هزینه خیلی کمتر بسیار جذاب است .

” صابون لیفت ابرو هدی بیوتی یک محصول آرایشی و بهداشتی فوق العاده جذاب و متفاوت با دیگر محصولات برای زیباتر شدن میباشد  “

طرز و نحوه استفاده صابون لیفت ابرو HUDA BEAUTY:

  • مرحله اول : روی ابروهای خود ( یا برس ابرو ) کمی آب اسپری کنید . البته اگر می خواهید ابرو ضخیم تر شود آب کمی بزنید و اگر می خواهید نازکتر شود آب بیشتری اسپری کنید .
  • مرحله دوم : موهای ابروی خود را به سمت بالا با برس مخصوص بکشید . برس خود را به صابون بمالید و آن را یکدست کنید ( به نظر من از کم شروع کنید ) و صابون را به وسیله برس به ابرو بکشید . اگر ابروهایی دارید که به راحتی حالت نمی گیرد دوباره امتحان کنید و صابون را مجدد به آن بزنید .
  • مرحله سوم : با کمک برس به ابروها حالت بدهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید . این صابون به این سرعت خشک نمی شود ، بنابراین وقت دارید که با آن کار کنید تا زمانی که حالتی را که دوست دارید پیدا کنید و صبر کنید تا خشک شود .
  • مرحله چهارم : از مداد ابرو یا هر چیز دیگری که دوست داارید استفاده کنید و آن قسمتهایی که مو ندارد و خالی دیده می شود را پر کنید .
  • این صابون تا وقتی که آن را با آب بشویید روی پوست و موی شما می ماند .
خرید صابون لیفت ابرو + براش

خرید صابون لیفت ابرو + براش

خواص صابون ابروی هدی بیوتی و آیا صابون ابروی هدی بیوتی مضر است ؟

صابونهای سنتی با ترکیب قلیایی همراه با چربی و روغن تهیه می شوند به همین دلیل باعث تحریک پوست و مانع رشد مو می شوند بخصوص اگر پوستی حساس داشته باشید .

این تحریک و التهاب باعث قرمزی ، خارش و پوسته پوسته شدن پوست ابرو خواهند شد. و ما به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات سنتی با این پایه استفاده نکنید .

صابون لیفت ابرو هدی بیوتی یک محصول جایگزین و جدید برای محصولات قدیمی است که با داشتن مواد تشکیل دهنده نرم کننده و مرطوب کننده بهترین جایگزین برای محصولات سنتی می باشد .

صابون لیفت ابرو هدی بیوتی با کیفیت و قیمت مناسب تولید شده است. این صابون علاوه بر اینکه ابروها را لیفت کرده و فرم دلخواه را به آنها می دهد؛ با فرمولاسیون غنی شده از روغن نارگیل – روغن بادام کوهی – روغن کاستور – روغن زیتون – کراتین موجب تقویت و پرپشت شدن ابروها نیز میباشد.

از خواص این صابون فوق العاده می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. نرم کننده و تقویت کننده ابرو
  2. دارای رزماری
  3. دارای روغن نارگیل و بادام
  4. دارای روغن کرچک و روغن زیتون
  5. دارای مواد کراتین برای تقویت ابرو
  6. بدون حساسیت
  7. ماندگاری طولانی مدت
  8. پرپشت کننده ابرو
  9. بدون سفیدک زدن روی ابرو
  10. حالت دهندگی فوق العاده

شما از چه صابونی برای حالت دادن به ابروهای خود استفاده می کنید ؟

من در گذشته از روغن زیتون برای ابروهای خود استفاده می کردم ولی حالا که با صابون لیفت ابروی فوق العاده هدی بیوتی آشنا شدم از داشتن آن لذت می برم و به راحتی استفاده می کنم . از این پس شما هم می توانید به راحتی در منزل خودتان ابروهایتان را لیفت کنید .

خرید صابون لیفت ابرو + براش

خرید صابون لیفت ابرو + براش

کاربرد صابون ابرو:

صابون ابرو نوعی نظافت ابرو می باشد که جایگزین خوبی برای ژل ابرو محسوب می شود .

آرایشگران از این صابون برای خوش حالت کردن و پرپشت کردن ابرو استفاده می کنند.

کدام صابون ابرو مناسب است؟

نباید از هر صابونی برای لیفت ابرو  استفاده کنید.باید از صابون هایی استفاده کنید که حاوی گلیسیرین باشد .

صابون های ابروی حاوی گلیسیرین،phپایینی دارند ،از سوزش ابرو جلوگیری کرده و کمک می کند که حالت ابرو به خوبی حفظ شود.

بیشتر صابون های شفاف دارای گلیسیرین بوده که می توانید با استفاده از آن ها حالت ابروی خود را ثابت نگه دارید.


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *