محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

انار یکی از میوه های بسیار مفیدی اسم که علاوه بر طعم خوبی که دارد سرشار از خواص و فواید خوب برای پوست نیز می باشد و استفاده موضعی از آن می تواند اثرات خوبی بر روی صورت شما باقی بگذارد. به همین دلیل است که در فروشگاه اینترنتی بانه گالری نیز محصولات مراقبتی بسیاری همانند این ماسک ورقه ای بیوآکوا از انار موجود شده است. در ادامه مزیت هایی که خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا برای پوست صورت شما دارد و همچنین طریقه استفاده از آن را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم. با سیتی بین همراه باشید.

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

ماسک ورقه ای انار بیوآکوا BIOAQUA

ماسک ورقه‌ ای انار بیوآکوا محصولی با خواص فراوان که پوست را به‌خوبی آبرسانی و به‌صورت عمقی پاک می‌کند و علاوه‌ برآن لطافت و نرمی به پوست صورت می‌دهد. این ماسک حاوی عصاره انار طبیعی میباشد که باعث می‌شود. بعد از استفاده از آن پوستی سفت و مقاوم داشته باشید و همچنین این ماسک باعث روشن شدن و جوان‌سازی پوست می‌باشد.

همانطور که گفته شد با استفاده از ماسک ورقه ای انار بیوآکوا می توانید طیف گسترده ای از نیاز های پوستی خود را بر طرف کنید، عصاره انار حاوی نوعی روغن است که برای افرادی با پوست مستعد آکنه و چرب گزینه ای بسیار مفید است، این روغن به تسکین پوست شما کمک فراوان کرده و التهابات پوستی را کاهش می دهد. همچنین عصاره انار موجود در ماسک ورقه ای انار بیوآکوا حاوی امگا 5 است که برای پوست های خشک و ملتهب گزینه فوق العاده مناسب است، امگا 5 به شما در تامین رطوبت پوست و نرم تر کردن بافت پوست کمک کرده و آسیب های ناشی از خشکی پوست مثل التهاب و قرمزی را تسکین می دهد.

به کمک ماسک ورقه ای انار بیوآکوا می توانید  تولید الاستین و کلاژن را در پوست خود تقویت کرده و همچنین بخاطر خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده، از ایجاد آسیب و تخریب بافت سلولی پوست جلوگیری به عمل می آید این ها همه در کنار هم قدرت جوان ساز فوق العاده ای به عصاره انار و ماسک ورقه ای انار بیوآکوا بخشیده.

خواص درمانی و فواید ماسک ورقه‌ ای انار بیواکوا

انار از جمله میوه هایی است که هم طعم و مزه خوبی دارد و هم خواص بسیاری دارد. انار سرشار از آنتی اکسیدان است که به طور خارق‌العاده‌ای موجب تحریک سلول‌ های پوستی و بازسازی آنها می‌شود. این میوه از پوست در برابر اشعه مضر UVA و UVB محافظت می کند.

انار با کمک به تولید آنتی اکسیدان‌های طبیعی که توسط بدن تولید می‌شوند، به جوان‌سازی سلولهای پوست کمک می‌کند.

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

ویژگی های ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

  • ترکیبات موجود در انار و این ماسک ورقه ای از جمله پونوسیک آبرسان و مرطوب کننده ای قوی می باشند، به صورتی که به لایه های زیرین پوستی و سلولی صورت شم نفوذ کرده و بدین ترتیب با آبرسانی به این سلول ها و بافت ها از خشکی، اگزما و ترک پوست جلوگیری می کنند.
  • انار دارای خواص روشن کنندگی فوق العاده بالایی است و بدین ترتیب باعث می شود بعد از استفاده پوست شما روشن تر و درخشان تر به نظر برسد که برای قبل از مهمانی ها و مراسمات بسیار مناسب است.
  • به کمک این ماسک ورقه ای انار بیوآکوا می توانید جوش ها و اکنه های صورتتان را نیز از بین ببرید و از رشد دوباره آن ها نیز جلوگیری نمایید.
  • انار دارای خاصیت ضد التهابی می باشد، بنابراین استفاده هر ماسکی بر پایه انار همانند این ماسک ورقه ای انار بیوآکوا می تواند در درمان آفتاب سوختگی و همچنین از بین بردن رادیکال های آزاد بسیار موثر باشد.
  • ماسک ورقه ای انار بیوآکوا سرشار از ویتامین های مختلفی همانند ویتامین C است که به جوان سازی پوست صورت و از بین بردن چین و چروک مختلف بسیار کمک می کند.
  • اگر می خواهید خاصیت کشسانی و ارتجاعی صورتتان را نیز حفظ کرده و به دنبال محصولی با خواص لیفتینگ می گردید تمامی روتین های پوستی شامل محصولاتی که از انار ساخته شده اند همانند این ماسک ورقه ای بی نظیر برای شما مناسب خواهند بود.

طرز استفاده ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

برای استفاده از ماسک ورقه‌ای انار بیوآکوا، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. ابتدا پوست صورت خود را تمیز کنید: پیش از استفاده از ماسک، پوست صورت خود را با یک شوینده ملایم شستشو کرده و سپس با یک حوله نرم خشک کنید. اگر مایلید، می‌توانید از تونر نیز استفاده کنید.

۲. ماسک را باز کرده و از بسته خارج کنید: بسته‌ی ماسک ورقه‌ای انار بیوآکوا را باز کنید. و ماسک داخل بسته را بیرون بیاورید. معمولاً ماسک‌ها در محلولی از مواد مغذی و مرطوب کننده غوطه‌ور هستند.

۳. ماسک را به طور کامل روی صورت قرار دهید: ماسک را به طور کامل باز کرده. و آن را به طور مساوی بر روی صورت خود قرار دهید. مراقب باشید که چشم، بینی و دهان خود را در جای صحیح قرار دهید.

۴. حدود 20 دقیقه صبر کنید: ماسک ورقه‌ای انار بیوآکوا را برای مدت توصیه‌شده‌ی. 15 تا 20 دقیقه بر روی صورت خود نگه دارید. در این مدت، مواد موجود در ماسک ورقه‌ای به پوست شما نفوذ می‌کنند و آن را مرطوب و مغذی می‌کنند.

۵. ماسک را یردارید: پس از گذشت مدت توصیه‌شده، ماسک را به آرامی از صورت خود بردارید. ممکن است موادی از ماسک بر روی پوست شما باقی مانده باشند که می‌توانید آن‌ها را به آرامی در پوست خود ماساژ دهید تا کاملاً جذب شوند.

۶. پایان: پس از جذب کامل مواد ، پوست شما مرطوب، شاداب و با طراوت خواهد شد. در نهایت، می‌توانید از یک کرم مرطوب کننده یا سرم مخصوص پوستتان، برای نتیجه بهتر استفاده کنید.

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

خرید ماسک ورقه ای انار بیوآکوا

مشخصات

  • برند محصول :بیوآکوا BIOAQUA
  • مرطوب کننده و آبرسان قوی حاوی عصاره انار
  • لایه برداری ملایم و پاکسازی عمیق
  • کاهش دهنده چین و چروک های صورت
  • رفع تیرگی و روشن کننده قوی
  • ترمیم و بهبود دهنده آفتاب سوختگی
  • کاهش و کوچک کننده منافذ های باز صورت
  • بدون حساسیت مناسب برای انواع پوست

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *