اماکن, داروخانه

داروخانه اکسین شیراز

داروخانه اکسین شیراز

داروخانه اکسین شیراز

داروخانه اکسین شیراز

سلام و درود بر شما همراهان سایت محبوب شیرازیاب.امیدوارم همیشه سالم باشید. دراین پست می خواهم درباره این داروخانه, به شما اطلاعاتی اعم از آدرس, شماره تلفن و هرآنچه مورد نیاز شما عزیزان می باشد را تقدیم شما کنم.

با تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان.

 

خدمات: انواع دارو – ارائه تخصصي کلیه مکمل های دارویی و ورزشی خارجی و ایرانی – نمایندگی جنوب کشور مكمل های ورزشی الیمپ و ناترند – مکمل های ورزشی -انواع محصولات مراقبتی پوست و مو – لوازم آرایشی و بهداشتی – فروش آنلاین در اینستاگرام – مشاوره رایگان – اسکن رایگان پوست – ارسال پیک

 

اینستاگرام: oxinpharmacy

آدرس داروخانه اکسین شیراز

آدرس :شیراز – میدان مطهری – ابتدای قدوسی شرقی

موقعیت روی نقشه:

[mappress mapid=”214″]

 

شماره تلفن داروخانه اکسین شیراز

شماره تلفن:0917103866507138432421

ساعات کاری: از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 10 شب

 

 

داروخانه

داروخانه، دواخانه، یا دِراگ اِستور (به انگلیسی: Drugstore) یک فروشگاه خرده‌فروشی است که دارو، محصولات بهداشتی و آرایشی، و تجهیزات پزشکی ساده و جانبی به فروش می‌رساند. در صورتی‌که داروی مورد نیاز خطرناک باشد یا استفاده از آن نیاز به نظر پزشک داشته باشد، داروخانه حتماً از مشتری نسخه پزشک را درخواست می‌کند.

داروخانه باید زیر نظر دکتر داروساز اداره شود.

یک داروساز که به آن مسئول فنی داروخانه گفته می‌شود همواره در داروخانه حضور دارد و چگونگی مصرف دارو، عوارض جانبی و موارد دیگر را برای بیمار توضیح می‌دهد. همچنین داروساز می‌تواند در صورت مشاهده تداخل دارویی، از پیچیدن نسخه خودداری کرده و نسخه را به پزشک مرجوع نماید.

ایرانیان باستان مار را نشانهٔ زندگی و سلامتی می‌دانستند و جام را نشانهٔ دوستی.

آن‌ها در جشن‌ها و مراسم، شربت را در جامی می‌ریختند و به نشانهٔ سلامتی می‌نوشیدند، آنها به کسی که حال خوشی نداشت و در بستر بیماری بود، بیمار می‌گفتند یعنی فاقد مار، یعنی بدون زندگی و سلامتی

 

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: داروخانه اکسین شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



امیدوارم مطالب پست مفید واقع شده باشد.

با تشکر شیرازیاب.

 

لطفا از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *