محصولات ارایشی

خرید چسب لیفت بینی 5متری

خرید چسب لیفت بینی 5متری

***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

خرید چسب لیفت بینی 5متری

چسب لیفت بینی یکی از روش‌های زیبایی است که برای بالا کشیدن بینی بدون استفاده از جراحی استفاده می‌شود. این روش عواض قابل توجهی به دنبال ندارد و از روش‌های کم‌دردسر می باشد. اگر قصد خرید چسب لیفت بینی 5متری را دارید در ادامه با سیتی بین همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم و به شما در انتخاب بهتر کمک کنیم.

 

خرید چسب لیفت بینی 5متری

لیفت بینی با استفاده از چسب لیفت بینی

چسب لیفت بینی، چسبی نامرئی است ؛ یکی از سریع ترین و آسان ترین روش ها برای فرم دهی به بینی ، لیفت بینی و کوچک کردن بینی با چسب، از چسب های لیفت بینی استفاده می شود . این روش این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و حتی چسب لیفت بینی را می توان در قسمت های دیگر صورت هم استفاده کرد.

اثر گذاری این چسب ها بدین صورت است که باعث می شوند با چسباندن و قرار دادن آن ها روی بینی، به طور موقت بینی را بالا نگه دارد و در صورتی که به طور طولانی مدت مورد استفاده قرار گیرند، می تواند فرم و ظاهر زیبایی به بینی فرد ببخشد

ویژگی های چسب لیفت بینی

  • چسب لیفت بینی معمولا بدون رنگ است و می توان روی آن ها از لوازم آرایشی نیز استفاده کرد، تا پوشش بهتری را بدهد و بینی به زیبایی دیده شود.
  • این چسب ها روی بینی اصلا دیده نمی شوند و به همین دلیل ظاهر بدی ندارند. به عبارت دیگر زمانی که آن ها را روی بینی خود می چسبانید، بینی را به سمت بالا می کشند. ولی کسی متوجه نمی شوند که روی بینی چسب وجود دارد.
  • چسب لیفت با چسب های بعد از عمل جراحی بینی کاملا متفاوت است و فقط مخصوص لیفت بینی است.
  • در صورتی که صورت دچار تعریق شود این چسب ها کنده نمی شوند. در برابر عرق کردن نیز مقاوم هستند و خاصیت چسبندگی خود را حفظ می کنند.
  • چسب لیفت بینی بدون آلرژیست و بیشتر افراد می توانند از آن استفاده کنند.
  • برای از بین بردن چین و چروکی از صورت هم استفاده می شود.
  • و …

بررسی ویژگی های چسب لیفت بینی بی رنگ

در همین ابتدا خدمتتان عرض می کنیم که قرار است با استفاده از این محصول پس از مدتی به کلی شگفت زده شوید و با تمام وجودتان تغییر مثبت را احساس کنید. این چسب لیفت حرفه ای که محصول کره جنوبی است در بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در بانه گالری عرضه می شود. وزن خالص این چسب 30 گرم است و در صورت مصرف مداوم آن می توانید تا یک سال از یک رول آن استفاده کنید. معمولا این محصول را به افراد 16 سال به بالا توصیه می کنند. با کمک آن بینی خود را به بهترین نحو لیفت کنید و فرم مورد علاقه خود را بر روی آن ایجاد کنید. این تغییرات بدون کوچک ترین احساس درد و ناراحتی همراه است.

چسب لیفت بینی کاملا بی رنگ و نامرئی است. به طوری که تشخیص آن برای دیگران سخت است. آن را می توانید با خیال راحت در زیر میکاپ خود استفاده کنید. مقداری کمی کرم پودر بر روی آن بمالید و مشاهده کنید که چسب به طور کامل محو می گردد. کیفیت ساخت این محصول بسیار بالاست و به پوست نازک بینی و صورت شما آسیب نمی زند. اگر از این چسب لیفت پرایم ترنس به طور مداوم استفاده کنید شاهد کوچک شدن بینی خود نیز خواهید بود.

سایر ویژگی های چسب نامرئی بینی

همانطور که گفتیم این محصول، مناسب استفاده برای بینی های پهن، گوشتی، عقابی، قوز دار، افتاده و با پره های پهن است. شاید این سوال برایتان پیش بیاید، که آیا واقعا این چسب لیفت بینی از برند EXEL تاثیر دارد یا نه؟ در پاسخ باید بگوییم که این چسب به راحتی بر روی نوک بینی قرار می گیرد و در صورت استفاده مداوم، نوک آن را به سمت بالا می کشد.

چسبندگی این محصول بسیار بالاست و با شستشو نیز از روی بینی جدا نمی شود. در این وضعیت شاهد کوچک تر شدن قوز بینی خود نیز خواهید بود. بنابراین می توانیم اینگونه بیان کنیم که بدون پرداخت هزینه های گزاف درمانی، حالت بینی خود را بهبود ببخشید و به نحوی ایده آل تغییر دهید.

تمام این مزایا بدون انجام هیچ گونه عمل جراحی امکان پذیر است. این چسب قابل میکاپ است. به راحتی می توانید بر روی آن آرایش کنید و به مهمانی بروید. این چسب مزاحم اعمال روزمره شما نخواهد شد. همچنین استفاده از چسب لیفت بینی اکسل برای افرادی که بینی خود را به تیغ جراحی سپرده اند نیز ضروریست. زیبایی در تمام بودن است!

چه مدتی می توان از چسب لیفت بینی استفاده کرد؟

معمولا رول های چسب لیفت بینی قابل استفاده برای 4 تا 6 ماه هستند. به این صورت که باید روزی یکبار چسب بینی تعویض شود زیرا مدت زمان دوام این چسب ها روی بینی حدود 8 ساعت است. چسب های لیفت بینی اگر به مدت چند ماه و به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد می تواند تا 40 درصد در بهبود شکل و فرم بینی و کوچک نشان دادن آن اثرگذار باشد و ماندگاری آن نیز حفظ می شود.

 

میزان ماندگاری و اثرگذاری چسب لیفت بینی چقدر است؟

لازم به ذکر است در صورتی که حدود 5 الی 6 ماه به طور مداوم از چسب لیفت بینی استفاده شود می تواند اثر مورد نظر را به دنبال داشته باشد. البته اثر این چسب ها روی بینی های گوشتی به مراتب بیشتر از بینی های استخوانی است.

از تاثیرات چسب نواری لیفت بینی  بدین صورت است که در مدت زمانی که از چسب لیفت بینی استفاده می شود حجم بینی کاهش پیدا می کند و فرم آن بهبود می یابد ولی در ساختمان درونی بینی هیچ گونه تغییری ایجاد نمی شود.

 

استفاده از چسب لیفت بینی برای بینی گوشتی و استخوانی

بینی گوشتی

استفاده از چسب لیفت بینی یکی از راه های آسان و سریع برای زیباتر نشان دادن و فرم دهی به بینی های گوشتی است. با زدن چسب به زیر بینی و به کمک آن به بالا نگهداشته می شود و بینی را کوچکتر نشان می دهد.

بینی استخوانی

برای بینی های استخوانی استفاده از چسب لیفت بینی زیاد تاثیری ندارد؛ افرادی که بینی افتاده ای دارند یا برجستگی روی بینی آن ها کمتر است ، می توان با چسب لیفت بینی آن را رفع کرد، اما اگر برجستگی روی بینی استخوانی زیاد و دارای قوز باشد ، چسب لیفت بینی تاثیری بسزایی ندارد و برای رفع آن باید از روش های دیگر لیفت بینی استفاده کرد.

خرید چسب لیفت بینی 5متری

خرید چسب لیفت بینی 5متری

مزایای استفاده از چسب لیفت بینی

استفاده از چسب های لیفت مزایای فراوانی دارد که از مهمترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشکلات، خطرات و عوارض بعد از عمل های جراحی را به دنبال ندارد؛
  • در بافت و مخاط های بینی و ساختمان درونی بینی تغییری ایجاد نمی کند؛
  • نیاز به یکسال مراقبت مانند عمل جراحی بینی ندارد؛
  • استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است؛
  • به دلیل طبیعی بودن، کاملا ضد حساسیت و خارش است؛
  • بدون محدودیت سنی است،
  • جوش های سر سیاه بینی را رفع می کند و از به وجود آن ها نیز جلوگیری می کند؛
  • و…

عوارض استفاده از چسب لیفت بینی

از عوارض چسب لیفت بینی بی رنگ وجود حساسیت و قرمز شدن پوست بینی تنها عوارضی است که دچار می شود، که آن هم به دلیل نامرغوب بودن چسب و طولانی ماندن چسب روی بینی شماست که باعث حساس شدن پوست شما می شود.

طرز استفاده از چسب لیفت بینی به چه صورت است؟

نحوه استفاده از چسب لیفت بینی(فیلر بینی) به این صورت است که ابتدا باید صورت را به طور کامل با آب و صابون شستشو دهید تا هیچ گونه چربی روی پوست باقی نماند و پس از شستن باید صورت را کاملا خشک کرده و حدود 6 الی 7 سانتی متر از آن را برش دهید.

سپس وسط این چسب شفاف را در قسمت زیر نوک بینی قرار داده و با فشار بینی خود را به سمت بالا بکشید و از هر دو سمت چسب را به وسیله ماساژ روی دو طرف بینی خود محکم کنید. توجه داشته باشید که بیش از حد آن را نکشید که موجب چروک شدن چسب روی بینی تان نشود تا وجه بدی را نگذارد.

بهترین برندهای چسب لیفت بینی

چسب لیفت در برندهای مختلفی در بازار موجود است. این نوع چسب را می‌توانید از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه‌های آنلاین مثل دیجی کالا خریداری کنید. با بررسی نظرات در مورد چسب لیفت بینی می‌توان بهترین نوع چسب را پیدا کرد. برخی از برندهایی که به راحتی در بازار پیدا می‌شود، عبارت‌اند از:

  • چسب لیفت پی تیپ
  • چسب لیفت پرایم ترنس
  • چسب لیفت تری ام
  • چسب لیفت تری دی استرانگ
  • چسب لیفت ترانسپور
  • چسب لیفت تی جی مد

چسب لیفت بینی فقط برای لیفت بینی استفاده نمیشود

همان‌طور که گفتیم قسمت‌های دیگر صورت را هم می‌توان با استفاده از این چسب لیفت کرد و استفاده از این چسب محدودیتی ندارد. از این چسب برای لیفت صورت، گردن، شقیقه، چشم، ابرو و دیگر قسمت‌های صورت می‌توان استفاده کرد. البته به این نکته دقت داشته‌باشید که در استفاده از این چسب زیاده‌روی نکنید. چون به‌هر‌حال این چسب کاملا نامرئی و ۱۰۰% طبیعی نیست.

افرادی که برجستگی روی تیغه بینی آن‌ها زیاد است، نمی‌توانند با استفاده از چسب لیفتینگ بینی به نتیجه دلخواه خود برسند. در واقع چسب لیفت بینی برای بینی قوزدار چندان مناسب نیست و این افراد با جراحی زیبایی بینی یا تزریق ژل به نتیجه بهتری می‌رسند.

خرید چسب لیفت بینی 5متری

خرید چسب لیفت بینی 5متری

۱. لیفت شقیقه با چسب لیفت بینی

از این نوع چسب‌ها می‌توان برای لیفت شقیقه نیز استفاده کرد. باید مقداری از چسب را در ناحیه نزدیک رویش مو قرار داده و پوست را به سمت بالا کشید. در این حالت افتادگی‌چشم‌ها برطرف می‌شود و به لیفت ابرو هم کمک می‌کند. پس از قرارگیری چسب باید موهای خود را طوری حالت دهید، که چسب به هیچ وجه دیده نشود. زیرا قرارگیری چسب روی موها باعث مشخص شدن آن می‌شود.

۲. لیفت صورت و گردن با چسب لیفت بینی

بسیاری از افراد از این نوع چسب برای لیفت نواحی مختلف صورت استفاده می‌کنند. با استفاده از این چسب در قسمت ابروها، پیشانی و گونه‌ها لیفت صورت انجام می‌شود. چین و چروک‌ها رفع شده و افتادگی پوست از بین می‌رود.

 


***09179681618***

09179681618

وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

خرید عمده و تکی

قیمت ارزان و جنس اصلی

📱09179681618📱

جهت ارتباط با ما و درخواست لیست موجودی و قیمت با این شماره در تماس باشید


وارد کننده و پخش کننده انواع  لوازم ارایشی

سرکار خـــــــــانم جمشیدی:09179681618


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *