محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

همانطور که می دانید پوست مخصوصا پوست صورت یکی از حساس ترین و مهم ترین بخش های موجود در بدن است و به علاوه بافت بسیار نازک و حساسی داد که معرض عوامل مضر مختلف و متفاوتی قرار می گیرد و نمونه ای از این عوامل اشعه ماورا بنفش یا رادیکال‌های آزاد هستند که سبب می شوند دچار آسیب هایی جدیی بشوند و مشکلاتی گوناگون را برای ان به وجود بیاورند. در ادامه با ما همراه باشید چراکه قصد معرفی و خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا را داریم.

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

ماسک ورقه ای بازسازی کننده آلوئه ورا بیوآکوا

Aloe Vera Bioaqua Regenerating Sheet Mask

طوبت رسان طبیعی خارق العاده برای پوست است. و میتواند باعث شادابی و درخشندگی پوست شود و از پیری و چروک شدن پوست جلوگیری کند. بعلاوه میتواند در درمان آکنه و لک های پوستی موثر باشد.

خواص ضدالتهابی آلوئه ورا برای درمان لکه های پوستی، جوش و سایر مشکلات پوستی مفید میباشد. ماسک ورقه ای بازسازی آلوئه ورا سلول های مرده پوست صورت را نرم کرده و آنها را از بین می برند. لذا پوست را صاف و نرم می کند. همچنین بروز علائم پیری پوست مانند چین و چروک را عقب می اندازد. خواص خنک کننده آن با آبرسانی به پوست صورت باعث خلاصی از شر آفتاب سوختگی در تابستان می شود. در فصل زمستان نیز با افزودن رطوبت به پوست، از خشکی پوست صورت جلوگیری می کند. در درمان ترکهای پوستی و خشکی پوست بخصوص اگزمای دور چشم یا پوستهای بسیار حساس مؤثر می باشد.

نقد و بررسی اجمالی

رطوبت رسانی پوست صورت از جمله مهم ترین مسائلی است که می تواند منجر به شفافیت و حجم دهی به پوست، رفع خطوط سطحی و همچنین به تاخیر انداختن پیری و نشانه های آن شود. ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا از جمله مشهور ترین و البته نام آشنا ترین ماسک های نقابی موجود در بازار است که با انتخاب آن، شادابی را به صورت خود باز خواهید گرداند. با ما در ادامه همراه بمانید تا توضیحی کوتاه بر ویژگی ها و مشخصات ان داشته باشیم.

  • حاوی عصاره طبیعی آلوئه ورا، نیکوتینامید و هیالورونیک اسید
  • مرطوب کننده کاملا گیاهی صورت
  • تنظیم کننده چربی و رطوبت پوست صورت
  • نرم کننده پوست و کمک به درخشان تر شدن صورت
  • کمک به تنفس بیشتر پوست صورت
  • روشن کننده طبیعی پوست صورت

فواید آلوئه ورا برای پوست و صورت

آلوورا گیاهی علفی است که برگ هایی گوشتی و ضخیم و بلند دارد. و بیشتر در مناطق آفریقایی رشد می کند. همچنین یکی از محبوب ترین محصولات زیبایی است که در داشتن پوست عالی نقش مؤثری ایفا می کند. بسیاری از مردم از آن به عنوان مرطوب کننده طبیعی پوست، ماسک صورت و پاک کننده استفاده می کنند.

ماسک آلوئه ورا برای پوست صورت واقعا معجزه می کند. گیاه آلوئه ورا با خواص ضدپیری، آبرسان و نرم کنندگی خود بسیار از افراد را مبهوت تاثیرات خود کرده است. ژل گیاه آلوئه ورا یک ماده تسکین دهنده و زیباکننده پوست است. که به شما کمک می کند پوستتان سالم و شاداب بماند و آسیب های آن ترمیم شود. وقتی برگ گیاه آلوئه ورا را از وسط تکه کنیم،ماده لزج و ژلاتینی شکلی از آن خارج می شود. که این ماده همان، ژل یا شیره آلوئه ورا می باشد.

معرفی

عصاره برگ آلوئه ورا را می توان یکی از پر کاربرد ترین عصاره های گیاهی در ترکیبات کرم ها و ماسک های صورت نام برد. عصاره ای که با کمک به رطوبت رسانی و افزایش لطافت پوست، می تواند نقش بسزایی در حفظ جوانی و سلامتی پوست ایفا کند. علاوه بر اینها، این عصاره بر تسکین و درمان عارضه هایی همچون اگزما، آکنه و آفتاب سوختگی نیز موثر می باشد و حتی نتایج نشان داده است که در رفع قرمزی پوست نیز اثر گذار است. همه اینها نشانه هایی هستند که ثابت می کنند، این عصاره تا چه حد می تواند اثرات مثبت و نتایج مفیدی برای پوست صورت داشته باشد.

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

ترکیبات مختلف و آلوئه ورا در ماسک صورت آلوورا

این ماسک صورت آلوورا همانطور که از نامش پیداست از آلوئه ورا و ترکیبات و مواد مختلف دیگری که بسیار مفید و پرخاصیت می باشند بهره می برند که اصلی ترین و مهم ترین آن ها آلوئه ورا است. آلوئه ورا یکی از گیاهان محبوب و معروفی است که خواص و مزایای مختلف و مهمی را به دنبال دارد و سبب درمان مشکلات پوستی خواهد شد و التهابات آن را کاهش خواهد داد.

در همین راستا از این گیاه در این ماسک ورقه ای استفاده شده است تا از مزایا و ویژگی های نام برده شده بهره ببرد. یعنی همین گیاه می تواند سطح پوست را مرطوب کند و خشکی آن را از بین ببرد و همچنین برای رفع چین و چروک و خطوط صورت فوق العاده است.

از طرفی دیگر هر فرد با هر نوع پوستی می تواند آن را مورد استفاده قرار دهد بدون اینکه نگران ایجاد حساست و آلرژی در پوست خود بشود. به علاوه از دیگر مواد مورد استفاده در ترکیبات این محصول باید به این اشاره کنیم که از ویتامین های A ،E ،B ،C ،D و مواد معدنی سرشار است که تمامی این مواد برای پوست مناسب است و می توانند سبب تغذیه ی پوست و بافت های پوست بشوند.

ماسک آبرسان مناسب انواع پوست!

ماسک ورقه ای آلوورا بیوآکوا به شکل موثری رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از خشکی و زبری پوست جلوگیری می کند، این ماسک حاوی هیالورونیک اسید و همین ویژگی کافی است تا خیال شما از بابت فوق العاده بودن قدرت آبرسانی آن راحت شود. استفاده منظم از این ماسک، موجب جوان نگهداشتن پوست شده و صورت را شاداب و درخشان می کند. هر بار که آنرا استفاده کنید، به شکل کاملا واضحی مشاهده خواهید کرد که لطافت به پوست شما بازگشته و حتی سطح صورت شفاف تر از قبل شده است. این نتایج نشان می دهند که این ماسک برای انواع پوست به خصوص پوست های خشک، کدر، حساس، زبر و نرمال بسیار مناسب است.

شیوه استفاده از ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

پکیج ماسک را خراش داده سپس ماسک را بر روی صورت خود قرار دهید و منتظر بمانید تا به خوبی اثر کند. سپس می توانید ماسک را از روی صورت خود بردارید. نیازی به آبکشی نمی باشد. از این ماسک می توانید 2 الی 3 بار در هفته استفاده نمایید. پوست های خشک و زبر باید دفعات به طور منظم از این ماسک استفاده نمایند.

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای آلوئه ورا بیوآکوا


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *