محصولات ارایشی

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

یکی از راه های بهداشت، سلامت و مراقبت مو استفاده از ماسک مو می باشد. زیرا موها در اثر رنگ و دکلره و استفاده از وسایل برقی با حرارت زیاد دچار آسیب شده و در نهایت خشک و آسیب دیده می شوند. بنابراین انتخاب ماسک مو مناسب، بسیار مهم است. ماسک مو کراتینه بادام برزیلی می تواند تقریباً هر مشکل مو را برطرف کند . در ادامه مزیت هایی که خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی برای موی شما دارد و همچنین طریقه استفاده از آن را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم.

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

مطالعات نشان می دهد که این روغن دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی برای درمان انواع نگرانی های رایج است . به عنوان مثال ، اسید لوریک موجود در عصاره بادام یک تهدید سه گانه است . این ماده برای مرطوب کردن مناطق خشک ، حمایت از رشد مو و کاهش ریزش پروتئین به دلیل رنگ آمیزی ، سفید کردن یا استفاده از ابزارهای حرارتی به صورت اضافه کار می کند . جدا از اسیدهای چرب ، عصاره بادام بکار رفته در ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام سرشار از ویتامین است که به صاف شدن ، تغذیه و از بین بردن چربی اضافی مو کمک می کند .

معرفی و بررسی تخصصی ماسک مو کراتین بادام برزیلی

فرمولاسیون ماسک مو کراتین بادام برزیلی از دست نوشته های سنتی  مصر باستان برگرفته شده و با تغییراتی مبتنی با تکنولوژی روز به محصولی بسیار کارآمد برای بهبود و تقویت مو و همچنین افزایش زیبایی موهای شما دست یافته شد. ماده اصلی بکار رفته در این ماسک مو بادام است عصاره های گوناگونی از گیاه بادام گرفته می شود که در این ماسک مو از عصاره ریشه و میوه بادام استفاده می شود. عصاره بادام قدرت بالایی برای نرم و براق کردن رنگ مو های شما دارد. روغن بادام همچنین رنگ موهای شما را تقویت می کند. از این رو مو ها از حالت بی حسی و خستگی خارج شده و بسیار شاداب و جذاب خواهند شد.

ریشه گیاه بادام هم یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در ماسک مو کراتین بادام برزیلی است. این عصاره حاوی مواد تقویتی و ویتامین های متعدد است که در کنار کراتین می تواند بافت ساقه مو را تقویت کرده و از مشکلات و بیماری های مو جلوگیری کند. این دو ماده از موخوره، شکستگی مو ها، وز شدگی و نازکشدگی مو جلوگیری کرده و ساقه مو ها را بسیار سلامت می کند.

ویتامین B5 که در عصاره بادام و وفور یافت می شود ترکیبی بسیار مهم برای مو است این ویتامین به تغذیه بهتر، آبرسانی قوی تر و افزایش متابولیسم کمک کرده و موجب عملکرد بهتر فولیکول های مو می شود.

در ترکیبات این ماسک مو از کراتین سبز استفاده شده، این مورد احتمال التهاب و حساسیت پس از استفاده را بسیار پایین می آورد همچنین میزان تاثیر گذاری پس از استفاده از این ماسک مو بسیار مشهود تر می شود.

فواید عصاره بادام :

عصاره بادام قدرت بالایی برای نرم و براق کردن مو های شما دارد . عصاره بادام موجود در ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام همچنین رنگ موهای شما را تقویت می کند . از این رو مو ها از حالت بی حسی و خستگی خارج شده و بسیار شاداب و جذاب خواهند شد . ریشه گیاه بادام هم یکی دیگر از ترکیبات به کار رفته در ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام است .

چرا از عصاره بادام برای موهای خود استفاده می کنید ؟

فواید عصاره بادام موجود در ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام می تواند تقریباً هر مشکل مو را برطرف کند . مطالعات نشان می دهد که این روغن دارای خواص ضد باکتریایی ، ضد قارچی و آنتی اکسیدانی برای درمان انواع نگرانی های رایج است . به عنوان مثال ، اسید لوریک موجود در عصاره بادام یک تهدید سه گانه است .

این ماده برای مرطوب کردن مناطق خشک ، حمایت از رشد مو و کاهش ریزش پروتئین به دلیل رنگ آمیزی ، سفید کردن یا استفاده از ابزارهای حرارتی به صورت اضافه کار می کند . جدا از اسیدهای چرب ، عصاره بادام بکار رفته در ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام سرشار از ویتامین است که به صاف شدن ، تغذیه و از بین بردن چربی اضافی مو کمک می کند .

این عصاره حاوی مواد تقویتی و ویتامین های متعدد است که در کنار کراتین می تواند بافت ساقه مو را تقویت کرده و از مشکلات و بیماری های مو جلوگیری کند . این دو ماده از موخوره ، شکستگی مو ها ، وز شدگی و نازک شدگی مو جلوگیری کرده و ساقه مو ها را بسیار سلامت می کند .

ویتامین B5 که در عصاره بادام و وفور یافت می شود ترکیبی بسیار مهم برای مو است این ویتامین به تغذیه بهتر، آبرسانی قوی تر و افزایش متابولیسم کمک کرده و موجب عملکرد بهتر فولیکول های مو می شود.

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

فواید ویتامین E :

آیا توجه کرده اید که این نام چقدر در مکالمات مربوط به زیبایی ظاهر می شود ، چه با دوستان و چه با آرایشگر و آرایشگر مو! در حقیقت ، اگر با دقت چاپ روی بسته بندی محصولات مراقبت از پوست و مو را با دقت بخوانید ، در اکثر آنها ویتامین E را به عنوان یک جزء اصلی ذکر کرده اید .

 ویتامین E به عنوان محرک مو

پایه و اساس موهای سالم ، پوست سر سالم است. سلامت پوست سر توسط تعدادی از عناصر مانند سطح pH ، تولید روغن ، گردش خون در پوست سر و سلامت فولیکول ها تعیین می شود . هنگامی که پوست سر شما خشک می شود ، غدد چربی بیش از حد شروع به کار می کنند و پوست سر شما بیش از حد لازم چرب می شود.

چربی اضافی فولیکول های مو را مسدود کرده ، باعث خارش ، شوره و ریزش مو می شود.

نقش ویتامین E در کمک به رشد مو

ویژگی آنتی اکسیدان ها این است که گردش خون در بدن و پوست سر را بهبود می بخشد . بنابراین ، افزایش گردش خون باعث تار شدن موها از ریشه تا ساقه می شود .

جلوگیری از سفید شدن زودرس موها

موهای خاکستری محصول فرعی پوسیدگی بافت مو هستند . ویتامین E بکاررفته در ماسک مو کراتین برزیلی حاوی آنتی اکسیدان قوی هستش که از تجزیه بافت جلوگیری کرده و احتمال سفید شدن زودرس را کاهش می دهد . کار ساده چرب کردن موها به طور منظم می تواند معجزه کند که موها را عمیق کرده و بافت موها را قوی نگه دارد .

یکی دیگر از مزایای ابریشم برای مو ، ساختار مولکولی خود ابریشم است . این پروتئین طبیعی موجود در ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام برخلاف پنبه رطوبت را از موهای شما دور نمی کند و به موها اجازه می دهد مرطوب ، هیدراته و پر از بدن بمانند . بنابراین اگر شما مستعد خشکی هستید ، پروتئین ابریشم می تواند یک افزودنی عالی برای لوازم جانبی مراقبت از مو شما باشد .

فواید پروتئین ابریشم برای مو :

مزیت اصلی پروتئین ابریشم موجود در ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام برای موها همه از لطافت و طبیعت ابریشمی ابریشم ناشی می شود . این ماده لغزنده باعث اصطکاک موهای شما نمی شود و به شما اجازه می دهد به راحتی و بدون مقاومت روی مواد لوکس سر بخورد.

یکی دیگر از مزایای پروتئین ابریشم برای مو ، ساختار مولکولی خود ابریشم است . این پروتئین طبیعی موجود در ترکیبات ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام برخلاف پنبه رطوبت را از موهای شما دور نمی کند و به موها اجازه می دهد مرطوب ، هیدراته و پر از بدن بمانند .

بنابراین اگر شما مستعد خشکی هستید ، ابریشم می تواند یک افزودنی عالی برای لوازم جانبی مراقبت از مو شما باشد .

روش مصرف ماسک مو کراتین بادام برزیلی :

نکته: یک بار در هفته به عنوان ماسک تغذیه کننده و مرطوب کننده و با هدف بهبود کیفیت مو ها از ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام استفاده کنید . در صورت وجود آسیب در بافت مو مثل مو خوره ، وز شدگی و… می توانید تعداد استفاده از این محصول را بیشتر کنید .

  • در ابتدا مو های خود را کاملا بشویید و با حوله آبکشی کنید . ( ماسک مو را روی مو های کاملا خشک نزنید! )
  • به مدت ۳ دقیقه تمامی موهایتان را با دست ماساژ دهید .
  • ۵ تا ۱۰ دقیقه به ماسک مو اجازه دهید تا جذب مو شود سپس موها را شانه کنید و کاملا بشویید. ( ماسک مو نباید بر روی پوست سر و ریشه مو قرار بگیرد! )

از تماس با چشم خودداری شود. در صورت بروز ، با آب بشویید .
در صورت بروز هرگونه ناهنجاری در پوست سر، بلافاصله مصرف را متوقف کنید .

ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام  مناسب برای آقایان و بانوان اسست .

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

خرید ماسک مو کراتین بادام برزیلی

رطویت رسانی به مو

همانطور که از یک مرطوب کننده برای پوست خود استفاده می کنید، موهای شما به همان دوز آبرسانی روزانه نیاز دارند. بدون توجه به مشکل شما – نوک دو شاخه، تارهای شکننده، عدم درخشندگی – تعدادی از دلایل رایج برای ظاهری کمتر از سلامت مو وجود دارد: “قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کلر، شامپو زدن به دفعات، استفاده نکردن از نرم کننده و شستن با مواد اضافی. آب گرم همه عوامل هستند .

اگر اغلب از ابزارهای داغ و رنگ مو استفاده می کنید، که معمولاً حاوی آمونیاک کم آب هستند، پایه ها واقعاً می توانند علائم آسیب را نشان دهند.

بدن شما به طور طبیعی موهایتان را به لطف غدد چربی (چربی) موجود در پوست سرتان که سبوم ترشح می کنند ، مرطوب می کند . سپس سبوم راه خود را از پوست سر باز می کند تا بقیه تارهای موی شما را روان کند .

گاهی اوقات این سیستم مرطوب کننده طبیعی ممکن است موثر نباشد. ممکن است به دلیل ژنتیک یا سن غدد چربی کم کار داشته باشید.

شستشوی بیش از حد، استایل دهی بیش از حد و درمان نیز می تواند منجر به خشکی مو شود . حتی بهتر از آن، تقریباً همه در داروخانه هستند

چگونه موهای مجعد را مرطوب کنیم

موهای مجعد حساس ترین نوع به خشکی هستند. این به این دلیل است که سبوم پوست سر شما زمان بیشتری می برد تا به بقیه فرهای شما راه پیدا کند.

شما می توانید موهای خشک و مجعد را با شامپوها و نرم کننده های مرطوب کننده عمیق درمان کنید. روغن های گیاهی را در فهرست مواد تشکیل دهنده، مانند منبع مورد اعتماد، جستجو کنید .

چگونه موهای ضخیم و ضخیم را مرطوب کنیم ؟

اگر در نقطه ای هستید که موهای ضخیم شما از خشکی به درشتی تبدیل شده است، باید یک مرطوب کننده عمیق را در نظر بگیرید. کره شیا به دلیل محتوای اسید چرب بالا و آنتی اکسیدان هایش برای موهای بسیار خشک مفید است.

همچنین می توانید هفته ای یکبار از ماسک مو برای بازگرداندن رطوبت استفاده کنید.

نکته مهم

اما ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام چه تاثیری روی موهای شما دارد ؟

ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام در واقع نقش پانسمان کردن موهایتان را به عهده دارد. و با بازسازی کراتین از دست رفته ، موهایتان را ترمیم و احیا می کند . ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام مو اورجینا و بدون سولفات بلکه باعث حفظ سلامت موها و افزایش طراوت و شادابی آن ها می شود .

درخشش و زیبایی را به موهایتان هدیه دهید !

ترکیبات طبیعی ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام قادر است. با تغذیه موها ، 98 درصد از موهای آسیب دیده را ترمیم کند . ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام حاوی ویتامین B5 است که قوی ترین ویتامین برای جلوگیری از ریزش مو به شمار می رود .

فرمولاسیون ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام با هدف و براساس افزایش استحکام و تقویت ساقه مو ها طراحی شده رست . ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام سرشار  از مواد کراتینه طبیعی است که پروتئین اصلی سازنده مو های شما می باشد . علاوه بر این ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام مو حاوی ویتامین B5 و پروتئین ابریشم نیز می باشد .

از بروز آسیب هایی مثل شکستگی، مو خوره ، خشکی و… جلوگیری می شود، همچنین در صورت وجود ، این مشکلات درمان می شوند .

در صورتی که دچار آسیب های بالا هستید و یا مدت زیادی را در برابر آلاینده های محیطی قرار دارید. و حتی اگر مو هایی آسیب پذیر و شکننده دارید، همچنین برای پیشگیری. و تغذیه مو ها ، انتخاب ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام بهترین کار ممکن است .

علاوه بر موارد بالا ماسک مو کراتین برزیلی رایحه بادام موهای شما. را مرطوب و تغذیه کرده و ظاهر آنها را بسیار جذاب و شاداب خواهد کرد. با افزایش نرمی و انعطاف پذیری ، حالت پذیری مو های شما افزایش خواهد یافت. و برای همیشه با مو های وز ، خشک و شکننده خداحافظی خواهید کرد .


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *