آدرس و شماره تماس, دانشگاه

درباره سایت دانشگاه پیام نور شیراز

درباره سایت دانشگاه پیام نور شیراز

درباره سایت دانشگاه پیام نور شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره سایت دانشگاه پیام نور شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

سایت دانشگاه پیام نور شیراز

دانشگاه پیام‌نور یکی از دانشگاه‌های دولتیایران است که در مهر ماه سال ۱۳۶۷ تأسیس شد. این دانشگاه بر اساس روش آموزش از راه دور و نیمه‌حضوری تأسیس شده‌است. از نظر ساختاری دانشگاه پیام‌نور دارای یک سازمان مرکزی و در سراسر کشور است. این دانشگاه دامنهٔ وسیعی از رشته‌های مختلف را به طور متفاوت ارائه می‌دهند.[۱] شیوه آموزشی این دانشگاه، آموزش باز و از راه دور است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره سایت دانشگاه پیام نور شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سایت دانشگاه پیام نور شیراز ارشد

تلفن گویا دانشگاه : 36222255

دانلود شماره تلفن های مستقیم و داخلی دانشگاه پیام نور مرکز شیراز

دانلود شماره همراه همکاران و مدیر گروهها ( مخصوص ایام دورکاری )

ارتباط پیامکی با ریاست دانشگاه : 30008900622267

نظرات – انتقادات – پیشنهادات : 36222267

سامانه پیامکی روابط عمومی : 30004572

آدرس دانشگاه :شیراز-شهرک گلستان – بلوار علامه دهخدا- خیابان پیام نوردانشگاه پیام نورمرکز  شیراز – کد پستی(73111-71893)
صندوق پستی : 5-718986

 

سایت دانشگاه پیام نور شیراز گلستان

دانشگاه پیام‌نور
Payame Noor University Logo.svg

نشان دانشگاه پیام‌نور
شعار آموزش برای همه
همه وقت
همه جا
نوع سراسری (دولتی) و دانشگاه باز، آموزش از راه دور و نیمه‌حضوری
بنیانگذاری شده مهرماه ۱۳۶۷
رئیس دکتر محمد رضا زمانی (۱۳۹۶-اکنون)
اعضای هیئت علمی ۱۳۴۵
موقعیت سازمان مرکزی تهران
وبگاه

سایت دانشگاه پیام نور شیراز برنامه کلاسی

دانشگاه پیام نور براساس تصمیمات جلسات ۹۴ مورخ ۲۷ آبان ۱۳۶۵ و ۹۷ مورخ ۲۵ آذر ۱۳۶۵ شورای عالی انقلاب فرهنگی عملاً با پذیرش اولین گروه دانشجو در مهرماه ۱۳۶۷ تأسیس شد. این دانشگاه پس از تأسیس، با پذیرش اولین گروه دانشجویی خود در ۵ رشتهٔ تحصیلی و در ۲۸ مرکز باقی‌مانده از دانشگاه ابوریحان بیرونی[۲] و دانشگاه آزاد ایران از مهرماه سال تحصیلی ۶۸–۱۳۶۷ فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد. ساختمان کالج دماوند نیز در اختیار این دانشگاه قرار گرفت. در این دوره اکثر دانشجوهای جذب شده کارمندان دولت و افراد شاغل بودند. کلاس‌های دانشگاه فقط روزهای پنج‌شنبه و جمعه تشکیل می‌شد.

سایت دانشگاه پیام نور شیراز سامانه گلستان

در این دوره ساختمان‌های متروکه دولتی و ساختمان‌های بدون استفاده وزارت خانه‌ها به دانشگاه پیام نور داده شد تا مراکز خود را گسترش دهد. در این دوره علاوه بر کارمندان شاغل بقیه جوانان جویای تحصیل با کنکور سراسری نیز به دانشگاه پیام نور وارد می‌شدند و همین باعث افزایش کلاس‌های دانشگاه پیام نور در طول هفته شد. تا این دوره دانشگاه از نظر کیفی نامطلوب بود

سایت دانشگاه پیام نور شیراز

در این دوره با کمک‌های دولت دانشگاه شروع به احداث مراکز جدید کرد ولی اینبار ساختمان‌های استاندارد ساخته می‌شدند. با شروع ساخت و ساز بسیاری از مراکز دانشگاه به ساختمان‌های جدید انتقال پیدا کردند و همین باعث رشد کیفی دانشگاه نیز شد. در این دوره مراکزی که از قبل ساختمانهای خوبی داشتند بیشتر رشد کیفی را تجربه کردند و ساختمان‌های خود را با وسایل پیشرفته آموزشی و آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌ها و سامانه‌های امنیتی و مکانیزی تجهیز کردند. این دوره تحول عظیمی در دانشگاه پیام نور به وجود آورد و چهره این دانشگاه را به کلی عوض کرد.[نیازمند منبع]

سایت دانشگاه پیام نور شیراز-مرکز گلستان

در این دوره که جدیداً آغاز شده‌است رشد کمی دانشگاه عملاً متوقف شده‌بود و مسئولین دانشگاه همه توان خود را برای رشد کیفی دانشگاه بکار گرفته‌بودند ولی به یکباره در سال تحصیلی ۱۳۸۹–۱۳۹۰ تعداد بسیار زیادی رشته به رشته‌های دانشگاه پیام نور اضافه شد به طوریکه هم‌اکنون این دانشگاه اکثر رشته‌های مهندسی را دارا می‌باشد. البته اکنون که بزرگترین دانشگاه دولتی ایران شعار خود را (آموزش عالی برای همه) عملی کرده‌است تصمیم دارند این دانشگاه را از نظر کیفی نیز به بهترین حد ممکن برساند. از جمله اقدامات این دوره می‌توان به: شروع جذب هیئت علمی لازم.

آدرس دانشگاه پیام نور شیراز

تجهیز مراکز به بهترین وسایل آموزشی. حذف مراکزی که هیئت مؤسس آن نتوانسته‌اند به تعهدات خود عمل کنند و ادغام آنها با مراکز با کیفیت تر. حذف دانشجویان ضعیف با قانون اخراج مشروطیها. گسترش شبکه کتاب درسی دانشگاه با وجود اینکه اکنون نیز بزرگترین شبکه کتاب دانشگاهی ایران می‌باشد. به نظر می‌رسد با رشد بسیار خوبی که دانشگاه در این مدت کوتاه داشته‌است در آینده نه چندان دور به عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های ایران و خاورمیانه تبدیل شود. از سال ۱۳۹۰ و بعد از گسترش رشته‌های بسیار متنوع در این دانشگاه، دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه جهان از نظر تنوع رشته و تعداد دانشجو به حساب می‌آید. در حال حاضر مرکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور در سه مقطع تحصیلی کارشناسی در ۱۸ رشته گرایش، کارشناسی ارشد در ۳۲ رشته گرایش و دکتری تخصصی در ۸ رشته در ۵۸ کشور جهان(۷۶ شهر) دانشجوی ایرانی و غیرایرانی دارد.[نیازمند منبع]

سايت دانشگاه پيام نور شيراز

در این دوره که پس از روی کار آمدن دولت حسن روحانی شروع شد. وزارت علوم برای دانشگاه پیام نور اعمال سیاست‌های انقباضی را در پیش گرفت. در قبال سیاست‌های انقباضی و محدود کننده وزارت علوم، ابتدا ابوالفضل فراهانی به عنوان اولین رئیس این دانشگاه که از داخل دانشگاه پیام نور مصوب شده بود و محبوبیت بی نظیری هم در بدنه کارکنان دانشگاه داشت مقاومت و حتی مخالفت جدی کرد و مانع از اجرایی شدن تصمیمات محدود کننده وزارت علوم در این دانشگاه شد و در نهایت مجبور به کناره‌گیری از این سمت شد. محمدعلی سرلک هم که از اعضای هیئت علمی این دانشگاه بودند با سیاست‌های انقباضی برای دانشگاه پیام نور روی خوشی نشان نداد تا اینکه فرهادی وزیر علوم بعد از ناامیدی در کوچک سازی این دانشگاه توسط مدیران داخلی، سرلک را هم که خود منصوب کرده بود بعد مدت کوتاهی برکنار و با انتصاب رئیس این دانشگاه از بیرون، سیاست کوچک سازی این دانشگاه را تعقیب کرد تا دانشگاهی با رکورد یک میلیون و دویست هزار دانشجو را به کمتر از چهارصد هزار نفر در دولت روحانی برساند.

آدرس دانشگاه پیام نور شیراز شهرک گلستان

این مسئله با روی کار آمدن محمد رضا زمانی از دوستان نزدیک دکتر غلامی، وزیر علوم با شدت بیشتری دنبال شد تا جایی که در سال ۹۹ پذیرش دوره های فراگیر این دانشگاه با عدم حمایت دکتر زمانی و تصویب وزارت علوم به طور کامل ملغی گردید. دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور یکی از منابع مهم تأمین مالی دانشگاه محسوب می شد. اعتراض اعضای هیئت علمی دانشگاه به محمدرضا زمانی باعث بروز اختلافات شدیدی در دانشگاه گردید چراکه این مصوبه در جلسه تصویب شده بود که امضای رئیس دانشگاه پیام نور هم در آن مصوبه بود.

آدرس دانشگاه پیام نور شیراز گلستان

انتشار خبر آن مصادف شد با حضور محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام نور در دانشگاه شخصی خود با نام نور دانش در میمه اصفهان که طی دو سال با افزایش پذیرش دانشجو مواجه بوده است و این در حالی بود که محل اصلی خدمت دکتر زمانی در دانشگاه پیام نور با افت دانشجوی مواجه شده بود. حضور محمدرضا زمانی در دانشگاه پیام نور با حواشی بسیار زیادی همراه بود، که مهمترین آن حضور وی در یک مجلس رقص در تایلند و در حال فیلمبرداری از آن بود که انتشار عکس های آن در دی ماه سال ۹۸ جنجال زیادی برپا کرد، این در حالی بود که در آن تاریخ بنابر اطلاعیه صادره از روابط عمومی این دانشگاه، محمدرضا زمانی در حال یک ماموریت اداری برای انعقاد تفاهمنامه با دانشگاه تایلندی بود. لینک خبر: [[۲]] کارمندان دانشگاه پیام نور طی نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور از محمد رضا زمانی شکایت کردند لینک خبر[[.[[۳]]]]

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *