دسته‌بندی نشده

سایت دانشگاه پیام نور شیراز

دانشگاه پیام نور

سایت دانشگاه پیام نور شیراز

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت شیراز یاب قصد داریم اطلاعاتی نظیر تاریخچه،شماره تماس ونشانی”سایت دانشگاه پیام نور شیراز”را در اختیار شما قرار دهیم.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: سایت دانشگاه پیام نور شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تاریخچه دانشگاه پیام نور شیراز

دانشگاه پیام نور مرکز به عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی استان فارس در سال ۱۳۶۷ با رشته‌های علوم تربیتی، ادبیات فارسی و ریاضی آغاز به کار کرد و هم‌اکنون این مرکز دانشگاهی با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار دانشجو در ۱۱۰ رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت می‌باشد. دانشگاه پیام نور در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حائز رتبه‌های ممتاز کشوری شده‌ است.

دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور

 

دانشگاه پیام نور شیراز واقع در شهرک گلستان شیراز و در مساحتی حدود۱۷٫۵هکتار و زیربنای۱۰هکتاردر نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی شیراز قرار دارد.

 

دانشگاه پیام نور مرکز شیراز به عنوان بزرگترین مرکز دانشگاهی استان فارس در سال ۱۳۶۷ با رشته‌های علوم تربیتی- ادبیات فارسی و ریاضی آغاز به کار کرد و هم‌اکنون این مرکز دانشگاهی با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار دانشجو در ۱۱۰ رشته و گرایش در مقاطع کارشناسی – کارشناسی ارشد و دکتری در حال فعالیت می‌باشد. دانشگاه پیام نور مرکز شیراز در سال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حائز رتبه‌های ممتاز کشوری شده‌است.

 

تلفن گویا دانشگاه : 36222255

ارتباط پیامکی با ریاست دانشگاه : 30008900622267

نظرات – انتقادات – پیشنهادات : 36222267

سامانه پیامکی روابط عمومی : 30004572

آدرس پست الکترونیکی : shiraz.fars.pnu@gmail.com

آدرس دانشگاه :شیراز-شهرک گلستان – بلوار علامه دهخدا- خیابان پیام نور -دانشگاه پیام نورمرکز  شیراز – کد پستی(73111-71893)
صندوق پستی : 5-718986

 

از این مطالب دیدن فرمایید

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *