محصولات ارایشی

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

با سلامی دیگر در خدمت شما همراهان خوب سایت سیتی بین هستیم. اگر شما هم می خواهید برای صورتتان محصولی مفید استفاده کنید، هم باید طرز استفاده از ماسک ورقه ای را بدانید و هم اینکه از ویژگی ها و مزیت هایی که استفاده و خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا دارد با خبر باشید، با ما باشید در ادامه تا این محصول را بهتر به شما عزیزان معرفی نمایید.

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

توضیحات کاربردی این محصول :

ماسک ورقه ای یا شیت ماسک ها از جنس پارچه ای یا کاغذی هستند که با سرم پوستی، ویتامین‌ها و مواد مغذی پوست تغذیه شده اند. با استفاده از آنها روی پوست می‌توان پوست را به مواد مغذی آغشته کرد و پوستی سالم و زیبا داشت. پوست در معرض آسیب هایی از جمله آلودگی هوا، مواد آرایشی و نور خورشید قرار دارد. به همین دلیل بهتر است از ماسک ورقه ای یا سرم های پوستی استفاده کنید. ماسک های ورقه ای دارای عصاره های گوناگون با طرح های متفاوت هستند که شما در خرید آنها میتوانید انتخاب های زیادی داشته باشید. با مراجعه به سایت حیان طب می توانید انواع محصولات را مشاهده و خریداری نمایید. در این محصول می‌خواهیم در مورد ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا با یکدیگر صحبت کنیم.

همانطور که گفتیم ماسک ورقه ای که با نام شیت ماسک یا کاغذ سلولوزی آماده استفاده است. ماسک صورت را با نام ماسک نقابی هم می‌شناسیم که انواع مختلفی دارند. این ماسک ها توسط کشور کره جنوبی تولید شده اند. افرادی که به سلامت پوست خود بسیار اهمیت می دهند بهترین ماسک های ورقه‌ای را می توانند از سایت حیان طب خریداری کنند.

این ماسک ها ماسک هایی هستند که از یک لایه نازک پنبه، کتان و ژلاتین تشکیل شده اند و مواد آبرسان و مغذی در آنها قرار داده شده است. این لایه ها باعث می شوند که مواد روی پوست سریع تبخیر نشوند و بهتر جذب پوست شوند. اگر این ورقه های نازک روی پوست قرار دهید باعث می شوند که تاثیرات عالی آن را مشاهده کنید و پوستی زیبا و شاداب داشته باشید.

معرفی ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا Bioaqua

به صورت کلی فروشگاه اینترنتی بانه گالری یکی از اولین مراجع خرید ماسک ورقه ای صورت برای بسیاری از افرادی است که به دنبال این محصول مراقبتی می باشند، این محصول اما، علاوه بر اینکه جزو پر طرفدار ترین محصولات بیوآکوا در فروشگاه است، از جمله با کیفیت ترین و مفید ترین نمونه ها نیز می باشد، از جمله مزیت هایی که استفاده از ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا Bioaqua برای صورت دارد، که مهمترین ویژگی آن و البته مهمترین خاصیت ویتامین سی نیز می باشد، جلوگیری از پیری زودرس است، در ادامه توضیح خواهیم داد که این محصول چگونه از پیری زود رس صورت شما جلوگیری خواهد کرد اما قبل از آن …

طرز استفاده از ماسک ورقه ای مورد نظر

استفاده از این ماسک ورقه ای همانند سایر نمونه های دیگر است و بار ها درباره آنها در صفحه های مختلف فروشگاه توضیح داده ایم، اما نکته ای که لازم است بدانید این است که بهتر است قبل از استفاده صورتتان را به وسیله یک فوم شستشو صورت تمیز شسته و ماسک ورقه ای را بر روی صورت تمیز قرار دهید، همچنین استفاده از آن نیز تنها یک بار مجاز است و بعد از استفاده باید این ورقه ها را دور بیاندازید. اما نگران نباشید، فروش ما در بانه گالری به صورت پک های ده عددی است که امکان استفاده بیشتر را برای شما فراهم می کند و هم سبب شده تا امکان خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا Bioaqua با قیمت مناسب تری برای شما عزیزان فراهم باشد.

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

کمک به تولید کلاژن پوست

می دانید راز جوان ماندن سلبریتی های با سن بالا جلوگیری از کاهش کلاژن پوست صورت است؟ ابتدا بهتر است توضیح دهیم که کلاژن نوعی پروتئین بسیار مهم و البته ضروری برای صورت است که قسمت اصلی پوست را نیز تشکیل می دهد و به جلوگیری از از بین رفتن بافت های پوستی کمک می کند، اما اگر همانند این سلبریتی ها از محصولات مراقبتی مناسبی استفاده نکنید، افزایش سن موجب کاهش کلاژن در پوست شده و بدین ترتیب پوست صورت شما شروع به چروک شدن می کند. شاید محصولاتی که سلبریتی ها استفاده می کنند گران قیمت باشد، اما قرار نیست که همه روتین های پوستی گران قیمت باشند تا جوابگو باشند، ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا دارای آنتی اکسیدان هایی است که مانع از از بین رفتن کلاژن ها شده و همچنین به ترمیم بافت های پوستی و نتیجتا جلوگیری از چروک شدن صورت کمک می کند.

سایر ویژگی ها ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا

اما جلوگیری از پیری زودرس تنها ویژگی و مزیت استفاده از این محصول نیست، بلکه همانند هر ماسک ورقه ای دیگری، این محصول نیز دارای خاصیت ابرسان است و به مرطوب ماندن پوست صورت کمک می کند، باعث افزایش خاصیت کشسانی پوست صورت می شود و حتی به لیفت آن نیز کمک می کند و اگر در معرض افتاب قرار گرفته اید و به صورت موضعی دچار افتاب سوختگی شده اید و یا دارای التهاب های ناشی از موارد دیگری می باشید، این ماسک ورقه ای می تواند در جهت بهبود انها به شما کمک کند.

کاربرد ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا باعث می شود که پوست شما رطوبت کافی را داشته باشد و فوق العاده سفید شود. این ماسک از عصاره طبیعی ویتامین سی تشکیل شده است. می‌تواند ظاهری درخشان و طبیعی در پوست شما ایجاد کند و با استفاده از آن پس از مدتی پوستی سالم و مرطوب خواهید داشت. ویتامین c از مواد مغذی است که خاصیت آنتی اکسیدانی نیز دارد. ویتامین c برای سفید کردن پوست، تقویت بافت و افزایش سلامتی بسیار موثر است.

همانطور که از نام ماسک مشخص است ماده اصلی سازنده این ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا، ویتامین سی می‌باشد که خواص آن را حتما شنیده و به طور کامل آگاهید. این ماسک می‌تواند چین و چروک پوست را از بین ببرد و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد. می توانید به کمک آن پوستی نرم داشته باشید. ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا در برابر تغییر رنگ، ایجاد کک، مک و لک پوست شما را مقاوم می‌کند. برای انواع پوست نیز مناسب است. التهاب و قرمزی پوست را کاهش می دهد و می تواند یک تسکین دهنده برای پوست شما باشد و جوانی را برای شما به ارمغان می آورد.

ویژگی ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های ماسک ویتامین سی صحبت کنیم، باید بگوییم که شما می توانید به عنوان نرم کننده، مرطوب کننده و تقویت کننده پس از آن استفاده کنید. روشن کننده و سفید کننده پوست محسوب می شود. تمامی لکه ها و مشکلات پوستی را به حد چشمگیری کاهش میدهد. پوست شما را هیدراته می‌کند تا خشک نشود. منافذ باز آن را میبندد و آثار پیری در پوست را کاهش می دهد. به کلاژن سازی و افزایش گردش خون کمک می کند.

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

راهنمای خرید ماسک صورت

در هنگام خرید ماسک بهتر است با مواد مغذی داخل آن و انواع آن آشنا شوید. ماسک ورقه ای نسبت به انواع مختلفی که دارد می‌تواند توسط برندها، ترکیب ها و جنس های مختلف به بازار عرضه شود. ماسک کاغذی ارزان قیمت نمی تواند انتظارات شما را برآورده کند. برای خرید ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا میتوانید به مجموعه‌ی حیان طب مراجعه کنید و با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین ماسک ها را با برندهای مختلف خریداری نمایید.

طریقه مصرف ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا

طرز استفاده از ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا به این صورت است که ابتدا با توجه به روتین پوستی خود، صورت را شستشو دهید؛ اما می توانید به جای شستشوی صورت از یک تونر مغزی استفاده کنید. سپس ماسک را برداشته و روی پوست صورت خود قرار می دهید. ۱۵ الی ۲۰ دقیقه فرصت دهید تا مواد مغذی جذب پوست شما شوند. در این حین می‌توانید با کمک دست و جیدرولر صورت خود را ماساژ دهید تا مواد مغذی بهتر جذب پوست شما شوند. پس از برداشتن ماسک میتوانید صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید.

به این موضوع نیز دقت کنید که قبل از مصرف بر روی پوست پشت دست یا پشت گوش این ماسک را امتحان کنید و اگر تا ۲۴ ساعت هیچ گونه آثار حساسیتی مشاهده نکردید سپس بر روی پوست صورت قرار دهید. هفته ای ۲ الی ۳ بار می توانید از ماسک ورقه ای استفاده کنید. حداقل استفاده از آنها هفته یکبار می باشد. پس از این دوره به راحتی می‌توانید متوجه شوید که چقدر پوست شما تغییر کرده است. شما برای تهیه انواع ماسک ها، تونرها، محصولات مراقبت پوستی و ماسک ورقه ای ویتامین سی بیواکوا میتوانید به سایت حیان طب مراجعه کنید. این فروشگاه تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین محصولات مراقبت پوستی با بالاترین کیفیت و بهترین برندها در اختیار زیباجویان قرار دهد.

خوای و ویژگی

  • غنی از ویتامین سی
  • فوق العاده مغذی
  • روشن کننده و سفید کننده پوست
  • کاهش لک های پوستی
  • تقویت کننده بافت پوست
  • کمک به ساخت کلاژن
  • کاهش آثار پیری
  • مرطوب کننده
  • کوچک کننده منافذ باز
  • ضد خشکی
  • کاهش آسیب های ناشی از خشکی پوست
  • نرم کننده
  • حاوی آنتی اکسیدان

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *