محصولات ارایشی

خرید بالم لب حرارتی قلبی

خرید بالم لب حرارتی قلبی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید بالم لب حرارتی قلبی

سلام به همه دوستان و همراهان سایت سیتی بین. زیبایی لب‌ها در زیبایی چهره نقش اساسی دارد، اما از طرفی پوست لب‌ها بسیار نازک و حساس است، بنابراین برای حفظ سلامتی آن‌ها به مراقبت‌های ویژه نیاز خواهد بود. از طرفی لب‌ها همیشه در معرض خطر خشکی و پوسته پوسته شدن هستند و از آنجایی که این مشکل علاوه‌بر درد و سوزش، در ظاهر لب‌ها نیز تاثیر منفی دارد، توصیه می‌شود با استفاده و خرید بالم لب حرارتی قلبی، لب‌های خود را مرطوب نگه دارید تا مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

خرید بالم لب حرارتی قلبی

خرید بالم لب حرارتی قلبی

بالم لب چیست؟

پیش از آنکه به جواب سوال بالم لب حرارتی چیست بپردازیم، باید با خود بالم لب آشنا شویم. بالم لب نوعی پماد یا موم به شمار می‌آید که در تهیه آن از مواد مختلفی چون وازلین، روغن نارگیل، پارافین، موم زنبور، روغن دانه آفتابگردان و لانولین استفاده شده است. البته برخی از بالم‌های لب فرمولاسیون قوی‌تری دارند که حاوی ویتامین C، E و Q10 هستند.

اکنون که با ترکیبات موجود در بالم لب آشنا شدید، به‌احتمال زیاد علاقه‌مند به استفاده از این محصول هستید و می‌خواهید بدانید که بالم چیست و چه کارایی دارد که در پاسخ به این سوالات باید گفت بالم لب یک محصول مناسب برای آب‌رسانی به پوست لب است و کمک می‌کند لب‌های شما چرب بمانند و از خشکی و ترک‌خوردگی دور بماند. در نتیجه این محصول که از جمله محصولات مراقبتی از لب‌ها به شمار می‌آید، برای زیبایی و سلامت لب‌های شما مناسب خواهد بود.

 

بالم لب حرارتی چیست؟

تابه‌اینجا با محصول بالم لب آشنا شدیم، اما سوال اصلی این است که بالم لب حرارتی چیست که در جواب باید گفت که در سال‌های اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، کارکرد جالبی دارد. این محصول به‌گونه‌ای است که اگر شما آن را روی لب‌های خود بزنید، به‌دلیل گرمای طبیعی بدنتان pH آن تغییر پیدا می‌کند که این تغییر باعث تغییر رنگ لب‌ها خواهد شد.

این برق لب حرارتی محصولی جدید و پرطرفدار از تولید کننده های چینی است که با برند مجیک نام خود را در دل بانوان باز کرده و محبوب شده است، که باید گفت به علت عملکرد خاص و جادویی و همچنین فرمولاسیون خاصی که دارد پر طرفدار و پر فروش شده است. این محصول در بسته بندی جذابی که به شکل قلب است عرضه می شود و از این رو برخی به آن بالم لب قلبی نیز می گویند.

عملکرد برق ( بالم ) لب فانتزی مجیک

اگر صفحه بالم لب و یا برق لب های موجود در فروشگاه اینترنتی بانه گالری را دیده و توضیحات مربوطه شان را خوانده باشید با کاربرد این محصولات آشنایی دارید، محصول مورد نظر را نیز وقتی به لب هایتان می زنید، بلافاصله با PH و دمای لب شما ترکیب شده و رنگ آن را بهتر، براق تر و زیباتر نشان می دهد. تغییر رنگ برق لب حرارتی از بی رنگ به رنگی ملایم، به صورت خودکار انجام می شود و این مساله نظر شما را به خود جلب می کند. به طور کلی این محصولات، بسیار جذاب و خاص هستند و به عنوان یک محصول فانتزی و پرکاربرد، حضوری موثر در کیف آرایشی تمام خانم های باسلیقه و امروزی دارند.

لب هایتان را زیباتر و براق تر کنید

استفاده از برق لب، یک روش متداول در مراقبت از بافت و زیباسازی لب می باشد. زیرا اگر شما لب هایی خشک و حساس دارید و از پوسته پوسته شدن آنها رنج می برید، توصیه ما بر این است که برای مجالی، مهمانی ها و مواقعی که به آرایش نیاز دارید از رژ لب استفاده نکرده و با استفاده از برق لب از آنها مراقبت به عمل آورید.

برق لب طرح قلبی مجیک، بافت این ارگان حساس را زیبا و جذاب می کند. در این حالت علاوه بر کاهش خشکی لب، بهبود حالت پوسته پوسته شدن آن و از بین بردن ترک های به وجود آمده با آبرسانی به بافت لب و مرطوب نگه داشتن آنها، لب های شما برجسته تر و درشت تر نیز به چشم می آیند و شما مشاهده خواهید کرد که استفاده از این محصول تا چه حد می تواند به بهبود وضعیت لب های شما کمک کند

ویژگی های ظاهری و کیفیت ساخت این برق لب

محصولی که در حال بررسی آن هستیم از هر لحاظ مناسب شما می باشد. کیفیت ساخت این برق لب فانتزی زیبا، بسیار بالاست و عملکرد خاص و جذاب آن، موجب فروش بالای این محصول شده است. غلظت این محصول کاربردی کاملا مناسب است. ظاهر شیک و فانتزی آن بسیار خوشرنگ و دوست داشتنی است، به صورتی که در یک قالب پلاستیکی طرح قلب کوچک با ظرفیت 10 میلی لیتر، ساخته شده است.

فرمولاسیون ویژه و قوی این محصول درجه یک، حاوی چندین ویتامین تقویتی پوست لب از جمله ویتامین E می باشد که به تغذیه ی لب کمک می کند. برق لب حرارتی طرح قلب مجیک بی رنگ و شفاف است. اما زمانی که بر روی لب قرار می گیرد؛ تحت تاثیر دمای لب تغییر رنگ می دهد. تغییر رنگ این محصول فانتزی، به رنگ صورتی کمرنگ و ملایم است.

خرید بالم لب حرارتی قلبی

خرید بالم لب حرارتی قلبی

برق لب حجم دهنده

اگر به دنبال خرید یک برق لب حجم دهنده می گردید، و می خواهیم لب هایتان را بزرگترو حجیم تر اما طبیعی و بدون استفاده از روش هایی همانند تزریق و عمل جراحی و … بزرگ تر نشان دهید، باید بگوییم که این محصول خاصیت حجم دهندگی دارد و لب های شما را بزرگ تر از آنچه که هست نشان می دهد. این مساله موجب گیراتر شدن ظاهر شما می گردد.

ماندگاری بالا با خاصیت ضد آب

ماندگاری 24 ساعته این محصول دوگانه با خوردن و آشامیدن از بین نمی رود. اما به راحتی می توانید آن را پاک کنید و شستشو دهید. در ضمن این برق لب فوق العاده، ضد آب نیز می باشد. نرم کنندگی این محصول بسیار قابل توجه و ملموس است. به طوری که پس از چندبار استفاده از آن شاهد تغییر در نرمی پوست لب خود خواهید بود. برق لب حرارتی طرح قلب مجیک به خوبی به رفع ترک و خشکی لب های شما می پردازد. و از پوسته پوسته شدن آنها جلوگیری می کند.

استفاده از ذرات مفید برای لب در ساخت این محصول

این محصول حاوی دانه های نانو طلا می باشد. این ذرات به تقویت عملکرد این برق لب دوگانه کمک می کننده و بافت لب را تغذیه و ترمیم می کنند. در ضمن از آن در برابر عوامل آسیب رسان خارجی محافظت به عمل می آورند. براق کردن لب مهم ترین خاصیت این محصول است که زیبایی و جذابیت شما را چند برابر می کند. همه ی ما تمایل زیادی با خیس بودن و براق بودن لب هایمان داریم. و معمولا این کار را با زبان مان انجام می دهیم. اما استفاده از برق لب یک روش اصولی و ماندگار برای این مساله است. رطوبت لب شما پس از استفاده از این محصول تامین می شود. در این حالت تمام فاکتور های ایده آل لب های شما در ممتاز ترین حالت ممکن قرار گرفته اند که این مساله قابل تحسین است.

خرید بالم لب حرارتی قلبی

خرید بالم لب حرارتی قلبی

برق لب حرارتی قلبی MAJIC

فوق العاده خوش عطر
با دمای بدنتون تغییر رنگ میده
ماندگاری ۴۸ ساعته
دارای دانه های اکلیل طلایی
کیفیت بی نظیر
رنگ صورتی ملایمی به لباتون میده
از بین بردن خشکی لب
اورجینال

مرطوب کننده

تغییر رنگ با دما و pH بدن

ترمیم کننده بافت لب

ضدآب و 24 ساعته

جلوگیری از ترک و پوسته شدن پوست لب


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *