پزشکی, درمانگاه های شیراز

درمانگاه ابوالفضل شیراز بلوار نصر

درمانگاه ابوالفضل شیراز بلوار نصر

درمانگاه ابوالفضل شیراز بلوار نصر

 

سلام به همراهان همیشگی شیرازیاب، درمانگاه ابوالفضل شیراز بلوار نصر از درمانگاه های دولتی شهر شیراز می باشد که با ارائه خدمات پزشکی در خدمت همشهریان و مسافران عزیز می باشد. در این مطلب شما عزیزان می توانید آدرس و شماره تماس این درمانگاه  را مشاهده کنید. از اینکه با نظرات سازنده خود شیرازیاب را در ارائه خدمات بهتر یاری می رسانید، سپاسگزاریم.

 

"<yoastmark



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درمانگاه ابولفضل در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

درمانگاه ابوالفضل شیراز بلوار نصر

آدرس درمانگاه ابوالفضل شیراز بلوار نصر

آدرس: شیراز- بلوار نصر- جنب شركت نوشابه سازي دنيس

 

تلفن درمانگاه ابوالفضل شیراز بلوار نصر

07137306466

07137306799

درمانگاه:

درمانگاه یا کلینیک ساختمان یا بخشی در بیمارستان یا مرکز بهداشتی – درمانی که به درمان بیماران یا مراقبت پزشکی از بیماران سرپایی اختصاص دارد.
معمولاً درمانگاه موسسه‌ای مستقل است که به درمان بیماران می‌پردازد ولی برخلاف بیمارستان بیماران را بستری نمی‌کند.

در ایران درمانگاه معمولاً می‌تواند دارای بخشهای پزشک عمومی و متخصص، دندانپزشکی، داروخانه، مامایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و … باشد. مجوز تأسیس و پروانه بهره‌برداری درمانگاه را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه صادر می‌نماید.

درمانگاه می‌تواند خصوصی، دولتی یا خیریه باشد.
هر درمانگاهی بجز مؤسس باید برای هر شیفت فعال خود دارای مسئول فنی پزشک باشد.
درمانگاه می‌تواند عمومی یا تخصصی باشد.

برخلاف ساختمان پزشکان، درمانگاه مؤسسه واحدی است.
لذا می‌تواند با سازمانهای بیمه گر و ادارات قرارداد ببندد.
سرنسخه و سربرگ داشته باشد و پذیرش و صندوق واحدی برای بخشهای مختلف داشته باشد.

منبع: ویکی پدیا

مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری:

مجتمع درمانی تخصصی وفوق تخصصی شهید مطهری در سال ۱۳۵۶ به عنوان کلینیک ویژه بیمارستان نمازی مورد بهره برداری قرار گرفت .
این مجتمع درمانی با گسترش کلینیک های درمانی وبخشهای پاراکلنیکی متعدد تشخیص و درمان، به یکی از مجهزترین مجتمع درمانی فوق تخصصی کشور تبدیل شد.
 هم اکنون کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی  امام رضا (ع) وشهید مرتضی مطهری ، با بیش از ۲۰۰ تن از اعضا ی هیات علمی  دانشگاه علوم پزشکی شیراز روزانه پذیرای مراجعه کنندگان از اقصی نقاط ایران است .
این کلینیک ویژه علاوه بر  کلینیک های معاینه و مشاوره در زمینه های مختلف تشخیص و درمان بصورت آموزشی نیز در شیفت صبح  پذیرای بیماران است .
 این مجتمع آموزشی-درمانی دارای بخشهای پاراکلینیکی وخدمات تشخیص طبی، همچون آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، نوار مغز و …. است .
این مجتمع از معدود مراکز درمانگاهی  مجهز به دو بخش شیمی درمانی با  دارا بودن مجموع ۶۶ تخت است که تزریق فراورده های خونی مورد نیاز بیماران سرطانی را نیز بر عهده گرفته است.
همچنین این مرکز با دارا بودن کلینیک های پیشگیری و درمان سرطان پستان، کلینیک لنف ادم و کلینیک زنان، خدمات پاراکلینیکی را نیز برعهده گرفته است.
در بخش چشم پزشکی کلینیک ویژه  شهید مطهری، علاوه بر معاینات روز مره پزشکان فوق تخصص ؛ خدمات پارا کلینیکی  لیزراگزایمر چشم و … انجام می گیرد.

 

لطفا در صورت تمایل از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *