دانشگاه

دانشگاه پیام نور شیراز استان فارس شیراز

دانشگاه پیام نور شیراز استان فارس شیراز

دانشگاه پیام نور شیراز استان فارس شیراز

 

سلام و درود به دوستان عزیز شیراز یاب ،با تشکر از همراهی شما. در این پست مطالبی در رابطه با “دانشگاه پیام نور شیراز استان فارس شیراز” گردآوری

شده است. ضمن سپاس گزاری از شما امیدوارم که نهایت استفاده را از این مطالب ببرید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دانشگاه پیام نور شیراز استان فارس شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

دانشگاه پیام نور شیراز استان فارس شیراز

دانشگاه پیام نور شیراز استان فارس شیراز

به عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی استان فارس در سال ۱۳۶۷ با رشته‌های علوم تربیتی- ادبیات فارسی و ریاضی آغاز به کار کرد و هم‌اکنون این مرکز

دانشگاهی با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار دانشجو در ۱۱۰ رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی – کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت می‌باشد.

دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حائز رتبه‌های ممتاز کشوری شده‌است.

[۱] این دانشگاه واقع در شهرک گلستان شیراز و در مساحتی حدود ۱۷٫۵هکتار و زیربنای ۱۰ هکتار در نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی شیراز قرار دارد.

 

دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی کشور در مقطع کارشناسی ارشد علاوه بر پذیرش از طریق کنکور سراسری به شیوه فراگیر نیز اقدام به جذب

دانشجو می کند.

به این صورت که دروس تخصصی نیمسال اول تحصیلی را به متقاضیان ارائه داده و بعد از موفقیت در امتحان، وارد نیمسال دوم تحصیلی

شده و واحدهای درسی پاس شده نیمسال اول تحصیلی از کلیه واحدهای درسی کسر می گردد.

– متقاضیان می توانند در هر رشته دلخواه خود ثبت نام کرده و امتحانات پایان ترم خود را در دانشگاه پیام نور واحد شیراز ارائه دهند.

پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

متقاضیان می توانند در رشته انتخابی خود به عنوان دانش پذیر در نیمسال اول تحصیلی ثبت نام نمایند و در صورت موفقیت در امتحانات دروس نیمسال اول

دانشگاه، از دانش پذیری به دانشجوی رسمی تبدیل وضعیت یافته و ادامه تحصیل دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه پیام نور میسر خواهد بود.

 

پیشنهادات:

منبع: ویکی پدیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *